آفتاب

کار از خانه؟ برای سرعت بهتر اینترنت بهتر است این 4 ترفند را امتحان کنید



اگر می‌خواهید در شبکه خانگی خود تغییراتی ایجاد کنید، باید این کار را در یک موقعیت آگاهانه انجام دهید. بهترین راه برای رسیدن به آنجا این است که چند تست سرعت انجام دهید تا به خوبی از هر پیوند ضعیف در اتصال Wi-Fi خود مطلع شوید و خدمات رایگان زیادی در وب وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند.

این روزها بیشتر ما از خانه کار می کنیم، و این بدان معناست که شبکه های وای فای خانه شما بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. بهتر است که با ان روبرو شویم ما قبلاً به اندازه کافی استرس داشتیم. آخرین چیزی که می خواهید با آن سر و کار داشته باشید یک سیگنال وای فای است که به اندازه کافی قطع نمی شود.
و با این حال این دقیقاً مشکلی است که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم. در واقع، سایت ردیابی اینترنت و تلفن همراه Whistle Out صدها مصرف کننده را که اخیراً از خانه به کار یا تحصیل در خانه رفته بودند مورد بررسی قرار داد و دریافت که بیش از یک سوم گزارش دادند که اتصال ضعیف یا عدم وجود اینترنت آنها را از انجام کار باز داشته است. .
خوشبختانه، شما گزینه هایی دارید. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد تنظیمات روتر خود یا بهترین راه برای تغییر آن ها ندارید، باز هم مراحل آسانی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه سرعت شما تا حد امکان سریع است انجام دهید.  آموزش وردپرس

چند تست سرعت اینترنت را اجرا کنید

اگر می‌خواهید در شبکه خانگی خود تغییراتی ایجاد کنید، باید این کار را در یک موقعیت آگاهانه انجام دهید. بهترین راه برای رسیدن به آنجا این است که چند تست سرعت انجام دهید تا به خوبی از هر پیوند ضعیف در اتصال Wi-Fi خود مطلع شوید و خدمات رایگان زیادی در وب وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند. آموزش طراحی سایت
در میان گزینه های شما، Ookla Speedtest پر استفاده ترین است و من توصیه می کنم با آن شروع کنید. دارای سرورهای فراوانی در سراسر جهان است که به شما امکان می دهد از بین چندین گزینه نزدیک برای اندازه گیری سرعت اتصال خود انتخاب کنید. و مانند اکثر تست‌های سرعت، استفاده از آن نیز بسیار آسان است فقط کافیست روی دکمه بزرگ "go" کلیک کنید و حدود یک دقیقه صبر کنید.
از آنجا، نگاهی به سرعت آپلود و دانلود فعلی برای هر دستگاهی که تست سرعت را روی آن انجام می‌دهید، به‌علاوه پینگ خواهید دید، که اندازه‌گیری تأخیر است از مدت زمانی که طول می‌کشد تا داده‌ها به هر چیزی که به آن جا رفت و برگشت می‌رود. سروری که با آن تست می کنید با تمرکز بر روی سرعت دانلود و آپلود شروع کنید هر بار چند تست را در نقاط مختلف خانه خود که در آن مشغول به کار هستید انجام دهید و میانگین را به نمایش بگذارید تا درک کنید که چگونه سرعت خود را حفظ می کند. اگر سرعت دانلود کمتر از نصف آن چیزی است که برنامه اینترنت شما اجازه می دهد مشاهده می کنید، یا اگر سرعت آپلود شما به طور چشمگیری کمتر از سرعت دانلود شما است، ممکن است این نقطه ای باشد که می توانید موارد را بهبود بخشید.
در مورد تأخیر، نباید زیاد نگران آن باشید، مگر اینکه دستگاه‌های زیادی در شبکه خود در حال اجرا باشند، یا اگر پهنای باند را با اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها به اشتراک بگذارید. در این صورت، زمانی که هم اتاقی شما در تماس با فیس تایم است یا زمانی که فرزندانتان در حال بازی Fortnite هستند، چند آزمایش انجام دهید این به شما احساس خوبی از تأثیر فعالیت آنها بر سرعت شما می دهد. اگر به نظر می رسد که شماره پینگ در حال پرش است، چند راه اساسی وجود دارد که می توانید انجام دهید، اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ترافیک جانبی را از ترافیک خود جدا کنید.

فضای کاری یا روتر خود را جابجا کنید

اگر می‌توانید در نزدیکی روتر خود کار کنید، اتصال اترنت سیمی به رایانه شما بهترین راه برای اطمینان از دریافت سریع‌ترین سرعت است. اما اگر این یک گزینه نیست، ممکن است مجبور شوید در اتاقی کار کنید که سیگنال Wi-Fi آنقدر قوی نیست که نیاز دارید. این زمانی اتفاق می‌افتد که از روتر خیلی دور باشید، یا به این دلیل که دیوارها یا موانع زیادی وجود دارد که شما را از آن جدا می‌کند.
قبل از خرید هر چیزی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که موقعیت روتر خود را برای تقویت اتصال تغییر دهید. برای بهترین نتایج، باید آن را در فضای باز نگه دارید .در حالت ایده آل تا حد امکان. اگر می توانید موقعیت آنتن ها را تغییر دهید، آن را نیز امتحان کنید. تکان دادن آنها در زوایای مختلف ممکن است تمام چیزی باشد که برای افزایش سرعت شما لازم است.
آخرین موردی که قبل از خرید هر چیزی باید بررسی کنید و آن کانال روتر شماست. باندهای فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی که روتر شما برای ارسال سیگنال های خود استفاده می کند، هر کدام به چندین کانال تقسیم می شوند، درست مانند کانال های تلویزیونی که می توانید با آنتن دریافت کنید. روتر شما در هر زمان از یک کانال استفاده می کند، و برای مثال، اگر از همان کانال به عنوان همسایه استفاده می کنید، آن تداخل ممکن است اتصال شما را کند کند.



وبگردی