آفتاب

بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر



در این راهنما بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر که به شما در داشتن بهترین تجربه مبارزه‌ای در فری فایر کمک می‌کنند را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاراکترهای بازی فری فایر یکی از مهم‌ترین دلایلی هستند که این بازی را به چنین درجه‌ای از محبوبیت رسانده‌اند. هرکدام از کاراکترهای این بازی دارای توانایی‌ها و قدرت‌هایی هستند که آن‌ها را از کاراکترهای دیگر متمایز می‌سازد و شما با انتخاب کردن آن‌ها از جنبه‌های مختف نسبت به بازیکنان دیگر برتری خواهید داشت. در این راهنما بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر که به شما در داشتن بهترین تجربه مبارزه‌ای در فری فایر کمک می‌کنند را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید در کنار داشتن کاراکترهای قوی جزو پلیرهای حرفه‌ای فری فایر نیز باشید، می‌توانید جم فری فایر را از وبسایت فروشگاه ونوم خریداری کرده و به امکانات ویژه بازی نیز دسترسی داشته باشید.


معرفی بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر

در بازی فری فایر شما تنها می‌توانید یک کاراکتر با اسکیل فعال یا اکتیو داشته باشید. در نتیجه، سه کاراکتر دیگر با توانایی‌های پسیو یا غیرفعال خود در تیم حضور دارند. به‌علاوه، هنگام ساخت ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر باید به تناسب این کاراکترها با یکدیگر نیز توجه داشته باشید. در ادامه بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر را که می‌توانند تجربه شما از این بازی را ارتقا دهند به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر: دیمیتری، شیرو، کاپلا، لوکتا

دیمیتری (Dimitri) دارای قدرت اکتیو (Healing Heartbeat) است که به کمک آن می‌تواند در شعاع ۳/۵ متری اچ‌پی تیم را بازیابی کند. به کمک این قدرت دیمیتری، اعضای تیم در هر ثانیه ۵ اچ‌پی به دست می‌آورند. به‌علاوه، او امکان (Self-Revive) را نیز برای اعضای تیم فراهم می‌کند. این قدرت به مدت ۱۲ ثانیه فعال است و کول‌داون آن ۶۰ ثانیه زمان می‌برد.

شیرو (Shirou) دارای قدرت پسیو (Damage Delivered) است که می‌تواند از فاصله ۱۰۰ متری به انمی دمج وارد کند. شیرو با اجرای این قدرت انمی را به مدت شش ثانیه تگ می‌کند که برای شما و بقیه تیم قابل مشاهده خواهد بود. او همچنین قادر است به کمک این قدرت تا ۴ بازیکن را تگ یا نشانه‌گذاری کند.

کاپلا (Kapella) یکی دیگر از کاراکترهایی است که در یکی از بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر قرار می‌گیرد. او با دارا بودن قدرت پسیو (Healing Song) قادر است پس از یک احیا، یک شیلد با ۸۰ اچ‌پی به اعضای تیم داده و سرعت حرکت آن‌ها را تا ۱۰٪ افزایش می‌دهد. البته این افزایش سرعت حرکت تنها تا چهار ثانیه فعال است و پس از این مدت کاهش پیدا می‌کند. کاپلا همچنین می‌تواند سرعت خون‌ریزی اعضای تیم را تا ۳۵٪ کاهش دهد.

در این ترکیب لوکتا (Luqueta) با قدرت پسیو (Hat Trick) قادر است اچ‌پی شما را با هر بار کشتن انمی‌ها ۲۵ تا ۵۰ واحد افزایش دهد. این به این معناست که با کشتن چهار انمی می‌توانید اچ‌پی خود را به ۳۰۰ برسانید.

بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر: آلوک، هایاتو، اتو، آلوارو

آلوک (Alok) در این ترکیب با قدرت اکتیو ظاهر می‌شود. با استفاده از قدرت (Drop the Beat) آلوک می‌توانید سرعت حرکت خود را تا ۱۵٪ افزایش دهید. این کار یک هاله پنج متری ایجاد می‌کند که به مدت ۱۰ ثانیه، سه اچ‌پی در هر ثانیه بازیابی می‌کند. به‌علاوه، کول‌داون این قدرت آلوک ۴۵ ثانیه زمان می‌برد.

هایاتو (Hayato) با قدرت پسیو (Bushido)، با کاهش ۱۳ درصدی اچ‌پی، نفوذ به زره (Armor Penetration) را در کاربر به مقدار ۵٪ افزایش می‌دهد. او همچنین به کمک همین قابلیت با هر بار کاهش ۱۰ درصدی اچ‌پی قادر است میزان (Frontal Damage) را به مقدار ۳٪ کاهش دهد.

اتو (Otho) کاراکتر دیگری است که در این ترکیب قرار می‌گیرد و با قدرت پسیو (Memory Mist) خود قادر است پس از کشتن یک انمی، پلیرهای دیگر دشمن را در فاصله ۲۰ متری مارک کند. او همچنین سرعت حرکت این بازیکنان را تا ۲۵٪ کاهش می‌دهد. اگر بار دیگر یک انمی را از بین ببرد، می‌تواند مجددا بازیکنان حریف را در اطراف مارک کرده و سرعت حرکت‌شان را کاهش دهد. این قدرت تا چهار ثانیه فعال است.

آلوارو (Alvaro) با قدرت پسیو (Art of Demolition) قادر است میزان دمج مواد انفجاری شما را تا ۲۰٪ افزایش داده و محدوده انفجار آن‌ها را نیز تا ۱۰٪ گسترش دهد. قدرت (Awakening) آلوارو پیش از انفجار نارنجک فراگ، سه نارنجک اضافی تولید می‌کند. این سه نارنجک به اندازه ۲۰٪ نارنجک‌های اصلی بازی دمج وارد می‌کنند.

بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر: کی، میگل، جوتا، موکو

کی (K) کاراکتری است که با قدرت اکتیو خود در این ترکیب ظاهر می‌شود. او به کمک این مهارت ای‌پی (EP) یا انرژی پوینت (Energy Point) شما را تا ۵۰ واحد افزایش می‌دهد و دارای دو حالت دیگر است که کول‌داون ۶ ثانیه‌ای دارند: حالت جو جیتسو (Jiu Jitsu) که در آن اعضای تیم در شعاع ۶ متری، ۶۰۰٪ افزایش (EP Conversion Rate) بدهد. حالت (Psychology) در هر دو ثانیه، ۳ EP بازیابی کرده و قادر است تا ۲۵۰ EP بازیابی کند.

میگل (Miguel) با قدرت پسیو (Crazy Slayer) کمک بسیار بزرگی در به دست آوردن EP به‌شمار می‌رود. او با کشتن یک انمی، ۲۰۰ ای‌پی به دست می‌آورد که سرعت دویدن یا اسپرینت شما را افزایش می‌دهد.

جوتا (Jota) دارای قدرت پسیو (Sustained Raids) است که به کمک آن و با وارد کردن دمج به انمی، می‌تواند میزان اچ‌پی شما را افزایش دهد. کشتن یک انمی بعدها این مقدار را تا ۲۰٪ ارتقا می‌دهد.

موکو (Moco) دارای قابلیت (Hacker’s Eye) است که به شما کمک می‌کند انمی را مارک کرده و شلیک کنید. این ویژگی با دیگر اعضای تیم نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.


بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر: ووکونگ، رافائل، لارا، کلی

ووکونگ (Wukong) با قدرت اکتیو استتار (Camouflage) در این تیم قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این قدرت پیدا است، ووکونگ می‌تواند به یک بوته تبدیل شود و سرعت حرکت شما را تا ۱۰٪ کاهش دهد. این توانایی تا ۱۵ ثانیه فعال است و کول‌داون آن ۲۰۰ ثانیه زمان می‌برد. به خاطر داشته باشید که این تغییر شکل با حمله به انمی از بین می‌رود و ووکونگ به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

رافائل (Rafael) دارای قدرت پسیو (Dead Silent) است. با استفاده از این توانایی، زمانی‌که رافائل از اسنایپر یا رایفل استفاده می‌کند، صدای شلیک کاملا قطع می‌شود. به دنبال همین قدرت، بازیکنی که تیر به او شلیک شده، ۸۵٪ سریع‌تر خون‌ریزی می‌کند. این ویژگی رافائل را به یکی از بهترین کاراکترهای کلش اسکواد تبدیل کرده است.

قدرت (Sharp Shooter) لارا (Laura) می‌تواند میزان دقت شلیک شما را تا ۵۰٪ افزایش دهد. او در کنار رافائل بالاترین شانس پیروزی و کشتن دشمنانی که در فواصل دور قرار دارند را برایتان به وجود می‌آورد.

کلی (Kelly) می‌تواند با قدرت پسیو خود یعنی دش (Dash) سرعت اسپرینت یا دویدن شما را تا ۶٪ افزایش دهد. پس از چهار ثانیه اسپرینت، قدرت (Awakening) او فعال می‌شود. سپس، اولین شلیک شما به انمی، ۱۶۰٪ دمج اضافی وارد می‌کند. این قدرت به مدت ۶ ثانیه فعال است.

بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر: اوراین، میگل، هایاتو، کلی

اوراین (Orion) با قدرت اکتیو (Crimson Crush) ای‌پی شما را به ۳۰۰ کریمزن انرژی (Crimson Energy) تبدیل می‌کند. برای فعال کردن این قدرت، به ۱۵۰ انرژی نیاز دارید. پس از فعالسازی، به مدت ۳ ثانیه به یک توپ انرژی تبدیل می‌شوید. در این حالت نه می‌توانید حمله کنید نه دمجی از انمی دریافت خواهید کرد. با این حال، شما ۱۵ اچ‌پی از انمی‌هایی که در شعاع ۵ متری‌تان قرار دارند جذب می‌کنید. کول‌داون این قدرت ۳ ثانیه است.

قدرت‌های میگل، هایاتو و کلی در بخش‌های قبلی توضیح داده شدند. میگل بهترین همراه برای اوراین در ترکیب کاراکترها در بازی Free Fire به‌شمار می‌رود. زیرا اوراین به ۱۵۰ ای‌پی برای فعالسازی قدرت خود نیاز دارد و میگل به‌راحتی می‌توانید این ای‌پی را تامین کند.

هایاتو و کلی نیز ترکیب خوبی برای پلیرهایی هستند که سبک بازی خشن را انتخاب می‌کنند. هایاتو با هربار کاهش اچ‌پی می‌تواند میزان دمج خود را افزایش دهد. به‌علاوه، کلی نیز قادر است سرعت اسپرینت او را افزایش داده از اتک‌های دشمن جاخالی دهد.

کلام پایانی

کاراکترهای بازی فری فایر هرکدام دارای توانایی‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد خود هستند که نقش مهمی را در مبارزات این بازی ایفا می‌کنند. این کاراکترها در ترکیب با یکدیگر و استفاده از مهارت‌های خود می‌توانند یک تیم قدرتمند را به وجود بیاورند. در این راهنما ۵ نمونه از بهترین ترکیب کاراکترها در بازی فری فایر را به شما معرفی کرده و قدرت‌های آن‌ها را بررسی کردیم. به این ترتیب می‌توانید با انتخاب یک تیم مناسب، شانس پیروزی خود را در مبارزات فری فایر افزایش دهید. در این میان، نقش الماس فری فایر هم دست‌کم نگیرید؛ خرید الماس فری فایر از وبسایت فروشگاه ونوم دسترسی شما را به امکانات و آیتم‌های ویژه بازی باز می‌کند. با خرید جم فری فایر از ونوم می‌توانید به صورت آنی حساب خود را شارژ کنید.


گالری تصاویر


وبگردی