آفتاب

خرید، نصب و سرویس پکیج ایران رادیاتور در کرج



امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور انواع دستگاه های پکیج این دستگاه ها جایگزین موتورخانه های قدیمی شده و می توانند علاوه بر گرمایش محیط ، آب گرم مصرفی را نیز فراهم کنند. یکی از سازندگان شناخته شده بازار ، ایران رادیاتور است که انواع پکیج را تولید و عرضه می نماید.

در گذشته گرمایش محیط قبل از آن که لوله کشی گاز طبیعی انجام شود ، توسط موتورخانه های مرکزی فراهم می ‌شد و برای فراهم شدن گرمایش توسط این موتورخانه ها باید هزینه های زیادی می شد . اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور انواع دستگاه های پکیج این دستگاه ها جایگزین موتورخانه های قدیمی شده و می توانند علاوه بر گرمایش محیط ، آب گرم مصرفی را نیز فراهم کنند. یکی از سازندگان شناخته شده بازار ، ایران رادیاتور است که انواع پکیج را تولید و عرضه می نماید.


انواع پکیج های ایران رادیاتور

- پکیج زمینی

این نوع پکیج ها که نسبت به استفاده از آبگرمکن های و یا موتورخانه مزیت های زیادی دارند ، می توانند علاوه بر تامین آب گرم مصرفی گرمایش محیط را نیز فراهم کنند.
مزایای این نوع پکیج ها نسبت به سیستم موتورخانه و  انواع آبگرمکن ها محسوس نبودن نوسانات آب ، کم صدا بودن دستگاه در حین عملکرد و بالاتر بودن ظرفیت و راندمان آن می باشد. پکیج های زمینی ایران رادیاتور علاوه بر دارا بودن دو پمپ جدا که توانایی تامین آبگرم مصرفی و آبگرم موجود در مدار شوفاژ ها را دارد ، دارای یک منبع ذخیره آب گرم هستند که گنجایش آن ۱۲۰ لیتر می باشد.
بازدهی و راندمان بالای این پکیج ها به دلیل مجهز بودن این دستگاه ها به مشعل فن دار است.

- پکیج دیواری ایران رادیاتور

این نوع پکیج ها که بر روی دیوار نصب شده و فضای کمی را اشغال می کنند ، علاوه بر تامین آب گرم  باعث گرم شدن شوفاژها و گرمایش محیط نیز شوند.
ظرفیت این دستگاه ها با توجه به موقعیت مکان مورد نظر ، شرایط آب و هوایی محیط و همچنین مساحت فضا تعیین می شود .
برای اینکه بتوان یک پکیج دیواری در یک محیط مسکونی یا اداری را نصب نمود ، مساحت فضا حداقل باید ۶۴ متر مربع باشد.
در غیر این صورت برای آنکه هوای تازه برای احتراق تامین شود ، نصب دریچه الزامی است.
از مزایای پکیج های دیواری می‌توان به نصب آنها به صورت جداگانه برای هر واحد در آپارتمان های  چند طبقه ، نصب و راه اندازی آسان دستگاه ، تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه و... اشاره نمود.
از نظر ایمنی نیز پکیج های دیواری ایمن تر از سیستم های موتورخانه در نظر گرفته می شوند .
پکیج های دیواری ایران رادیاتور بر اساس تعداد مبدل در دو دسته تک و دو مبدله قرار دارند.
در پکیج های دیواری تک مبدله ایران رادیاتور شعله مشعل آب گرم مصرفی و گرمایش محیط را تامین می کند و برای این کار از قطعه‌ای که مبدل نام دارد و  از زیر دستگاه با شعله تماس است استفاده می کند .
در این مبدل های دو منظوره پس از باز کردن شیر آب گرم آب سرد وارده مبدل شده و در معرض شعله قرار می گیرد و سپس از طریق لوله به دست مصرف کننده می رسد .
در فصل زمستان هنگامی که شیر آب گرم بسته است آب گرم توسط شیر سه طرفه به سمت رادیاتورها حرکت نموده در همین حین در رادیاتور ، پمپ برای گردش آب فعال می شود.
پکیج های دو مبدله ایران رادیاتور دارای دو مبدل هستند که یکی از مبدل ها ،  مبدل اصلی و دیگری مبدل صفحه ای می باشد .
در فصل زمستان برای تامین گرمایش محیط ، گردش آب در مبدل اصلی توسط پمپ انجام شده و باعث گرمایش محیط می شود .
اما هنگامی که شیر آب گرم باز می شود پمپ در پکیج آب شهر را در مبدل صفحه ای به گردش درآورده و باعث گرم شدن آب می شود . بنابراین به طور همزمان هم باعث گرمایش محیط شده و هم توان تامین آب گرم مصرفی را دارد.

نمایندگی فروش و خدمات ایران رادیاتور در کرج

شرکت ایران رادیاتور با توجه به قدمت و امکاناتی که دارد در سراسر کشور شبکه گسترده ای از نمایندگان فروش و خدمات محصولات خود را فراهم کرده است .
یکی از نمایندگان شهر کرج ، تاسیسات مرکزی ایران (تاسیسات لطفی ) است که 30 سال در زمینه فروش و خدمات تاسیسات گرمایشی – سرمایشی در کرج فعالیت دارد.
تاسیسات لطفی به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در کرج ، فروش و تعمیر محصولات این شرکت را انجام می دهد.
تاسیسات مرکزی ایران ، همچنین به عنوان نمایندگی پکیج گرم ایران در کرج   نیز در خدمت شهروندان کرج و استان البرز می باشد . کلیه امور فروش ، نصب و حتی نیاز به تعمیرکار پکیج در کرج ، در این مرکز انجام می شود.

تاسیسات مرکزی ایران – www.tmilofti.ir  - 09125641224

گالری تصاویر


وبگردی