آفتاب

خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت !!! + معرفی شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو



برخی مجموعه‌های صاحب نام و با سابقه در بازار خودرو هستند که مشتری‌مداری، اصل اساسی فعالیت آن‌هاست و همه ضوابط و قوانین کاری خود را بر اساس رفاه حال مشتریان تنظیم می‌کنند.

شرایط اقتصادی کشور ما وضعیتی را به‌وجود آورده است که هر روز از میزان قدرت خرید مردم و ارزش پول، کاسته و درآمدها بی‌تاثیر و ناچیز می‌شوند. در چنین وضعیتی بخش قابل توجهی از مردم قادر به پس‌انداز نیستند و اگرچه تنها راه خریدهای بزرگ آن‌ها مانند خانه، زمین، خودرو و لوازم خانگی، شرکت در طرح‌های اقساطی است، اما گاها هیچ سرمایه‌ای برای پرداخت اولیه به‌عنوان پیش قسط وجود ندارد.

در چنین شرایطی سوالی که اذهان بسیاری از مردم را به خود اختصاص می‌دهد، این است که آیا امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت وجود دارد؟ آیا تبلیغات رنگارنگ فضای مجازی و حتی بیلبوردهای شهری که نوید خرید خودرو بدون حتی یک ریال پیش پرداخت می‌دهد، واقعی است و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد؟ و آیا خرید اقساطی دنا پلاس، پراید، کوییک و دیگر خودروهای ایرانی بدون پیش پرداخت، قانونی است؟

پیشنهاد می‌کنیم با ادامه مطلب همراه باشید، تا پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

آیا امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت وجود دارد؟

خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

بسیاری‌ها معتقدند، خرید اقساطی خودرو اگر به غیر از کارخانه تولیدکننده انجام شود، ریسک بزرگی است؛ چراکه نمی‌دانید با چه مجموعه‌ای طرف هستید و میزان عمل به تعهدات در چه وضعیتی قرار دارد.

از سویی امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از کمپانی‌های تولیدکننده خودرو، امکان‌پذیر نیست؛ زیرا طبق شرایط و ضوابطی که مرکز فروش این کارخانه‌ها دارند، بخش قابل توجهی از قیمت کلی خودرو در ابتدا از متقاضیان دریافت می‌شود و باقی‌مانده مبلغ، طی اقساطی مشخص و ارقامی معین، باید پرداخت گردد.

به همه این شرایط، این موضوع را هم اضافه کنید که کارخانه‌های خودروساز ایرانی، مدت‌هاست هیچ طرحی برای فروش اقساطی خودرو ارائه نداده‌اند و به نظر هم نمی‌رسد فعلا برنامه ای برای این کار داشته باشند.

طی آخرین طرح‌هایی هم که ارایه دادند، خبری از فراهم کردن امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت نبود.  آخرین طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با واگذاری. تعداد محدودی خودرو همراه بود که به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز بازار و ثبت‌نام کنندگان نبود. پروسه سخت نام‌نویسی، قرعه‌کشی و انتظار برای برنده شدن و تحویل خودرو هم آنقدر طولانی و طاقت‌فرسا بود که با اعتراضات شدید مردم مواجه شد.

خب در چنین شرایطی امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از کارخانه، منتفی است و باید سراغ گزینه های دیگری برویم.

برخی مجموعه‌های صاحب نام و با سابقه در بازار خودرو هستند که مشتری‌مداری، اصل اساسی فعالیت آن‌هاست و همه ضوابط و قوانین کاری خود را بر اساس رفاه حال مشتریان تنظیم می‌کنند.

مجموعه‌هایی مانند سایا خودرو که در این دسته جای می‌گیرند، شرایط را تا جایی که بتوانند منعطف می‌کنند تا همه بتوانند از آن منتفع شوند.

به عنوان مثال، جوانی که قصد دارد با خرید اقساطی پراید ۱۱۱ به عضویت یکی از مجموعه‌های تاکسی اینترنتی در بیاید و کسب و کاری را آغاز کند، ممکن است سرمایه آنچنانی نداشته باشد و به دنبال خرید اقساطی خودرو با کم‌ترین پیش پرداخت و یا بدون پیش پرداخت باشد.

سایا خودرو، شرایطی را به‌وجود می‌آورد که بسته به توان مالی خریدار، امکان خرید خودرو برای او فراهم شود.

بنابراین بازمی‌گردیم به سوالی که در ابتدای این بخش مطرح کردیم: آیا امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت: بله! وجود دارد. کافی است با مجموعه‌هایی که در بازار خودرو شناخته‌شده‌اند و با شرایط سنگین، به فکر سوداندوزی نیستند وارد مذاکره شوید، شرایط خود را بیان کنید، از مشاوره‌های رایگان کارشناسان زبده آن‌ها پیش از خرید، بهره‌مند شوید و با بهترین شرایط برای خرید اقساطی خودرد بدون پیش پرداخت و یا با حداقل پیش پرداخت اقدام کنید.

آیا می‌توان به تبلیغات برای خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت اعتماد کرد؟

خرید اقساطی خودرو از سایاخودرو

همان‌طور که در قسمت‌هایی از این مطلب به این موضوع اشاره کردیم، میزان سرمایه و پس‌انداز موجود نزد خانواده‌های ایرانی بسیار کم است؛ چراکه اولا میزان درآمدها بسیار ناچیز است و کفاف یک زندگی معمولی را هم نمی‌دهد، ثانیا تورم بازار، بسیار آزاردهنده است و اقلام خوراکی و کالاهای اساسی با سرعتی باورنکردنی و شیبی تند، سیر صعودی را طی می‌کنند.

واضح است که در چنین شرایطی امکان پس‌انداز کردن و انباشت سرمایه بسیار دشوار می‌شود. از این رو، تقاضا برای خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت، خرید لوازم خانگی از دم قسط، خرید باغ یا زمین طی چند فقره چک و مواردی از این دست، افزایش پیدا می‌کند.

وقتی تقاضا برای کالا یا خدمتی زیاد شود، عده‌ای سودجو هم پا به صحنه می‌گذارند تا از آب گلالود ماهی بگیرند. بازار خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مجموعه‌های عرضه‌کننده طرح‌های فروش اقساطی خودرو در ارایه عناوین جذاب و تاثیرگذار باهم رقابت می‌کنند و از دل رقابت، تیترهای جذابی مانند خرید اقساطی خودرو خارجی تنها با ۱۰ میلیون تومان، خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت، خرید خودرو قسطی فقط با یک تلفن و ... استخراج می‌شود.

اگر بپرسید، آیا می‌توان به این تیترهای جذاب و تبلیغات برای خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت اعتماد کرد؟ در پاسخ باید قاطعانه گفت: خیر! بسیاری از این شرایط دام‌های خوش رنگ و لعابی هستند که پای مشتریان را به دفاتر شرکت‌های بی‌ریشه و بی‌سابقه بکشانند.

با مذاکره با کارشناسان فروش این شرکت‌ها متوجه می‌شوید که جز سرکیسه کردن هیچ هدف دیگری ندارند و اگر شانس بیاورید و آنقدر کلاهبردار نباشند که یک شبه دفتر را جمع کنند و فرار را بر قرار ترجیح دهند، شما را در پروسه‌ای گرفتار می‌کنند که دار و ندارتان را به آن‌ها بخشیده‌اید و در مقابل، هیچ سند قانع‌کننده و محکمه پسند نیز ندارید. بنابراین هرگز به صرف تبلیغات و بدون اطلاع از سابقه و رزومه شرکت‌ها با آن‌ها وارد مذاکره نشوید.

برای خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت به کجا مراجعه کنیم؟

اگر با سایا خودرو وارد معامله شوید، این شانس را دارید که از شرایط منعطف آن برای خرید اقساطی خودرو مورد نظر خود بهره بگیرید.

برخی مجموعه‌های فروش خودرو، هیچ اهمیتی به توان مالی مشتری نمی‌دهند و اصلا برایشان مهم نیست که یک کارگر با ۴ میلیون تومان حقوق چگونه می‌تواند ماهی ۶ میلیون تومان اقساط بپردازد و چه فشار سختی را باید خانواده او متحمل شوند.

اما در سایا خودرو شرایط فرق دارد و همه چیز بر اساس سود مشتری است. در سایاخودرو سعی بر این است تا شما با کمترین میزان پیش پرداخت، ماشین خود را تحویل گرفته و به صورت اقساط الباقی هزینه ها را پرداخت نمایید.

خرید اقساطی خودرو از سایاخودرو

 شرایط خرید اقساطی خودرو با کمترین میزان پیش پرداخت

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آمادگی دارند تا هرگونه سوال شما را در این زمینه پاسخ بدهند. شما شرایط مالی خود را توضیح می‌دهید و با توجه به وضعیت اقتصادی‌تان، راهنمایی می‌شوید. ممکن است طرح‌هایی به شما پیشنهاد شود که با حداقل پیش پرداخت بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید و از تعداد اقساط و سنگینی مبالغ آن کم کنید.

ممکن هم هست که توان مالی شما به‌گونه‌ای باشد که خرید از دم قسط خودرو برایتان به‌صرفه‌تر باشد. به‌هرحال بهتر است برای اطلاع از جزییات طرح‌ها و شرایط کامل خرید خودرو بدون پیش پرداخت با کارشناسان سایا خودرو ارتباط برقرار کنید. در معامله با این مجموعه و شرکت در طرح‌های بدون پیش پرداخت هم شما از مزایای خرید اقساطی خودرو سایا خودرو بهره‌مند خواهید شد.

مزایای خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از سایا خودرو چیست؟

تجربه کسانی که قبلا با سایا خودرو وارد معامله شده‌اند، میگویند که طعم یک خرید لذت‌بخش را در محیطی کاملا حرفه‌ای  چشیده‌اند. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از طرح‌های خرید اقساطی این مجموعه شرکت کنید، به‌هرحال شما از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید خودرو می‌تواند بسیار راهگشا باشد. اما موسسات بسیار کمی هستند که راهنمایی‌های صادقانه ارائه دهند. اما به گواه مشتریان سایا خودرو، مشاوران این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط مالی و خانوادگی خریدار، بهترین پیشنهادات را روی میز می‌گذارند.

  • تحویل فوری خودرو

ممکن است شرایط شما به‌گونه ای رقم بخورد که اقدام به خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت نمایید. در این حال هم از مزایای تحویل فوری بهره‌مند خواهید شد و پس از خرید، می‌توانید با خیال راحت پشت فرمان خودروی محبوب خود بنشینید.

  • ثبت سند به نام خریدار

سایا خودرو که همواره اساس فعالیت خود را بر اعتماد دو طرفه بنا کرده است، پس از طی مراحل معمول اداری و تعویض پلاک، سند را به نام خریدار ثبت و به وی تحویل می‌دهد.

  • شرایط انعطاف‌پذیر

وقتی پای رفاه حال مشتریان در میان باشد، خبری از قوانین سفت و سختی که تبصره نمی‌پذیرند، نیست. شرایط خرید اقساطی خودرو برای هر فرد بسته به توان اقتصادی او متفاوت خواهد بود.

کدام خودروها را میتوان با حداقل پیش پرداخت ممکن تهیه کرد؟

خرید اقساطی خودرو

امکان خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت برای تهیه تمامی تولیدات کارخانه‌های خودروساز ایرانی و هم‌چنین خودروهای خارجی و وارداتی، طی شرایطی ویژه از سوی سایا خودرو فراهم شده است. کافی است با مرکز فروش این مجموعه تماس بگیرید و از جزییات طرح‌ها مطلع شوید. شما میتوانید خرید اقساطی دنا پلاس، پراید 111، پراید 132، تیبا، تیبا 2، پژو و... هر نوع خودرویی که مد نظر دارید را به صورت اققساطی با کمترین میزان پیش پرداخت خرید نمایید.

 امکان خرید اقساطی محبوب‌ترین خودروهای تولید داخل و نیز پرفروش‌ترین خووروهای وارداتی با کمترین پیش پرداخت از سوی مجموعه خوشنام و معتبر سایا خودرو فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان تماس بگیرید. 71333133-021

گالری تصاویر


وبگردی