آفتاب

چطور یک سبد گل ترحیم زیبا و مناسب بخریم؟



اگر قصد خرید سبد گل ترحیم دارید ، برای داشتن یک انتخاب مناسب با ما همراه شوید.

تقریباً در تمام کشورهای دنیا هنگامی که فردی فوت می کند دوستان و آشنایان برای نزدیکان فرد متوفی و نشان دادن غم و همدردی خود تاج گل یا سبد گل برده یا ارسال می کنند.
زیرا وجود گل ها در یک محیط غمگین حس امنیت و راحتی را به وجود آورده و می تواند  فضا را تلطیف کرده  و موجب تسلی افراد و بازماندگان شوند.
اما چه نوع گل هایی مناسب قرار گیری در این سبدگل هستند؟ اگر قصد خرید سبد گل ترحیم دارید ، برای داشتن یک انتخاب مناسب با ما همراه شوید.


مناسب ترین گل ها برای استفاده در سبد گل ترحیم چیست؟

- گل لیلیوم
این گل به دلیل این که نماد معصومیت روح از دست رفته می باشد ، در سبد های گل ترحیم استفاده می شود. رنگ سفید این گل همچنین می تواند ابراز همدردی را به بازماندگان منتقل کند .

- گل گلایل
به دلیل آن که بر روی گل گلایل در سبد گل ترحیم و یا تاج گل می‌توان مانورهای زیادی داده و چندین گل را بر روی آنها سوار نمود ، مناسب برای استفاده در سبد های گل ترحیم می باشند .
علاوه بر آن ، این گل نشان از صمیمیت داشته و رنگ سفید آن تسکین دهنده ی داغ دل بازماندگان است.

- گل داوودی
گل داوودی دارای معنا و مفهوم گسترده‌ای بوده و رنگ سفید آن همدردی را القا می‌کند . به همین دلیل قرار دادن گل داوودی در سبد گل ترحیم یک گزینه ایده آل است.

- گل رز
این گل یکی از محبوب ترین گل ها در بین افراد بوده که در مراسمات مختلف کاربرد دارد . رنگ سفید گل رز نماد معصومیت و تکریم داشته و می تواند حس همدردی را القا کند .
به همین دلیل گل رز سفید یک گزینه ایده‌آل در سبد های گل ترحیم می باشد.

- گل مریم
مریم یکی از گل های خوشبو و زیبا است که دارای گلبرگ های سفید رنگی بوده و استفاده از آن در ترکیب با سایر گل ها زیبایی خاصی را به سبد گل می بخشد.از گل مریم در سبد های گل ترحیم نیز  می توان استفاده نمود.

- گل نرگس
با توجه به اینکه گل نرگس در فصل بهار روییده و شکوفه می‌دهد، بنابراین می تواند پیام شروع دوباره زندگی را به بازماندگان ارسال کند و بگوید که سختی ها می گذرند و آنهامی‌توانند دوباره شادی را تجربه کنند.

به همین دلیل استفاده از گل نرگس در سبد گل ترحیم مناسب است.

گل های منتخب برای سبد گل ترحیم باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

بهتر است گل هایی را انتخاب کنید که مناسب فصل بوده و در آن آب و هوایی که مراسم برگزار می شود خیلی زود پژمرده و خراب نشوند.
معمولاً سبد گل ترحیم یا تاج گل کوچک ترحیم را در هنگام ختم خارج از فضایی که مراسم برگزار می شود قرار می دهند زیرا شلوغی و ازدحام زیاد بوده و بنابراین باید جا را برای  حضور افراد باز نمود.
به همین خاطر لازم است گل هایی که برای قرارگیری در سبد گل انتخاب می‌شوند از گل هایی باشند که در برابر دمای بالا دوام و مقاومت زیادی داشته و خیلی زود خراب یا پژمرده نمی شوند.
همچنین لازم است این گونه گل‌ها را در سبدی قرار دهید که درعین شکیل بودن ، مدل ساده‌ای داشته باشد.

تزیین سبد گل ختم چگونه باید باشد؟

با توجه به اینکه آنها برای مراسم غم و اندوه برده می شوند باید سبک و دیزاین خاص و متفاوتی نسبت به سبدهای گل خواستگاری یا مراسم شادی داشته باشند.
به عنوان مثال گل های به کار رفته در این نوع سبد باید رنگ های خنثی داشته و گل ها با روبان مشکی پوشش داده شوند.
برای آنکه بتوان توسط این سبد گل اوج غم و احساس همدردی خود را به خانواده متوفی نشان داد باید گل ها را به صورت کاملا ساده قرار داده شوند.

این روزها سفارش آنلاین گل ارزان در تهران نیز فراهم است که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.  
گل فروشی آنلاین فست گل www.fastgol.com

گالری تصاویر


وبگردی