آفتاب

4 دلیل استفاده از امدادخودرو کرج در مواقع ضروری چیست؟



امدادخودرو فلاحی یکی از بهترین خدمات خودروبری و مکانیک سیار را به مشتریان ارائه می دهد. امداد خودرو فلاحی با سابقه کاری 28سال، در سال های اخیر بهترین و شناخته شده ترین می باشد.

4 دلیل استفاده از امدادخودرو کرج در مواقع ضروری چیست؟

امدادخودرو فلاحی یکی از بهترین خدمات خودروبری و مکانیک سیار را به مشتریان ارائه می دهد. امداد خودرو فلاحی با سابقه کاری 28سال، در سال های اخیر بهترین و شناخته شده ترین می باشد. این امداد خودرو، از تیم های حرفه ای، باتجربه، متخصص، با دانش و مهارت بهره مند است. افرادی که در زمینه فنی، دانش و مهارت بالایی دارند و میتوانند مشکلات شما را در کمترین زمان حل کنند. همچنین امکانات پیشرفته و بروزی برای خدمات خود، استفاده می کند. امکاناتی مانند کرین، خودروبر کامیون و موتور سیکلت با تیم متخصص خود، میتواند در زمینه های خدمات رسانی کمک کند. امدادرسانی های امداد خودرو فلاحی، در هر 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل، ارائه میشود.
امداد خودرو فلاحی، مجوز رسمی برای خدمات امداد و خودروبر در کرج برای بهتر کردن خدمات دارد. امدادخودرو کرج، به تمامی افراد، شرکت ها، اداره ها و... خدمت رسانی می کند. این مجموعه، از تمامی نوع خودروبرها، مانند خودروبر تکی، خودروبر چرخگیر، خودروبر تریلی، خودروبر جرثقیلی، یدک کش و... برخوردار است. تیم متخصص ما، فعالیت های مختلفی مانند حمل خودرو، مکانیک سیار، تعمیر خودرو و یدک کش کرج را انجام میدهد. تعمیر در محل، خدماتی مانند امداد پنچرگیری، امداد باطری، امداد قفل و سوئیچ و... می باشد. تمامی این خدمات، در تمامی مناطق کرج و تهران، به بهترین شکل و امکاناتی پیشرفته به مشتریان ارائه می شود. امداد خودرو فلاحی با تخصص و مهارت خود، توانسته است رضایت بالایی از مشتریان خود بگیرد.


شکل 1 امدادخودرو در کرج

8 نوع از خدمات امدادخودرو فلاحی در امدادرسانی چیست؟

1. خودرو هایی که به مکانیک سیار نیاز دارند:
زمانی که خودرو در راه دچار مشکل شود و راننده امکان تعمیر کردنش را نداشته باشد، مکانیک سیار در خدمت شماست. مکانیک سیار امداد خودرو کرج در کمترین زمان خود را به شما جهت رفع مشکل می رساند.
2. خودرو هایی که به امداد حمل خودرو نیاز دارند:
زمانی که خودرو شما در موقعیت بد و میزان زیادی خراب شود، به امدادخودرو کرج نیاز است. همچنین اگر زمان تعمیر کردن خودرو بالا باشد، باید به تعمیرگاه منتقل شود. انتقال و جابه جایی خودرو خراب، با یدک کش و کفی خودروبر صورت می گیرد.
3. خودرو هایی که به امداد رسانی در محل نیاز دارند:
زمانی که خودرو مشکلش جدی و وخیم نباشد و امکان تعمیر در محل وجود داشته باشد. مشکلاتی مانند روشن نشدن خودرو، روشن نشدن چراغ های خودرو و... . در آن شرایط هم امدادگران خودروبر در کرج به کمک شما می آیند و مشکل خودروتان را رفع می کند.
4. خودرو هایی که به امداد باتری نیاز دارند:
زمانی که در جاده، باتری خودرو شما دچار مشکل شود، به خدمات امداد باتری امدادخودرو در کرج نیازمند می شوید. امدادگران، در دو صورت به شما خدمات باتری را انجام می دهند. اولین نحو، آنها می توانند با باتری به باتری کردن، خودرو شما را در کمترین زمان روشن کنند. همچنین می تواند تعویض باتری خراب را با باتری باکیفیت، انجام دهد.
5. خودرو هایی که به امداد پنچرگیری نیاز دارند:
در راه امکان اینکه لاستیک های شما دچار پنچری شود، وجود دارد. اگر در بروز این مشکل شما ابزاری برای تعمیر آن نداشته باشید، بهترین راه تماس گرفتن با امدادخودر کرج است. خدماتی مانند بادگیری، تعویض لاستیک و پنچرگیری را به شما ارائه می دهند.


شکل 2 خودروبر در کرج


6. خودرو هایی که به امداد سوخت رسانی نیاز دارند:
زمانی که در راه، سوخت خودرو شما تمام می شود و هیچ دسترسی به گاز و بنزین ندارید. در بروز این مشکل، شما به امدادخودرو کرج نیاز پیدا می کنید. امدادگران ما در کمترین زمان آن مشکل را برای شما رفع می کنند.
7. خودرو هایی که به امداد تعویض روغن نیاز دارند:
هنگامی که شما روغن موتور خودرو خود را سر موعد تعیین شده تعویض نکنید. اگر روغن موتور را به موقع تعویض نکنید، مشکلاتی ایجاد میشود و شما آن موقع مجبور به تعویض آن میشوید. امدادخودرو فلاحی، با ارائه بهترین روغن موتور با کیفیت، مشکل شما را رفع می کند.
8. خودرو هایی که به امداد قفل و سوئیچ نیاز دارند:
هنگامی که شما سوئیچ خود را در ماشین جا گذاشته باشید یا گم کرده باشید ویا در قفل شکسته باشید. امدادگران متخصص ما، با تجهیزاتی کامل و بروز، به کمک شما می آیند.

11 مزایا خودروبر در کرج در هنگام استفاده از آن چیست؟

1. استفاده از بهترین نوع های خودروبر  
2. استفاده از خودروبر های پیشرفته و بروز
3. استفاده از خودروبر های مطمئن با ایمنی بالا
4. بهره مند شدن از خدمات با قیمت مناسب
5. تعمیر در محل با تجهیزات و امکانات کامل
6. تعمیر در هر مکان و زمان
7. لوازم و قطعات پیشرفته و با کیفیت بالا
8. امدادگران خوش برخورد و خوش رفتار
9. تعمیرات و انتقال خودرو در کمترین زمان
10. امداد رسانی در 24 ساعت روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل
11. مشاوره تلفنی و حضوری رایگان در خصوص علت یابی مشکل و رفع آن

3 نوع از خودروبر که امدادخودرو کرج برای خدمات ارائه می دهد!

1. خودروبر کفی:

خودروهایی که خودروبر تکی را تشکیل می دهد، وانت می باشد. خودروبر تکی، قابلیت حمل یک خودرو را دارد و نمی تواند به طور همزمان، چند خودرو را حمل کند. علاوه بر آن، کسانی که می خواهند خودروشان سریع تر به مکان خواسته شده برسد، از خودروبر تکی استفاده میکنند.


شکل 3 کفی خودروبر در کرج

2. تریلی خودروبر:

تریلی خودروبر توانایی تحمل و حمل 6 الی 8 خودرو ویا حتی بالاتر را دارد. تریلی خودروبر، قابلیت حمل چند خودرو را دارد. یعنی برای حمل و جابه جایی چند خودرو، باید از تریلی خودروبر استفاده شود. برای حمل خودرو های برون شهری هم از این نوع خودروبر استفاده می شود.

3. کفی خودروبر:

خودرو هایی که کفی خودروبر را تشکیل می دهند، هیوندا، خاور، ایسوز، کامیون و کامیونت می باشد. این نوع خودروبر، ایمنی بسیار بالایی نسبت به دیگر خودروبر ها دارد. از کفی خودروبر، برای حمل انواع خودروهای لوکس، صفر، وارداتی، مسابقه ای، تصادفی و... استفاده می شود. شرایط باربری این نوع خودروبر به این نحو است که، کفی هیدرولیکی پشت خودروبر کرج قرار دارد، پایین گذاشته شود. به صورت شیب دار روی زمین قرار می گیرد و خودرو بر روی آن می رود. و کفی روی خودروبر قرار می گیرد. البته برای ثابت ماندن و حرکت نکردن خودرو، چرخ ها به کفی قفل می شوند.

4 شرایطی که قیمت امدادخودرو در کرج را تعیین می کند!

هزینه های امدادخودرو کرج، بستگی به مورد های مختلفی دارد. یکی از مورد ها، معتبر بودن و مکان مجموعه می باشد. هرچه وضعیت بهتر و بالایی داشته باشد، قیمت هم افزایش پیدا می کند. شهری که مجموعه قرار دارد هم بسیار مهم است. مورد های دیگر تعیین کننده نرخ ها عبارت است از:
1. مدل و نوع خودرویی که حمل می شود:
نوع خودرو مورد مهمی در هزینه های خودروبر کرج می باشد. هر چه مدل، وزن و حجم خودرو زیاد باشد، لازم به خودروبری که ظرفیت بالایی داشته باشد است. پس در این شرایط هزینه بالاتری نسبت به خودرو های کم وزن و ابعاد دارد.


شکل 4 یدک کش در کرج


2. مسافت بین خودرو و یدک کش:
اگر مسافت بین امدادخودرو کرج و خودرو آسیب دیده زیاد باشد، هزینه این خدمت بالا می شود. همچنین اگر زمان زیادی را بگیرد، هزینه بالا می رود.
3. زمان حمل خودرو به مکان مورد نظر:
اگر مسافتی که خودرو باید منتقل شود ترافیک بالا و طولانی باشد، هزینه این حمل و انتقال بالا میشود.
4. شرایط آب و هوا و جاده:
اگر هنگام انتقال خودرو، آب و هوا بارانی و یا بد باشد، هزینه بیشتر می شود. همچنین علاوه بر آن مسیر شلوغ و ترافیک، تاثیری در هزینه ها دارد.

گالری تصاویر


وبگردی