آفتاب

نکات ضروری برای خرید ساعت ست زنانه و مردانه



ساعت ست یکی از انتخاب های زیبایی است که می تواند استایل شما و همسرتان را خاص تر و متفاوت تر کند. از آن جا که ساعت های موجود در بازار دارای طرح ها و برندهای مختلف هستند، شما می توانید با کمی جست و جو، یک ست ساعت زیبا با ظاهری مشابه و منطبق با سلیقه خودتان و همسرتان انتخاب کنید.

بسیاری از زوج های جوان دوست دارند لباس ها و اکسسوری های انتخابیشان را با یکدیگر ست کنند. ساعت ست یکی از انتخاب های زیبایی است که می تواند استایل شما و همسرتان را خاص تر و متفاوت تر کند. از آن جا که ساعت های موجود در بازار دارای طرح ها و برندهای مختلف هستند، شما می توانید با کمی جست و جو، یک ست ساعت زیبا با ظاهری مشابه و منطبق با سلیقه خودتان و همسرتان انتخاب کنید. نکاتی وجود دارد که رعایت آن ها هنگام خرید ساعت ست به شما کمک می کند انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید. با ما همراه شوید تا با این نکات بیشتر آشنا شویم.

انواع بندهای ساعت مچی

یکی از نکاتی که در خرید ساعت مچی ست باید در نظر داشته باشید، بندهای ساعت است. ساعت های مچی دارای جنس های مختلفی هستند که هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خود را دارد.

ساعت بند چرمی

ساعت بند چرمی یکی از انتخاب های پرطرفدار در میان خانم ها و آقایان است که می توانید آن را هم با استایل های کژوال و نیمه رسمی و هم استایل های رسمی و کلاسیک ست کنید. چرم مورد استفاده در این ساعت ها می تواند طبیعی، مصنوعی یا نیمه مصنوعی باشد. همچنین تنوع در رنگ چرم به شما کمک می کند که بتوانید یک ساعت با رنگ دلخواه و مورد نظر خودتان انتخاب کنید. بندهای چرم طبیعی را می توان از چرم شتر مرغ، بز، گاو و یا حتی سوسمار تهیه کرد.

ساعت بند فلزی

ساعت بند فلزی بیشتر مناسب استایل های رسمی است، از این رو هنگام خرید به این نکته و سبک استایل خود توجه کنید. این ساعت ها استحکام بالایی داشته و معمولا طول عمر آن ها از ساعت های با بند چرم بیشتر است. ساعت های بند حصیری فلزی یکی از پرطرفدارترین ساعت های با بند فلزی است که می تواند یک انتخاب شیک هم برای آقایان و هم خانم ها به شمار رود. بندهای حصیری اسپرت تر از دیگر مدل های ساعت فلزی هستند و زیبایی آن ها توجه شما را از دور نیز به خود جلب خواهد کرد.

ساعت بند برزنتی

این بندها ترکیب پارچه و تیتانیوم بوده و ظاهری اسپرت و کژوال دارند. با توجه به جنس آن ها، بند برزنتی برای افرادی که در محیط های گرم و مرطوب زندگی می کنند و یا میزان تعرق آن ها زیاد است، مناسب نخواهد بود. البته با توجه با اسپرت بودن این بند ساعت، خرید ساعت ست زنانه و مردانه با بند برزنتی شاید گزینه جالب توجهی به شمار نرود.

ساعت مچی با بدنه طلا

اگر به دنبال خرید یک ساعت لوکس و لاکچری هستید، ساعت های با بدنه طلا می توانند برای شما گزینه مناسبی باشند. این ساعت ها دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به ساعت های دیگر بوده و از ساعت های دیگر وزن کم تری دارند.

توجه به کاربری ساعت

ساعت اوبلاک

 
نکته مهم دیگری که قبل از خرید ساعت ست زنانه و مردانه باید به آن توجه داشته باشید، کاربری ساعت است که در ادامه آن را بررسی کرده ایم.

ساعت مچی روزمره

این ساعت ها از جمله ساعت هایی هستند که شما می توانید به صورت روزانه از آن ها استفاده کرده و با هر سبک و استایلی آن ها را ست کنید. این ساعت ها باید طول عمر بالایی داشته و دارای وزن کم و سبک باشند. این ساعت ها را می توانید در محل کار، مهمانی و یا تفریحات روزمره خود استفاده کنید.

ساعت رسمی

این ساعت ها ظاهری نسبتا ساده و کلاسیک دارند و همان طور که از نام آن ها پیدا است، بیشتر مناسب موقعیت های کاری و رسمی هستند. این ساعت برای افرادی که مشاغلی مانند وکالت، مدیریت بانک و غیره را دارند، می تواند یک انتخاب عالی به شمار رود.

ساعت مچی لوکس

ساعت های لوکس و گران قیمت انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال خرید ساعت مچی ست زنانه و مردانه هستند. این ساعت ها معمولا دارای جواهرات ظریف و یا حتی الماس در بدنه خود هستند و شما برای خرید آن ها باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. این نوع ساعت ها اغلب توسط افراد معروف و سلبریتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعت مچی هوشمند

اگر از جمله افرادی هستید که سبک و استایلی خاص و متفاوت دارید و خودتان را چندان درگیر کلیشه ها نمی کنید، ساعت ست هوشمند نیز می تواند برای شما یک انتخاب عالی باشد. این ساعت ها در کنار زیبایی و ظرافت، کاربری بسیار عالی داشته و به شما کمک می کنند تماس ها و پیام های تلفنی خود را بهتر مدیریت کنید، با کمک سنسورهای قلب و گام شمار میزان فعالیت بدنی خود را بسنجید و ده ها کاربرد دیگر که استفاده از ساعت و تلفن همراه را برای شما ساده تر و سریع تر خواهد کرد.

ساعت مچی فشن

این ساعت ها همان طور که از نام آن ها پیدا است، بیش از آن که به دنبال کیفیت و کارایی باشند، تمرکز خود را بر اصول زیبایی شناختی گذاشته اند تا بتوانند ساعت هایی متفاوت و به روز طراحی و روانه بازار کنند. پیدا کردن این ساعت ها در بازار ایران شاید کمی برای شما دشوار باشد، زیرا تنها برندها و کمپانی های خاصی اقدام به تولید چنین ساعت هایی می کنند.

در خرید ساعت مچی ست به چه مواردی توجه کنیم؟

خرید ساعت ست زنانه

 
بعد از آن که با انواع ساعت مچی ست مردانه و زنانه آشنا شدیم، می‌خواهیم بدانیم که هنگام خرید چه فاکتورهایی در اولویت باید قرار بگیرند، تا این خرید به تجربه ای دلچسب و ماندگار تبدیل شود.

کیفیت و برند ساعت

کیفیت و برند ساعت، فاکتوری است که هنگام خرید باید پیش از هر چیز دیگر به آن توجه داشته باشید. شما با خرید یک ساعت با کیفیت می توانید سال ها از آن استفاده کنید. در حال حاضر برندهای داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید ساعت فعال هستند که می توانید آن ها را برای خرید ساعت مچی ست انتخاب کنید. در میان برندهای موجود در ایران، خرید ساعت ست اوبلاک با توجه به کیفیت و کارایی و البته قیمت مناسب آن می تواند یک انتخاب عالی به شمار رود.

فیک یا اورجینال بودن

خرید ساعت های اورجینال خارجی شاید برای شما کمی پر هزینه باشد. در این صورت به سراغ خرید ساعت های فیک خواهید رفت؟ ساعت های غیر اورجینال بدون شک از کیفیت پایینی برخوردار هستند و تنها مدتی بعد از استفاده مجبور به تعمیر و یا تعویض آن ها خواهید شد. بنابراین خرید ساعت اورجینال، هرچند از برندهای کمتر شناخته شده، انتخابی بهتر و اقتصادی تر از ساعت های تقلبی خواهد بود.

اندازه ساعت

اندازه ساعت یک فاکتور سلیقه ای و شخصی است؛ ممکن است یک نفر ساعت های کوچک را دوست داشته باشد و شخص دیگری به استفاده از ساعت های با قاب بزرگ علاقه مند باشد. خرید ساعت مچی ست مردانه و زنانه در این حالت باید به گونه ای انجام شود که قاب ساعت برای هر دو نفر مناسب و اندازه باشد.

بودجه و قیمت

قبل از خرید بهتر است بودجه مورد نظرتان را در نظر بگیرید. رنج قیمت ساعت های موجود در بازار بسیار گسترده و متغیر است. از این رو قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید تا خریدتان را بتوانید بهتر مدیریت کنید.

خرید ساعت مچی ست مردانه و زنانه اوبلاک

اوبلاک برندی نسبتا نوگا اما باکیفیت در زمینه تولید ساعت های مچی مردانه و زنانه است که محصولات خود را با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید کرده و ظرافت و زیبایی در ساخت آن کاملا محسوس است. این ساعت ها در کنار زیبایی و طول عمر بالا، قیمت مناسبی نیز دارند تا همه افراد بتوانند از داشتن یک ساعت زیبا و با کیفیت لذت ببرند. با توجه به تمام موارد ذکر شده در این مطلب، خرید ساعت ست اوبلاک با توجه به ویژگی های آن می تواند یک انتخاب عالی برای زوج های جوان به شمار رود.


گالری تصاویر


وبگردی