آفتاب

فوری!! فوری!! فرصت استثنایی خرید اقساطی خودرو در سایاخودرو



خرید اقساطی خودروسایاخودرو از مرکز معتبری مانند سایاخودرو یک گام بزرگ در راستای ارتقای سطح معیشت شماست. برای اطلاع از قیمت روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی و اطلاع از جزییات طرح‌های فروش، هر روزه در ساعات کاری می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید اقساطی خودرو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که این روزها روی میز هر ایرانی برای ماشین‌دار شدن است. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید چرا بعضی اوقات ترجیح می‌دهید، نقد معامله کنید اما زیر بار اقساط نروید؟! قطعا یکی از مهم‌ترین دلایلی که مطرح می‌کنید، اعتماد نداشتن با مجموعه‌های فروش اقساطی است.

واقعیت این است که اوضاع زندگی آن قدر سخت شده که بعضی از ما به هر آنچه داریم قانعیم. اگر یک سقف نهایتا ۵۰ متری بالای سرمان است که مالکش هستیم و ۳ فرزند داریم، باز خوشحالیم که صاحب خانه‌ایم و مجبور نیستیم سر ماه اجاره بپردازیم!

اگر یک ماشین مدل ۲۰ سال پیش داریم و نفس‌هایش به خرخر افتاده و ساعت‌ها ما را در صف سوخت معطل می‌کند و هر ماه باید یک بخش قابل توجهی از درآمد را کنار بگذاریم که هزینه‌های جانبی‌اش را تامین کنیم، باز هم قانعیم که یک وسیله نقلیه داریم!

به همین خاطر با طرح‌های خرید اقساطی خودرو و شرایط آن بی‌توجهیم. اما در عصر جدید، کسی برنده است که بتواند به هنگام، تصمیم‌های درست بگیرد.

ممکن است شما یک کارمند با سابقه ۳۰ ساله باشید که یک ماشین با سطح کیفی C سوار می‌شوید و یک خانه ۷۰ متری دارید، اما یک جوان ۳۰ ساله با شرکت در طرح فروش اقساطی جک، صاحب یک ماشین لوکس و مدرن شود و خیز برداشته است برای خرید یک خانه بزرگ و ارتقای سطح معیشت.

همه چیز به تفاوت نگاه ما به زندگی باز می‌گردد و البته انتخاب‌های هوشمندانه!

چرا طرح‌های خرید اقساطی خودرو محبوب هستند؟

فروش اقساطی خودرو

پس‌انداز کردن در کشور ما به سختی امکان‌پذیر است. زیرا درآمدها مکفی نیست و تورم سرسام‌آوری بر بازار حاکم است. از طرفی، حبابی که در بازار ایجاد می‌شود با هیچ نظریه اقتصادی قابل پیش‌بینی نیست. زیرا مولفه‌های متعددی در اقتصاد  ما نقش دارند.

از انتخابات گرفته تا اعتراضات مدنی، تحریم‌های کنگره امریکا، تحولات خاورمیانه و وضع تعرفه‌های جدید گمرکی، می‌توانند قیمت‌ها را جابجا کنند.

بازار خودرو هم از این نوسان نه تنها بی‌بهره نیست، بلکه این بازار به سبب اینکه قیم‌های متعددی دارد، تقریبا رها شده است. به طوری که عاقلانه‌ترین راه برای خرید خودرو، همین روش خرید اقساطی خودرو است‌.

شما هیچ پیش‌بینی از شش ماه یا یکسال آینده ندارید. اگر از همین امروز به مدت ۲۰ ماه، ماهی ۵ میلیون تومان پس‌انداز کنید، در نهایت ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید داشت. ۱۰۰ میلیون تومانی که با آن هیچ کدام از خودروهای حتی درجه کیفی Bو Cایرانی را نیز نمی‌توانید بخرید!!

ضمن اینکه سقف حقوقی بسیاری از افراد جامعه بین پنج تا شش میلیون تومان است. در چنین شرایطی امکان ذخیره ۵ میلیون تومان ماهانه، غیر ممکن به نظر می‌رسد. بنابراین قابل درک است که چرا مردم به سمت طرح‌های خرید اقساطی خودرو اقبال نشان می‌دهند.

پیش شرط‌های لازم برای خرید  اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو

درست است که مردم از آگهی‌هایی که درون‌مایه فروش اقساطی خودرو دارد، استقبال زیادی نشان می‌دهند، اما این اصلا به معنای مجاز بودن فعالیت همه مراکز نیست. برخی شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز از نیاز مردم سو استفاده می‌کنند تا اندک سرمایه‌های آن‌ها را به جیب بزنند و سپس به قول معروف فلنگ را ببندند و بروند.

چون این مراکز فاقد نام و نشان رسمی و اعتبار و سابقه هستند، پیدا کردنشان هم کار آسانی نیست. به همین علت تصمیم گرفتیم پیش شرط‌هایی را که برای خرید اقساطی خودرو لازم و ضروری است در این مطلب مطرح کنیم، تا چنانچه قصد ماشین‌دار شدن به شکل اقساطی دارید، یک تجربه لذت‌بخش را به زندگی خود بیفزایید.

  • درباره اعتبار مجموعه مورد معامله دقت کنید

مجموعه‌ای که قرار است با آن برای خرید اقساطی خودرو پای میز مذاکره بنشینید باید دفتر مشخصی داشته باشد، در بازار خودرو شناخته شده باشد، رقیب و دوست از آن به نیکی یاد کنند، سابقه ثبت معاملات موفق داشته باشد و خلاصه هیچ کجای کارش نلنگد.

تک تک مشکلاتی که بر اقتصاد و وضع معیشت مردم ما حاکم است و در این مطلب از آن‌ها یاد کردیم، سبب می‌شود که نتوانیم ریسک کنیم و با اما و اگر پای معامله بنشینیم.

بنابراین حواستان را جمع کنید که با طناب پوسیده سودجویان برای خرید اقساطی خودرو توی چاه نروید. حضوری به آدرس مرکز فروش خودرو بروید، با مدیران و کارشناسان آن گفتگو کنید، لابلای صفحات وب درباره خوشنامی آن مرکز جستجو کنید و از دیگر فعالان بازار خودرو سراغش را بگیرید.

  • به مفاد قرارداد دقت کنید

اگر از دانش کافی برای ثبت قرارداد باخبر نباشید، ممکن است مراکز سودجو با درج بند و تبصره‌هایی تلاش کنند تا اوضاع را به نفع خود تغییر دهند و حالا حالاها شما را در آرزوی رسیدن به خودرو دلخواهتان سردرگم کنند.

یک مجموعه معتبر طی فرایند خرید اقساطی خودرو، یک قرارداد شفاف را تنظیم می‌کند که مفاد آن هم به نفع مشتری باشد و هم به نفع فروشنده. بنابراین اگر از قرارداد و بار حقوقی جملات بی‌اطلاعید، حتما  یک فرد آگاه را با خود پای میز مذاکره ببرید.

بهترین مجموعه برای خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو

بهترین مجموعه برای خرید اقساطی خودرو، مجموعه‌ای است که ضمن خوشنامی و تنظیم قراردادهای شفاف، معاملات موفق بسیاری را در کارنامه داشته باشد و تا کنون حتی یک مورد نارضایتی از سوی مشتریان آن به ثبت نرسیده باشد.

سایاخودرو، نامی مطمئن و آشنا برای بسیاری از هم‌وطنان است که با در نظر گرفتن امتیازات متعدد برای خریدار این روزها عنوان بهترین مجموعه فروش اقساطی خودرو را از آن خود کرده است.

برخی از خدماتی که سایاخودرو به مشتریانش ارایه می‌دهد، شامل موارد زیر است:

  • تحویل فوری خودرو
  • ثبت سند به نام خریدار
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو
  • فروش اقساطی بهترین خودروهای خودروسازان داخلی اعم از فروش اقساطی کرمان موتور، ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، پارس خودرو و ...
  • فروش اقساطی پرطرفدارترین خودروهای خارجی
  • تنظیم مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت آن بر اساس توان مالی و اقتصادی خریدار به طوری که هیچ فشار مالی را خانواده مشتری حس نکنند
  • فروش خودرو با قیمت واقعی
  • فروش اقساطی خودرو بدون نیاز به ضامن

کلام آخر

خرید اقساطی خودروسایاخودرو از مرکز معتبری مانند سایاخودرو یک گام بزرگ در راستای ارتقای سطح معیشت شماست. برای اطلاع از قیمت روز انواع خودروهای ایرانی و خارجی و اطلاع از جزییات طرح‌های فروش، هر روزه در ساعات کاری می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

گالری تصاویر


وبگردی