آفتاب

خدمات اصلی خودروبر کرج برای رانندگان چیست؟



امدادخودرو کرج از بهترین خدمات برای حل مشکل خودروهایتان استفاده میکند، این خدمات را در مجموعه دیگری نمیتوانید پیدا کنید.

3 تا از خدمات اصلی خودروبر کرج برای رانندگان چیست؟

امدادخودرو کرج از بهترین خدمات برای حل مشکل خودروهایتان استفاده میکند، این خدمات را در مجموعه دیگری نمیتوانید پیدا کنید. شرکت ما 28 سال سابقه کار و تجربه در زمینه امدادخودرو و تعمیر خودرو دارد. ما از پیشرفته ترین و به روزترین امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمات به شما استفاده میکنیم. تیم امدادخودرو فلاحی به هر گونه مشکل در زمینه خودرو مسلط  هستند و کارکرد خودرو را مانند روز اول میکنند. در هر محل و موقعیتی که باشید برای سریعتر حل کردن مشکل خودرو میتوانید با شماره امدادخودور کرج تماس بگیرید. یکی از خدمات اصلی ما حمل خودرو با خودروبر است. خودروها به دلایل های مختلفی به حمل و جابجایی با خودروبر نیاز پیدا میکنند. ممکن است خودرو خراب، تصادفی، لوکس، کلاسیک، نمایشگاهی، مسافرت و یا هر دلیل دیگری که ممکن است برایتان پیش بیاید. emdadkhodrofalahi برای حمل و جابجایی خودرو از خودروهایی مثل کامیونت، تریلی، چرخ دنده و.... استفاده میکند.
خدمات اصلی دیگر امدادخودرو کرج مکانیک سیار است که در موقعیت های حساس برای تعمیر خودرویتان در محل حاضر میشوند. مکانیک سیار برای خودروهایی است که هنگام رانندگی خراب میشوند و دیگر قادر به حرکت نیستند. امدادرسان امدادخودرو کرج با تجهیزات و امکانات کامل و با مهارت های بالا در محل خودرو اعزام میشوند. خدمات مکانیک سیار شامل تعمیر خودرو در محل، جابجایی خودرو، تاًمین سوخت، پنچرگیری و تعویض لاستیک، امداد سوئیچ و..... میشود. خدمات بعدی یدک کشی است که برای خودروهایی است که آسیب کمی دیده اند. خودروبرکرج برای یدک کشی از خودروهای وانت و نیسان استفاده میکند و در سریعترین زمان خودرو را یدک کشی میکنند. برای بهره بردن از این خدمات حتما با شماره امدادخودرو فلاحی تماس بگیرید و برای حل مشکل درخواست دهید. امداد خودرو کرج در 24 ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل برای خدمت رسانی به شما آماده هستند. با اطمینان کامل خودرویتان را به ما بسپارید تا با بهبود آن بهترین عملکرد خودرویتان را مشاهده کنید. برای درک بهتر  مطالب به شکل1 خودروبردر کرج، شکل2 امدادخودرو در کرج و شکل3 کفی خودروبر در کرج مراجعه کنید.


 
شکل 1 خودروبر در کرج

3 نوع روش حمل خودرو امدادخودرو کرج که به شما ارائه میدهند!

حمل خودرو یکی از خدمات ضروری است که ممکن است برای هر راننده ‌ای در طول عمر خود لازم باشد. حمل خودرو وقتی صورت میگیرد که خودرو به دلایل مختلف قادر به حرکت نباشد. انواع مختلفی از خودرو وجود دارد که هر کدام نیاز به روش حمل خاصی دارند. خودروبر کرج با بهترین خودروبرها و تجهیزات خودرویتان را به مقصد دلخواه انتقال میدهند. در ادامه به بررسی روش‌ های حمل انواع خودرو امداد خودرو کرج میپردازیم. حمل خودرو سواری یکی از رایج‌ ترین انواع حمل خودرو است. خودروی سواری را میتوان با استفاده از روش ‌های مختلفی حمل کرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:
• حمل با چرخگیر: چرخگیر یکی از روش ‌هایی است که میتوان خودروی سواری را با امنیت بالا حمل کرد. در این روش، چرخگیر به یدک کش متصل میشود و خودرویی که آسیب دیده است را بلند میکند.
• حمل با انواع خودروبر: خودروبر یکی از روش‌ های راحتی است که میتوان خودروها را با امنیت بالا حمل کرد. در این روش خودرو را روی کفی خودروبر قرار میدهند و آن را تا مقصد حمل میکنند.
خودرو سنگین شامل انواع خودروهای تجاری مانند کامیون، اتوبوس، تریلی و.... است. حمل خودرو سنگین با چالش ‌های بیشتری نسبت به حمل خودرو سواری همراه است. خودروبر کرج بدون هیچ مشکلی این خودروها را به هر جایی که میخواهید منتقل میکنند. در ادامه به بررسی روش ‌های حمل خودرو سنگین در امدادخودرو کرج میپردازیم:
حمل با یدک کش: یدک کش یکی از روش‌ های حمل خودرو سنگین است. برای حمل، خودروی سنگین را با سیم بکسل یا زنجیر به یدک کش وصل میکنند.
حمل با خودروبر: خودروبر یکی از روش‌ هایی است که برای حمل خودرو سنگین بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش، خودروی سنگین را بر روی کفی خودروبر میگذارند.
حمل با تریلی: تریلی یکی از روش‌ هایی است که برای حمل خودروهای سنگین مناسب است. در این روش، خودرو سنگین را در داخل تریلی قرار میدهند.
خودرو بر کرج همه انواع خودروبر ها و یدک کش ها را در شرکت امدادی خود استفاده میکند. تکنسین های شرکت ما در دوره های تخصصی در زمینه های مربوط به خودرو شرکت کرده اند. که به همه کار های مربوط به خودرو مسلط هستند و مهارت بسیار بالایی هم دارند. میتوانید با اطمینان کامل تعمیر یا حمل خودرویتان را به بسپارید.


 
شکل 2 امدادخودرو در کرج

3 روش حمل خودروهای خاص که خودروبر کرج انجام میدهد!

علاوه بر خودرو سواری و خودرو سنگین، انواع دیگری از خودرو وجود دارند که نیاز به روش حمل خاصی دارند. امدادخودرو کرج انواع روش حمل خودروهای خاص را در مجموعه خود دارد که در مجموعه های دیگر استفاده نمیشوند.
خودرو های کلاسیک: خودرو های کلاسیک معمولاً دارای ارزش بالایی هستند و باید با دقت و امنیت بالا حمل شوند. emdadkhodrofalahi در حمل خودرو های کلاسیک، از تجهیزات پیشرفته ای استفاده و نکات ایمنی را رعایت میکند.
خودرو های آفرود: خودرو های آفرود معمولاً دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگینی هستند. شرکت ما در حمل خودرو های آفرود، از ابزار های مناسب استفاده و نکات ایمنی را رعایت میکند.
خودرو های موتوری: خودرو های موتوری معمولاً دارای ابعاد کوچک و وزن سبکی هستند. خودروبر کرج برای حمل خودرو های موتوری، از روش‌ هایی که برای حمل خودرو سواری است استفاده میکند.
این شرکت برای حمل خودرو، نکات مهم را رعایت میکند تا از آسیب دیدن خودرو جلوگیری شود. نکته هایی که مجموعه امدادخودرو فلاحی برای حمل خودرو رعایت میکند:
قبل از حمل خودرو، از قرار گرفتن موقعیت مناسب خودرو اطمینان حاصل میکنند.
زمانی که خودرو ار حمل میکنند با سرعت مجاز حرکت میکنند.
هنگام حمل خودرو فاصله های ایمنی را با خودروهای دیگر حفظ میکند.

3 موردی که در تعرفه های خودرو بر کرج اثر میگذارد!

قیمت حمل خودرو به عوامل های مختلفی بستگی دارد مانند نوع خودرو خراب شده، مسیر و نوع خدمات ارائه شده. در ادامه، به بررسی عوامل موثر بر هزینه حمل خودرو امداد خودرو کرج میپردازیم:
نوع خودرو: خودرو سواری، خودرو سنگین و خودرو های خاص هزینه حمل متفاوتی دارند.
مسیر: مسیری که برای حمل خودرو طی میشود نیز بر هزینه حمل خودرو تاثیر میگذارد.
نوع خدمات: خدمات هایی که رانندگان استفاده میکنند با هم دیگر متفاوت است. مثلا راننده ای که از مکانیک سیار استفاده میکند با راننده ای که از خدمات حمل خودرو استفاده میکند. در این موقعیت هر راننده ای باید هزینه های متفاوتی را بپردازند. برای اطلاع از قیمت دقیق حمل خودرو، میتوانید برای مطلع شدن از قیمت های شرکت ما با کارشناسان تماس بگیرید.


 
شکل 3 کفی خودروبر در کرج

5 مزایای استفاده از خدمات های falahi emdadkhodro چیست؟

استفاده از خدمات خودرو بر کرج برای موقعیت هایی که خودرویتان آسیب دیده است الزامی است. پس حتما شماره امداد خودر فلاحی را داشته باشید تا در شرایط های ضروری بتوانید درخواست کمک کنید. مزیت هایی که میتوانید از استفاده کردن خدمات ما بهره ببرید:
1. حمل و جابجایی خودرو با امنیت بالا
2. ارائه خدمات با تیم های مجرب و کاربلد
3. استفاده از امکانات و وسایل هایی که به روز و مناسب خودروی آسیب دیده است، استفاده میکنند.
4. حمل خودرو در موقعیت های مختلف
5. هنگام استفاده از خودروبر کرج میتوانید از مزیت بیمه شدن خودرو استفاده کنید.
پس موقعی که خودرویتان به مشکل برخورد با ما تماس بگیرید. هنگام درخواست کمک حتما نوع و مدل خودرو، محلی که در آن قرار دارید و مشکلی که برایتان پیش آمده را بگویید. تا بتوانیم بهترین امکانات را برای شما فراهم کنیم.

گالری تصاویر


وبگردی