آفتاب

۹ روش آموزش زبان انگلیسی با آکادمی روان (ravaan) + بهرین روش یادگیری زبان



تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان زبان انگلیسی را در خانه یاد گرفت؟ و اینکه از چه روشی باید برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه استفاده کرد؟!

آموزش زبان انگلیسی که یکی از زبان‌های زنده دنیاست، امروزه به یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هرکسی که به دنبال پیشرفت و حتی کسب درآمد بیشتر است نیاز دارد تا زبان انگلیسی را یاد بگیرد. تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان زبان انگلیسی را در خانه یاد گرفت؟ و اینکه از چه روشی باید برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه استفاده کرد؟! شاید رفتن به کلاس‌های آموزشگاهی خیلی سخت و زمان‌بر باشد اما در خانه قطعا می‌توان با سرعت بیشتری پیشرفت کرد و زبان انگلیسی را یاد گرفت. شرایط فعلی و همچنین مشغله کاری افراد کاری کرد تا بیشتر افراد رو به کلاس‌های مجازی بیاورند یا خود به‌تنهایی در منزل زبان را یاد بگیرند؛ بنابراین آموزش زبان انگلیسی آکادمی روان می‌تواند به شما کمک کند.

1- در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید

شما می توانید از مزایای مکالمه و یادگیری کلاسی استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید سر کلاس بروید. در حال حاضر دوره‌های آنلاین زیادی وجود دارد که شما از آن‌ها استفاده کنید، که هرکدام از آن‌ها روش ها و معلم های خاص خودشان را دارند. در آکادمی روان می‌توانید از دوره جامع آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید که علاوه بر آموزش، شامل ۶ ماه پشتیبانی هم هستید که با مدرس زبان خود در ارتباط هستید و مشکلات خودتون رو با مدرس خودتون حل می‌کنید.


2- یادگیری با فیلم‌های زبان اصلی

شما می‌توانید با یک سرچ کوچک بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی را بیابید. شما با فیلم‌های زبان اصلی علاوه‌بر تقویت لیسنینگ خود با مکالمات واقعی و حالات بدنی و زبان بدن افراد بهتر مفهوم جملات را متوجه می‌شوید. یکی از نکات مثبت آموزش زبان با فیلم زبان اصلی این است که برای شما جذاب است و حداقل کمتر باعث خستگی شما می‌شود. این نکته را فراموش نکنید که مهم‌ترین نکته تداوم در تماشا و یادگیری زبان است. 

3- در ذهن خود انگلیسی صحبت کنید!

روزانه در ذهن شما هزاران جمله میگذرد، اگر بتوانید این جملات را در ذهن خود به انگلیسی بگویید، یا به عنوان مثال وسایلی که در خانه‌ی خود دارید معادل انگلیسی آن‌ها را یاد بگیرید کمک بسیار شایانی در تقویت زبان شما دارد. همچنین با داشتن یک دفترچه که می‌توانید روزمرگی خود را (در حدی که بلد هستید) را داخل دفترچه خود یادداشت کنید. 

4- یادگیری با آهنگ انگلیسی

 تا به حال یک آهنگ در ذهن شما گیر کرده است؟ چه کسی موسیقی را در مغز شما قرار داده ؟ به همین دلیل است که آهنگ‌ها در کلاس‌های زبان به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند تا به دانش آموزان در یادگیری کلمات جدید کمک کنند. شما با دانلود آهنگ‌های انگلیسی و گوش دادن به آن‌ها و حتی خواندن با آهنگ و متن آن‌ها می‌توانید با لذت زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

5- با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید

با دوستان خود که علاقه به یادگیری زبان انگلیسی دارند در جمع دوستانه خود انگلیسی صحبت کنید. لازم نیست حتما جلسه‌ای را فقط مخصوص زبان انگلیسی برگزار کنید در جمع دوستانه خود و یا مهمانی‌ها در حدی که می‌توانید انگلیسی صحبت کنید این ناخودآگاه به تقویت زبان شما کمک می‌کند. 

6- از اپلیکیشن‌های رایگان و فوق‌العاده یادگیری زبان استفاده کنید

امروزه اپلیکیشن‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی به وجود دارند که یا رایگان و حتی با هزینه‌ای اندک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. فقط کافی است که با روش کار نرم افزار مورد نظر آشنا شوید. در آکادمی روان اپلیکیشنی مخصوص طراحی شده که شما می‌توانید با استفاده از آن زبان انگلیسی را یاد بگیرید. 

7- استفاده از بازی‌های انگلیسی


وقتی صحبت از یادگیری زبان است، بیشتر مردم حتی به بازی های رایانه ای فکر هم نمی کنند، در حالی که بازی های تک نفره یا گروهی آنلاین یک راه خیلی خوب برای تقویت خواندن، شنیدار و گفتار انگلیسی هستند. می‌دانستید که از طریق همین بازی ها می‌توانید دوستان انگلیسی زبان هم پیدا کنید؟

بازی های تک نفره معمولا تخیلی هستند و شامل استفاده از جادو و کشتن هیولاها هستند و در آن‌ها در نهایت به یک قهرمان بزرگ تبدیل می شوید. چون مکالمات این بازی ها خیلی زیاد هستند، با بازی کردن حتی یکی از آنها دایره ی لغات تان بزرگ تر می شود. هم چنین برای یادگیری مشتاق می شوید، چون برای اینکه بتوانید بازی را تمام کنید باید به تمام دیالوگ ها گوش کنید و آنها را بفهمید.

8- در یوتیوب سرچ کنید!

یوتیوب یک دانشگاه آنلاین است! شما با یوتیوب نه تنها زبان انگلیسی بلکه در هرزمینه‌ی دیگری بخواهید مهارتی کسب کنید می‌تواند به شما کمک کند. فقط کافی است که یک تحریم شکن(فیلتر شکن) داشتبه باشید. با سرچ کلمه "آموزش زبان انگلیسی" به دنیایی از آموزش‌های روز دنیا هم به فارسی هم به زبان اصلی دسترسی داشته باشید. اساتید بسیار فوق العاده‌ای در یوتیوب در حال آموزش زبان انگلیسی هستند. 

9- از کلاب هاوس استفاده کنید

در کلاب هاوس روم‌های بسیار زیادی هستند، چه فارسی زبان و چه انگلیسی که در حال مکالمه انگلیسی هستند. شما به رایگان می‌توانید از این فضا استفاده کنید و زبان خود را تقویت کنید. همچنین در روم‌های آمریکایی نیز می‌توانید عضو شوید که به زبان نیتیو اصلی صحیت می‌کنند. 

چه مدت طول می‌کشد تا زبان انگلیسی را کامل یاد بگیرم؟ 

همه چیز بستگی به سطح زبان شما و میزان تلاش شما برای یادگیری دارد. اما این نکته را فراموش نکنید که یادگیری هیچ وقت تمامی ندارد بنابراین نمیتوان زمان خاصی را تعیین کرد که شما به حد مشخصی از یادگیری زبان انگلیسی برسید. اما معمولا شما بین 6 تا یک سال بسته به تلاش شما می‌توانید به سطح مناسبی از زبان انگلیسی برسید. 

منبع: www.ravaan.co

گالری تصاویر


وبگردی