آفتاب

مهم ترین دلایل کاشت ابرو در کلینیک ایرانیان چیست؟



امروزه بخش زیادی از مردم درگیر انواع مسئله های مربوط به زیبایی هستند و از این لحاظ دچار آسیب های مختلفی می شوند. یکی از مشکلات اساسی که در زیبایی وجود دارد ریزش مو در سر یا صورت می باشد. از همین رو باید برای احیای مجدد موهای از دست رفته نهایت تلاش ممکن را به کار بست.

موهای ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت شما دارند پس باید آن ها را جدی بگیرید. اگر در این قسمت از صورت شما مشکلی مانند کم پشتی ایجاد شد، در کوتاه ترین زمان ممکن برای درمان آن اقدام نمایید. با توجه حساسیت این موضوع، کلینیک ایرانیان به صورت ویژه برای عمل کاشت ابرو اقدام می نماید.



کاشت ابرو

اقدامات لازم قبل از عمل کاشت ابرو

شما برای انجام عمل کاشت ابرو باید مقدمات خاصی را فراهم کنید و همه آن ها را جدی بگیرید. همانطور که می دانید قبل از انجام عمل بررسی های مختلفی باید صورت بگیرد که این کار توسط پزشک انجام می شود. برای راحتی بیشتر قبل از عمل جراحی حتما یک جلسه مشاوره را نزد پزشک بگذرانید.
در طول این جلسه انواع نگرانی ها و مشکلات خود را بیان کنید تا پزشک بتواند بیشترین کمک را به شما بکند. ممکن است که با توجه به شرایط بدنی شما، دکتر بعضی از آزمایش ها را برای شما ضروری ببیند که باید قبل عمل آن را به انجام برسانید. فراموش نکنید که اگر همکاری شما به صورت کاملا دقیق و حرفه ای باشد، مسلما نتیجه کار نیز برای خودتان بهتر خواهد. با توجه به اینکه پزشک تخصص بالایی در این کار دارد، نگرانی خود را کمترین حد ممکن برسانید. مطمئنا پس از عمل نتیجه به وجود آمده شما را شگفت زده خواهد کرد.

مراقبت های قبل و بعد از عمل کاشت ابرو

خوشبختانه عمل کاشت ابرو در یک منطقه کوچک انجام می شود که به همین علت عوارض بسیار کمی هم دارد. در واقع این جراحی از نوع غیرتهاجمی است و شما ظرف مدت کوتاهی به زندگی عادی خود برمی گردید. برای اینکه نتیجه کار بهتر شود، در ۴۸ ساعت اولیه بعد از عمل از انجام کارهای سنگین پرهیز کنید. نکته مهم دیگر این است که از لمس کردن ابروها بعد از عمل اجتناب کنید.
 بیشتر افراد بعد از عمل دوست دارند که به ابروهای خود دست بکشند که این کار  می تواند صدمات زیادی در پی داشته باشد. ممکن است که بعد از انجام جراحی دچار کبودی جزئی در قسمت ابروها شوید که یک امر طبیعی محسوب می شود. با این حال پزشک بعد از عمل یک یا چند جلسه مشاوره و معاینه برای شما در نظر می گیرد. در طول این جلسات چنانچه مسئله ای برای شما به وجود بیاید در سریع ترین زمان ممکن توسط پزشک متخصص حل می شود. در روزهای اولیه بعد از عمل از خیس کردن ابروها نیز پرهیز کنید. اگر عادت به شستن صورت خود دارید مواظب باشید که ابروها به هیچ عنوان خیس نشوند.
همچنین انجام آرایش برای ابرو تا چند روز نباید انجام شود تا زمان مراقبت از ابرو به پایان برسد. برای اینکه ابروهای جدید بر روی صورت دیده شوند، چیزی در حدود چهار ماه زمان نیاز است. البته در چهار ماه بعد از عمل موی ابرو حالت نرم و ظریفی دارد که با گذشت زمان ضخیم و قوی خواهد شد. به صورت کلی بعد از گذشت یک سال ابروهای جدید به صورت ضخیم و پرپشت در می آیند و شما از نتایج درمان خود لذت می برید. فراموش نکنید که پس از کاشت ابرو، کم کم ریزش آن ها شروع می شود ولی به یاد داشته باشید که این امر کاملا طبیعی است.
در واقع ساقه مو از دست رفته و می ریزد ولی ریشه جای خود را پیدا می کند و پس از مدتی موهای جدید رشد خواهند کرد. مدت زمان لازم برای عمل جراحی ابرو بین سه الی چهار ساعت است که به دلیل ظرافت و دقت بالا این زمان را لازم خواهد داشت. ممکن است که بعد از عمل نواحی اطراف ابرو دچار پوسته پوسته شدن های سطحی شوند که در همان روزهای اولیه بهبود می یابد. به یاد داشته باشید که همه روش های درمانی با عوارض کمی همراه هستند که باید آن ها را پشت سر گذاشت.



کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو دائمی

برای اینکه بتوانید یک تصمیم درست و حرفه ای برای انجام عمل کاشت ابرو بگیرید، در ابتدا باید به هزینه آن نیز فکر کنید. هزینه انجام کاشت ابرو با توجه به شرایطی که وجود دارد به صورت مناسب تعیین شده است. با این حال عوامل مختلفی بر روی هزینه عمل تاثیر می گذارند. به طور مثال دستمزد پزشکان به صورت مستقیم بر روی تعرفه کاشت ابرو تاثیرگذار است. امروزه تکنیک ها و روش های مختلفی در عمل کاشت ابرو به کار می رود که این موارد هم بر روی تعرفه اعمال خواهند شد. به طور مثال طرح ها و مدل های به روز و جدید از قیمت بیشتری برخوردار هستند و هزینه بیشتری در پی دارند. بعضی از مدل های خاص ابرو زمان و انرژی بیشتری از جراح می برند که در چنین شرایطی هزینه آن ها نیز بیشتر است. نکته بعدی که باید به آن دقت کرد، تعداد گرافت های لازم برای کاشت است. مسلما هر چقدر که ابروی شما کم پشت تر باشد، باید تعداد بیشتری از موها کاشت شوند. در این حالت به صورت طبیعی حجم کار افزایش پیدا می کند و قیمت نیز با افزایش روبرو می شود. در انتها فراموش نکنید که هر کلینیک تعرفه مشخصی دارد که از آن برای بیماران خود استفاده می کند.

کاشت ابرو

جمع بندی

بر اساس نیاز گسترده ای که در کشور برای خدمات زیبایی وجود دارد، کلینیک زیبایی ایرانیان با به کارگیری بهترین پزشکان به کمک مردم آمده است. در حال حاضر خدماتی همچون جوانسازی پوست و سایر موارد در این مرکز به صورت حرفه ای انجام می شود. سابقه درخشان ۲۰ ساله این مرکز سبب شده تا مردم به آن اعتماد کنند و با ۴ شعبه فعال در شهر تهران به خدمت رسانی مشغول است. اگر دوست دارید که پوست و موی سالم و جذابی داشته باشید، با کلینیک ایرانیان تماس بگیرید و شرایط ویژه خود را با آن ها در میان بگذارید.
شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۷۵۹۰۰
شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳
شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱
شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹
شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳


گالری تصاویر


وبگردی