آفتاب

بهترین تجربه کلاس باریستایی تهران در کافی پارس با مدرک بین المللی و تضمین بازار کار



با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم آکادمی کافی پارس توانسته بهترین تجربه کلاس باریستایی تهران را با مدرک بین المللی، تضمین بازار کار و مزایای عالی دیگر برای هنرجویان خود رقم بزند.

قصد داریم در این مقاله به بهترین تجربه در شرکت در کلاس باریستایی بپردازیم، در یادگیری هر رشته و هر صنعتی خیلی مهم است که شما یک تجربه خوب از کلاس و دوره آموزشی داشته باشید. قصد داریم بهترین تجربه کلاس باریستایی تهران را در کافی پارس رقم بزنیم.

ایجاد یک تجربه خوب آموزشی توسط هر آموزشگاهی قابل انجام نیست، به طوری که آموزشگاه  باید بتواند اعتماد و رضایت هنرجور را از هر نظر فراهم کند تا بهترین تجربه را برای عاضقان صنعت قهوه رقم بزند.

با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم آکادمی کافی پارس توانسته بهترین تجربه کلاس باریستایی تهران را با مدرک بین المللی، تضمین بازار کار و مزایای عالی دیگر برای هنرجویان خود رقم بزند. هدف کافی پارس از ایجاد این تجربه عالی،  تبدیل افراد به یک باریستای حرفه ای است تا بتواند با ورود به بازار کار و پا گذاشتن در صنعت قهوه یک کسب و کار پر سود و عالی را تجربه کنند. جالب است بدانید کیفیت دوره های آموزشی کافی پارس باعث شده هنرجویان از شهر های دیگر برای یادگیری مهارت باریستایی و کافه داری به تهران سفر کنند و دوره های آموزشی آکادمی کافی پارس را برای شروع این سفر خوش طعم انتخاب کنند.


آکادمی کافی پارس علاوه بر کلاس باریستا تهران در شهر کرج نیز نمایندگی دارد، برای عزیزانی که از شهر های دیگر برای گذراندن دوره های آموزش باریستایی و بارتندری به کافی پارس مراجعه می کنند خوابگاه عالی در نظر گرفته تا بتوانند بدون دغدغه دوره های آموزشی را به اتمام برسانند.

دوره های آموزشی کافی پارس تماما تخصصی بوده و کافی پارس و کادر مجرب آن از ابتدا تا انتهای راه باریستایی را در کنار شما هستند و تا شما را وارد بازار کار نکنند و مطمئن نشوند شما در رشته ای که انتخاب کرده اید موفق نشده اید دست از تلاش بر نمی دارند و باید بهترین را برای رضایت شما رقم بزنند.

کلاس باریستا آکادمی پارس چه ویژگی هایی دارد؟

 از دلایل اصلی تمایز کلاس های باریستا آکادمی کافی پارس نسبت به دیگر آموزشگاه های این صنعت برگزاری کلاس های آموزشی به صورت نیمه خصوصی و با 3 هنرجو است. این مزیت باعث می شود هنرجویان با هر میزان هوشی که در کلاس شرکت کرده ار کلاس بهره کافی ببرد و با اساتید و هنرجویان دیگر به رفع اشکال و یادگیری بپردازد.

کلاس باریستا کافی پارس در اولین نظر به یک کافه حرفه ای شباهت دارد و مزیت این مورد این است که یک هنرجو با ورود و ثبت نام در کلاس باریستا کافی پارس تجربه یادگیری در یک کافه حرفه ای را کسب می کند و با تمامی تجهیزات و امکانات آن آشنا و کار با آنها را ار صفر تا صد یاد می گیرد علاوه بر آن به تمرین و تکرار با تمامی امکانات موجود می پردازد. این باعث می شود هنرجو پس از ورود به بازارکار به هیچ عنوان چالشی از نظر کار کردن با ماشین اسپرسو، گرایندر، انواع آسیاب و غیره را نداشته باشد.

سرفصل های کلاس باریستایی آموزشگاه کافی پارس دقیقا مطابق نیاز بازار کار ارائه می شود و هنرجویان تمامی مهارت های تخصصی و حرفه ای را برای ورود به بازار کار و ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان فرا میگیرند.

اساتید کلاس باریستایی این آکادمی معتبر از میان بهترین باریستاهای کشور دست چین شده اند، از این رو اساتید سعی دارند علم و هنر باریستایی را به صورت به روز و تخصصی در اختیار هنرجویان قرار دهند.

هر سوالی دارید از مشاوران آموزشگاه کافی پارس بپرسید

09202775857

09962028030

مدرک آکادمی کافی پارس چه نوع مدرکیست؟

این آموزشگاه معتبر و حرفه ای مدرک خود را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور ارائه می دهد، این مدرک از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشد، به این دلیل که آکادمی کافی پارس تماما زیر نظر این سازمان فعالیت می کند و در میان دیگر آموزشگاه ها نزد سازمان فنی و حرفه ای کل کشور به عنوان معتبر ترین سناخته می شود.

مدرک کافی پارس، علاوه بر این که نشان دهنده تخصص هنرجو در زمینه باریستایی یا بارتندری می باشد، مزایای عالی در اختیار هنرجو قرار می دهد.

از جمله این مزایا، کمک به پرونده مهاجرت است، افرادی که قصد مهاجرت دارند توجه ویژه ای به این مدرک دارند زیرا این مدرک به صورت دو زبانه و بین المللی ارائه شده و ترجمه شده می باشد و در کشور های مقصد نیز از اعتبار ویژه ای برخوردار است.

افرادی که قصد دارند کافی شاپ خود را راه اندازی کنند، می توانند به کمک این مدرک پروانه کسب دریافت کنند یا از بانک های معتبر کشور وام کار آفرینی دریافت کنند.


تضمین بازار کار کافی پارس چگونه است؟

کافی پارس در مقابل آموزش و اتمام دوره خود تضمین ارائه می دهد.

تضمین کافی پارس در آموزش این است که اگر هنرجو به هر دلیل سرفصل ها را به خوبی فرا نگیرد، آموزشگاه آموزش را بی قید و شرط ادامه داده و یا آنرا تکرار کند، حتی اگر هنرجو به زمان پایان دوره رسیده باشد.

تضمین بعدی بعد از اتمام دوره آموزشی ارائه می شود، هنرجو پس از اتمام دوره های آموزشی در صورت درخواست به بازار کار معرفی می شود.

آکادمی کافی پارس با ارتباطی که با کافه و رستوران های معتبر دارد، نیروی کار را به آنها معرفی میکند و هنرجو پس از اتمام دوره آموزشی به هیچ عنوان چالش بازار کار ندارد.

پشتیبانی 5 ساله از بهترین تجربه های کلاس باریستایی

یکی از تجربه های خوبی که کافی پارس برای شما رقم میزند، ارائه کارت گارانتی و پشتیبانی 5 ساله است که هنرجویان از وجود این مزیت بسیار راضی هستند.

پس از اتمام دوره یک کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله در اختیار هنرجویان قرار میگیرد که هنرجویان با در دست داشتن این کارت می توانند تا 5 سال ب صورت رایگان در کلاس های رفع اشکال با استاد شرکت کنند و هر سرفصلی که مشکل دارند را تقویت کنند. و در همین حین از تجهیزات کامل آموزشگاه حرفه ای کافی پارس استفاده کنند.

علاوه بر این موضوع آکادمی کافی پارس در فواصل مختلف، ورکشاپ و تور بازدید از کارخانه برای هنرجویان تدارک میبینید که به منظور توسعه علم هنرجو در زمینه صنعت قهوه برگذار می شوند، تمامی هنرجویان بدون پرداخت مبلغ و بدون قید و شرط می توانند در آن شرکت کنند.


سخن آخر

کافی پارس با تمامی مواردی که گفته شد، برای رضایت شما عزیزان فضایی را تدارک دیده تا یک تجربه خوب و لذت بخش از شرکت در دوره های باریستا و بارتندر داشته باشید. حال امیدواریم که با معرفی کافی پارس به شما دوست داران دنیای باریستایی موجب ایجاد یک تجربه خوب شده باشم تا شرکت در دوره های باریستایی و تبدیل به یک باریستای حرفه ای را در بهترین آموزشگاه شروع کرده و به پایان برسانید.

منتظر حضور گرم شما در معتبر ترین و حرفه ای ترین آموزشگاه باریستایی کشور هستیم.

برای مشاوره رایگان در زمینه شروع آموزش باریستایی، راه اندازی کافی شاپ و انتخاب دوره با آموزشگاه کافی پارس و مشاوران خبره آن در تماس باشید

09202775857

09962028030

گالری تصاویر


وبگردی