آفتاب

راهنمای انتخاب رادیاتور برای آپارتمان کوچک



در صورتی که آپارتمان شما کوچک است، گرم نگه داشتن فضا با استفاده از رادیاتورهای کوچک و جمع و جور به راحتی و جذابیت منزل شما کمک می‌ کند. با توجه به اینکه داشتن یک اتاق گرم نیز در هر خانه ضروری است، بنابراین محدود بودن فضا نباید مانع از گرم شدن آن شود.

گرم نگه داشتن فضای خانه در فصول سرد نه تنها برای سلامتی بلکه برای نگهداری از وسایل خانه ضروری است. زیرا گرم نگه داشتن فضا می تواند از ایجاد تراکم و کپک زدگی نقاط مرطوب جلوگیری کند.
در صورتی که آپارتمان شما کوچک است، گرم نگه داشتن فضا با استفاده از رادیاتورهای کوچک و جمع و جور به راحتی و جذابیت منزل شما کمک می‌ کند. با توجه به اینکه داشتن یک اتاق گرم نیز در هر خانه ضروری است، بنابراین محدود بودن فضا نباید مانع از گرم شدن آن شود.
در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین رادیاتور برای فضای کوچک آپارتمان خود را انتخاب کنید.

نحوه عملکرد رادیاتور

رادیاتورها یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش‌ها برای گرمایش خانه هستند که در ساختمان های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. هنوز هم به دلیل سادگی و توانایی گرمایش به طور مساوی و راحت مطلوب هستند.
رادیاتورها با گرفتن گرما از آب یا بخار کار می‌کنند و از آن گرما برای گرم کردن هوای اطراف استفاده می کنند. بنابراین می‌توان آنها را بطور موثر برای گرم کردن  فضا استفاده کرد.
جنس رادیاتورها است ،  زیرا فلز یک رسانای عالی گرما عمل می کند.
آب گرم یا بخار از طریق رادیاتورها عبور نموده و باعث گرم شدن پره های رادیاتور با گذشت زمان می شوند و با گرم شدن این پره ها هوای اطراف نیز گرم می شود.

راهنمای انتخاب رادیاتور برای آپارتمان کوچک

نکاتی برای انتخاب رادیاتور در فضاهای محدود

یکی از بهترین راه حل ها برای آپارتمان های کوچک که فضای محدودی دارند انتخاب رادیاتورهای جمع و جور و کوچک است . این رادیاتورها ممکن است از نظر اندازه کوچک به نظر برسند ، اما نباید آنها را دست کم بگیرید زیرا آنها  قادر به گرم کردن موثر و کارآمد محیط هستند.

1. صرفه جویی در فضا با خرید رادیاتورهای عمودی

در صورتی که تنها روی یک دیوار به صورت عمودی فضایی برای نصب رادیاتور داشته باشید می توانید از رادیاتورهای عمودی استفاده کنید.
این نوع رادیاتورها برای قرار گرفتن به صورت عمودی بر روی دیوار نصب شده و ظاهری جمع و جور و کوچک دارند که آنها را برای گرمایش محیط مناسب نموده و همچنین به  دلیل ظاهر زیبایی که دارند باعث زیباسازی فضا نیز می شوند.
پره های باریک این رادیاتورها با وجود اندازه کوچکی که دارند گرمای زیادی تولید می کنند بنابراین نباید نگران گرم نشدن محیط باشید .

2. رادیاتورهای افقی

در صورتی که استفاده از رادیاتورهای عمودی برای صرفه جویی در فضا مورد نظر شما نیست ، شاید یک رادیاتور افقی کوچک  به گرم کردن فضای آپارتمان کمک کند.
رادیاتورهای افقی با پره های باریک در کوچکترین فضاها نیز به خوبی کار می کنند . در صورتی که برای نصب رادیاتور عمودی ارتفاع لازم در خانه شما وجود ندارد استفاده از رادیاتورهای افقی کوچک ایده آل هستند .
به عنوان مثال اگر دارای تابلو دیواری یا پنجره ای هستید که فضای کمی در زیر آن وجود دارد می‌توانید برای گرمایش محیط از رادیاتورهای افقی کوچک استفاده کنید.

3. رادیاتورهای برقی

رادیاتورهای برقی نه تنها به اندازه سایر رادیاتور ها زیبا هستند ، بلکه بسیار کاربردی نیز می باشند. ممکن است نگران این باشید که هزینه ی کار با رادیاتور برقی زیاد است ، اما این مسئله اصلاً درست نیست . زیرا هنگامی که رادیاتور برقی را روشن می کنید فقط اتاق مورد نیاز خود را گرم می کنید ، اما زمانی که گرمایش مرکزی را روشن می کنید علاوه بر گرم کردن فضای مورد نیاز خود ، اتاق هایی که مورد استفاده نیستند را نیز گرم می کنید که در این صورت هدر رفتن منابع و هزینه بیشتر است.
نکته ای که در هنگام خرید رادیاتور برقی باید به آن توجه کنید اندازه اتاق و کیفیت عایق است .
وات ، حداکثر توان خروجی رادیاتور بوده و تعیین می‌کند که رادیاتور توانایی گرم کردن چه منطقه ای را دارد.

4. رادیاتورهایی با طراحی مخصوص صرفه جویی در فضا

در صورتی که به دنبال رادیاتور خاص با طراحی منحصر به فردی می گردید ، باید انواعی از آن ها را انتخاب کنید که طراحی مخصوصی داشته و برای فضاهای کوچک مناسب می باشند.
این نوع رادیاتور های زیبا بدون آنکه طراح از جزئیات عملی آنها صرف نظر کند مناسب ترین نوع رادیاتور برای گرم کردن آپارتمان های کوچک هستند.

5‌. با استفاده از حوله خشک کن دیوارهای خود را جذاب کنید.

هنگامی که نوبت به گرم شدن حمام می رسد استفاده از این حوله خشک کن ها بهترین ایده است.اما استفاده از این حوله خشک کن ها برای گرم کردن  فضای اتاق نیز ایده آل است بنابراین ، این نوع رادیاتورهای کم مصرف می‌توانند مشکلات شما را به دلیل چند منظوره بودن برطرف کنند. این یک کار خارق العاده برای گرم کردن اتاق بوده و در عین حال ظاهر زیبایی نیز دارند.
حوله خشک کن ها دارای طیف وسیعی از سبک ها ، طرح ها و اندازه های مختلف هستند . بنابراین می توانید از آنها به جای رادیاتور در اتاق خواب های کوچک خود استفاده کنید. این نوع رادیاتور های کوچک تفاوت گرمایی زیادی را ایجاد می کنند.

انواع رادیاتور

مرکز فروش و خدمات پس از فروش پکیج و رادیاتور در کرج

رادیاتور های مختلفی وجود دارند که دارای اندازه های کوچک و جمع و جوری بوده که با توجه به طراحی فضا و میزان متراژ محیط انتخاب می شوند.
این رادیاتورها برخلاف اندازه کوچکی که دارند راندمان و توان گرمایی بالایی دارند که باعث گرمایش  کامل محیط می شوند.
تاسیسات لطفی یکی از مراکز تخصصی تعمیر پکیج در کرج است  که علاوه بر تعمیر پکیج ، نمایندگی فروش پکیج در کرج نیز می باشد . تاسیسات لطفی ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج ، ایساتیس ، آریستون و... بوده و انواع پکیج و رادیاتور را عرضه می کند .
تاسیسات لطفی با در اختیار داشتن سرویسکاران با تجربه و ۳۰ سال سابقه توانسته است اعتماد مشتریان را در طی سال‌ها فعالیت، به خود جلب نماید.

تاسیسات لطفی ۰۹۱۲۵۶۴۱۲۲۴
 www.tmilofti.ir

گالری تصاویر


وبگردی