آفتاب

سریعترین راه ارسال کالا به خارج از کشور چیست؟



در این نوشته به بررسی روش های ارسال سریع و آسان بار به خارج از کشور میپردازیم و بهترین راه کار ها را برای شما برخواهیم شمرد.

ممکن است شما نیز نیازمند ارسال یک هدیه و یا بسته به عزیزان خود که در خارج از کشور هستند باشید و جستجوی بسیاری برای پیدا کردن راه ها و روش هایی به منظور ارسال سریع بار به خارج از کشور کرده باشید. در این نوشته به بررسی روش های ارسال سریع و آسان بار به خارج از کشور میپردازیم و بهترین راه کار ها را برای شما برخواهیم شمرد.


چه کالاهایی را به خارج ارسال میکنیم ؟

در سال های اخیر بسیاری از ایرانی ها به هر دلیل به کشورهای خارجی مهاجرت کرده اند و در این بین نیاز به ارسال کالا از داخل کشور برای انها افزایش پیدا کرده است. برای مثال طی بررسی های صورت گرفته ارسال بار هوایی به آلمان در دو سال اخیر نسبت به مشابه آن در سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که این نشان از نیاز به ارسال کالا به طرق مختلف به کشورهای دیگر می باشد.

کالجار سیر پرواز از جمله بزرگترین شرکت هایی می باشد که امکان انتقال بار به کشورهای مختلف را از روش های آبی ، دریایی ، زمینی و هوایی دارد.

کالا ها می تواند سوغاتی های مختلف ، اموال منزل ، فرش ، حیوان خانگی و ... باشد. پیش از ارسال باید از امکان ارسال مواد مختلف به کشورهای هدف مطلع باشید که بدین منظور می توانید با کالجار در تماس باشید تا بهترین راه های ارسال کالا همراه با قیمت آنها را برای شما برشمرند.

بهترین روش های ارسال بار :

یکی از مهمترین نکات در ارسال بار به کشورهای خارجی، شناخت صحیح روش های ارسال و انتخاب بهترین شیوه می باشد. بدین منظور ابتدا باید توجه شود که چه کالایی هارا می خواهید به خارج از کشور ارسال کنید.

آیا نیاز به استفاده از روش کارگو می باشد و یا با روش فریت بار نیز ارسال امکان پذیر است. در سیستم کارگو بیشتر کالای بزرگ و کالاهایی که امکان حمل با هواپیماهای مسافربری راندارند ارسال خواهند شد.

در روش فریت بار انواع کالاهای بزرگ و کوچکی که نیاز به ارسال با روش مسافری را دارند، قرار داده میشوند. اگر  نیازمند مشاوره برای انتخاب روشی مناسب برای ارسال بارهای خود هستید میتوانید با کالجار در ارتباط باشید .

فرودگاه تبریز و ارسال بار به خارج از کشور :

فرودگاه تبریز از جمله بزرگترین و مجهزترین فرودگاه های کشور می باشد که به دلیل قرار گیری اداره ی گمرک در داخل فرودگاه امکان ارسال سریع کالا به خارج از کشور را دارند. همچنین در این گمرک امکان دریافت کالا نیز پس از طی مراحل قانونی وجود دارد.

کالجار دفتری مرکزی در این فرودگاه دارد و با توجه به تجربه ی بالا در کار با ایرلاین های مختلف شرایط را برای ارسال سریع و کم هزینه ی کالاهای شما به خارج از کشور فراهم میکند. یکی از نکات مهم در زمان ارسال بار به کشورهای دیگر ، برای مثال ارسال بار به کانادا، توجه به ممنوعیت های قانونی کشور هدف می باشد.

در این مورد اگر توجهات کافی صورت نگیرد، هزینه از کاربر اخذ شده و محموله ارسال میشود ولی در کشور مقصد ترخیص نشده و به ایران بازگردانده خواهد شد. هزینه های ناشی از چنین عملی تماما از مشتری اخذ میشود و مجددا کالا در اختیار کاربر قرار میگیرد. چنین پروسه ای ممکن است ماه ها به طول انجامد.

از این رو نیاز است که پیش از ارسال با کارشناسان مجربی که تجربه ی کافی در ارسال بار به خارج از کشور را دارند تماس گرفته و پس از اطمینان از بدون مشکل بودن کالا، اقدام به ارسال آن کنید.

ارسال بار به خارج کشور از تبریز نیازمند طی برخی امور اداری و گمرکی می باشد که کالجار امکان انجام سریع این مراحل را فراهم میکند و بدین ترتیب با سرعت بالایی می توانید کالاهای مدنظر خود را ارسال کنید.

 ارسال بار از طریق زمینی ، هوایی یا دریایی :

در صورتی که کالای مدنظر بخصوص از نظر ابعاد و وزن ، جزو کالاهای صنعتی و بزرگ دسته بندی شود، ارسال باید از طریق زمینی ، دریایی یا ریلی صورت گیرد. در چنین روشی نیز توجه به قوانین کشورهای هدف اهمیت بسیاری خواهد داشت.

گالری تصاویر


وبگردی