آفتاب

لوازم مورد نیاز ایجاد غرفه نمایشگاهی چیست؟



هر ساله تعداد زیادی از غرفه‌ها در سرتاسر دنیا برپا می‌شوند و برخی از مراسم‌ها و افتتاحیه‌های مهم نیز با ایجاد فضاهای موقت انجام می‌شوند. برای بهره‌مندی از این فضاها، استفاده از چادرهای نمایشگاهی ضروری است، مخصوصا وقتی که شرایط آب و هوایی مساعد نیست.

هر ساله تعداد زیادی از غرفه‌ها در سرتاسر دنیا برپا می‌شوند و برخی از مراسم‌ها و افتتاحیه‌های مهم نیز با ایجاد فضاهای موقت انجام می‌شوند. برای بهره‌مندی از این فضاها، استفاده از چادرهای نمایشگاهی ضروری است، مخصوصا وقتی که شرایط آب و هوایی مساعد نیست.

با چادرهای نمایشگاهی می‌توانید فضاهای کاملا بسته یا نیمه باز را در هر مکانی به صورت موقت ایجاد کنید. هزینه‌ی استفاده از این چادرها نیز بسیار مناسب است و کاربران معمولا این خدمات را در اولویت خود قرار می‌دهند.


 

اجاره چادر

اجاره چادر نمایشگاهی نسبت به خرید چادر نمایشگاهی مزایای زیادی دارد که باعث شده بسیاری از کاربران از خدمات اجاره چادر نمایشگاهی استفاده کنند.

به عنوان مثال، می‌توان به این مزایا اشاره کرد:

- هزینه‌های پایین‌تر اجاره چادر نسبت به خرید چادر نمایشگاهی

- عدم نیاز به فضای نگهداری

- بهره‌مندی از خدمات نصب و تعمیر

- دسترسی سریع و آسان

- تنوع و انتخاب در غرفه‌های مختلف

این مزایا باعث شده است که خرید چادرهای نمایشگاهی برای بسیاری از کاربران مقرون به صرفه نباشد و اجاره چادر نمایشگاهی گزینه‌ی بهینه‌تری باشد، مخصوصا وقتی که بودجه‌ی محدود دارند و نمی‌خواهند هزینه‌های اضافی بپردازند.

با اجاره چادر نمایشگاهی می‌توانید از انواع طرح‌های اسپیس فریم‌ها و سازه‌های غرفه‌های نمایشگاهی استفاده کنید و ابعاد چادر را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. هزینه‌ی اجاره چادر نمایشگاهی بستگی به نوع و مدت زمان استفاده از آن دارد.

هزینه‌ی اجاره چادر نمایشگاهی نسبت به قیمت خرید آن بسیار منطقی و اقتصادی است. اما اگر می‌خواهید از چادرها برای مدت زمان زیادی استفاده کنید، باید بررسی کنید که خرید یا اجاره چادر نمایشگاهی، کدامیک برای شما مفیدتر است.

شما می‌توانید چادری را که فقط چند روز در سال به آن نیاز دارید، با قیمتی بسیار پایین اجاره کنید. همچنین اگر چادر نمایشگاهی و چادر غرفه را بخرید، ممکن است که پارچه چادر در سال‌های آینده فاسد شود و هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین اجاره چادر نمایشگاهی پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر چادر نمایشگاهی را بخرید، باید فضایی را برای ذخیره‌سازی آن در نظر بگیرید که این نیز هزینه‌های اضافی دارد.

 اجاره چادر نمایشگاهی سریع و آسان است و همچنین شما می‌توانید از مدل‌های مختلفی از چادر موکب و چادر نمایشگاهی انتخاب کنید. با این حساب می‌توان گفت که اجاره چادر نمایشگاهی روشی ارزان و صرفه‌جویانه برای تهیه منسوجات مورد نیاز در یک غرفه نمایشگاهی است. اما چگونه می‌توان چادر نمایشگاهی را اجاره کرد؟ در ادامه به این موضوع بیشتر پرداخته خواهیم شد که قطعا برای شما مفید خواهد بود.

 

چگونه چادر برای نمایشگاه اجاره کنیم؟

وقتی که کسب و کار شما در حال شرکت در یک نمایشگاه است، ممکن است که ندانید چگونه چادر نمایشگاهی را اجاره کنید! در این حالت بهتر است که از روش آنلاین استفاده کنید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که در زمان کم چادر مورد نظر خود را اجاره کنید و همچنین از خدمات نصب تخصصی در روزهای نمایشگاه نیز بهره ببرید. بنابراین این روش راهی بهترین روش برای اجاره چادر نمایشگاهی است. همچنین شما می‌توانید از طرح‌ها و نقش‌های متنوعی در روش آنلاین برای اجاره چادر انتخاب کنید و محصولاتی با جنس‌های مختلف را ببینید و بخرید.


 

 

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس یا خرید اسپیس فریم کدام یک به صرفه‌تر است؟ در ادامه با ارائه ی اطلاعات کامل در مورد کاربرد این محصول سعی می‌کنیم شما را در تصمیم‌گیری خود یاری دهیم. اسپیس فریم برای ساخت و تهیه ی غرفه‌های نمایشگاهی کارایی بالایی دارد و به همین دلیل اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی توسط طراحان غرفه به طور گسترده انجام می‌شود.

اگر از شرکت سازه پایا اسپیس را اجاره کنید، می‌توانید از انواع مختلف این سازه ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید در هزینه ی اجاره اسپیس فریم صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. اگر بودجه ی کافی برای خرید این سازه ها ندارید، می‌توانید با اجاره آن ها هزینه های کمتری را پرداخت کنید.

بهترین ویژگی اجاره اسپیس فرم این است که:

- قیمت آن ارزان است

- نصب آن آسان است

- ظاهر آن زیبا است

به همین دلیل، بسیاری از طراحان غرفه از خرید اسپیس فریم منصرف شده و ترجیح می دهند اسپیس فریم ها را برای مدت کوتاهی که غرفه های نمایشگاهی برپا هستند، اجاره کنند.

اجاره اسپیس نمایشگاهی راهی برای تهیه سازه اسپیس با قیمت مناسب است. اجاره اسپیس ارزان قیمت یا اجاره داربست اسپیس نسبت به خرید اسپیس ارزان‌تر است. اجاره این سازه ها برای امور نمایشگاهی نیز مقرون به صرفه است.  اجاره‌ی اسپیس برای امور نمایشگاهی از سازه های دیگر ارزان تر است.


 

قاب بنر

اسپیس فریم سازه‌ای است که می‌توان با آن تابلو بنر و تبلیغاتی را ساخت و نصب کرد. اسپیس فریم این قابلیت را دارد که قاب بنر را در فضاهای بسته و باز ایجاد کند. قاب بنر دارای نصب آسان و ظاهر زیبا است. برای استحکام تابلو اسپیس بنر می‌توان از اسپیس فریم خمیده یا اسپیس قوسی استفاده کرد. اسپیس خمیده در اندازه‌های مختلفی موجود است که ایستایی قاب بنر را تضمین می‌کند.

قاب بنر یا اسپیس بنر یک نوع اسپیس فریم نمایشگاهی است که برای نشان دادن تبلیغات محیطی و بنرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای طراحی و ساخت این تجهیزات باید ابعاد بنر و اندازه های مختلف آن را در نظر داشته باشیم.

با این کار می‌توانیم قاب اسپیس مورد نظر را به شکل مناسب و جذاب در دید مخاطبان قرار دهیم. این تجهیزات از لحاظ اقتصادی بسیار صرفه‌جویانه هستند و همچنین تأثیر بالایی بر روی جلب توجه مخاطبان دارند. بنابراین استفاده از قاب بنر یکی از بهترین و مطلوب ترین روش های تبلیغات است که برای هر نوع کسب و کار مناسب است. البته باید نصب و راه اندازی آن را به شکل صحیح و متناسب انجام داد.

به طور خلاصه قاب بنر یا اسپیس بنر یک چارچوب قوی و زیبا برای نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی است که دارای سرعت بالای نصب، زیبایی و سادگی، تنوع و کیفیت طراحی و همچنین قیمت ارزان است. این نوع اسپیس فریم ها را می‌توان در ابعاد مختلف برش داد و در مکان های تبلیغاتی مختلف و فضاهای عمومی باز و بسته استفاده کرد. از این نوع قاب تبلیغاتی در انواع مراکز مختلف مانند فروشگاه ها، نهادها، سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها، فضاهای باز و بسته و ... استفاده می‌شود.

چه شرکتهایی در زمینه اجاره چادر، اسپیس و قاب بنر محبوب هستند؟

1-سازه پایا sazehpaya.com

2-اسپیس رنتر spacerenter.ir

3-اسپیس سازان spacesazan.com

4- شیلتر shelter.ir

5- اسپیس فریم spaceframe.ir

گالری تصاویر


وبگردی