آفتاب

محبوب‌ترین غذاهای گربه‌



اگر شما صاحب پت هستید لازم است که دانش کافی در مورد انواع غذاهای محبوب گربه‌ها و خرید آن از پت شاپ‌ معتبر داشته‌باشید.

توجه به رژیم غذایی و استفاده از مواد مغذی، رمز سلامت و شادابی گربه‌هاست. اگر شما صاحب پت هستید لازم است که دانش کافی در مورد انواع غذاهای محبوب گربه‌ها و خرید آن از پت شاپ‌ معتبر داشته‌باشید. پت شاپ تام و جری با عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای حیوانات خانگی توانسته سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته‌باشد و نقش موثری در حفظ سلامت گربه‌ها ایفا نماید. مهم‌ترین نکاتی که شما باید در خرید غذای گربه به آن توجه داشته‌باشید؛ انتخاب غذا براساس سن، نژاد و شرایط زندگی حیوان خانگی شماست. در حال حاضر برندهای متعددی در ایران و سراسر جهان با عرضه محصولات درجه یک و متناسب با متابولیسم بدن گربه‌ها تلاش کردند تا نیازهای تغذیه‌ای این حیوانات دوست داشتنی را تامین کرده و باعث افزایش طول عمر آن‌ها شوند. هدف ما در این مقاله ارائه اطلاعات جامع در خصوص خرید محبوب‌‎ترین غذای گربه‌ها از برندهای مطرح خارجی است؛ پس با ما همراه باشید.

غذای خشک گربه رفلکس مولتی کالر

ترکیبات منحصر به فرد غذای خشک گربه رفلکس مولتی کالر تمامی نیازهای ضروری بدن گربه‌ها را تامین کرده و باعث بهبود عملکرد متابولیسم بدن و تقویت سیستم ایمنی آن‌ها می‌شود. غذای گربه رفلکس مولتی کالر در طعم‌های مرغ، برنج در بسته‌بندی‌های 1کیلوگرمی و 2 کیلوگرمی در پت شاپ تام و جری عرضه شده‌است. این محصول حاوی انواع مواد معدنی، پروتئین‌ها و ویتامین‌های ضروری برای رشد اندام‌ها و استخوان‌ها بوده و با بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر بسیاری در هضم و دفع آسان غذا، سیستم ادراری سالم و کاهش بوی مدفوع گربه‌ها دارد. غذای خشک گربه رفلکس مولتی کالر مناسب گربه‌های بالغ بوده و از کروکت‎‌های رنگارنگ برای تشویق گربه‌ها به غذا خوردن استفاده شده‌است.


 

غذای خشک گربه بالغ پرشین رویال کنین

غذای خشک گربه پرشین برای گربه‌های بالغ (1سال به بالا) تهیه شده و دانه‌های آن متناسب با سایز دهان و فک گربه پرشین می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای مصرف غذای خشک گربه بالغ پرشین رویال کنین می‌توان به سازگاری آن با دستگاه گوارش حساس گربه‌های پرشین اشاره کرد. این محصول حاوی پربیوتیک و فیبر بالایی بوده و برای دفع هربال و جلوگیری از بیماری هرپس توصیه شده‌است. غذای خشک گربه بالغ پرشین رویال کنین با ترکیبات منحصر به فرد خود و با داشتن انواع ویتامین ها، اسید چرب امگا3 و امگا6 و مواد معدنی ضروری بدن برای جلوگیری از سنگ مثانه در گربه‌ها موثر است.  فرمولاسیون این محصول طبق استاندارهای انجمن رسمی کنترل کیفیت خوراک آمریکا AAFCO تهیه شده‌است و از پرطرفدارترین غذاهای پت در ایران محسوب می‌شود.

کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین

برند رویال کنین برای تمامی گروه‌های سنی، نژادها و شرایط زندگی گربه‌ها غذای مخصوصی را تهیه و به بازار عرضه کرده‌است که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین می‌باشد. این محصول مناسب استفاده در دوران شیردهی و آبستنی گربه‌ها بوده و همچنین برای بچه گربه‌هایی که به تازگی از شیرمادر جدا شده‌اند نیز توصیه شده‌است. این محصول حاوی مقادیر بالایی از پروبیوتیک، مواد معدنی، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان و پروتئین‌‌ها و اسید چرب‌های ضروری بدن گربه‌ها بوده و انرژی از دست رفته مادر در حین زایمان و دوران شیردهی جبران می‌کند. با توجه به اهمیت و کیفیت شیرمادر و تاثیر آن در سلامت و رشد بچه گربه استفاده از محصولات باکیفیت و مغذی رویال کنین به شدت توصیه می‌شود.


غذای تشویقی گربه دریمیز

برای آموزش و تربیت گربه استفاده از غذای تشویقی بسیار موثر است و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها غذای تشویقی گربه دریمیز می‌باشد که در طعم‌های متنوع گوشت گاو، مرغ و پنیر تهیه شده و فاقد هر گونه مواد افزودنی و طعم‌دهنده است. این محصول برای تمامی نژادهای گربه سازگار  بوده و مقدار مصرف آن برای گربه‌های بالغ حداکثر 20 قطعه و برای بچه گربه‌ها حداکثر تا 6 قطعه مجاز است. مسلما‌ً غذای تشویقی جایگزین غذای اصلی نبوده و به عنوان یک میان وعده در حین بازی و یا آموزش پت‌ها توصیه می‌‌شود. غذای تشویقی گربه دریمیز حاوی پروتئین، چربی، مواد معدنی و ویتامین‌ها بوده و یک محصول مقوی برای حفظ سلامت گربه‌ها به شمار می‌رود.

سوپ گربه ایندور استرلایز رویال کنین

پوچ indoor sterlised رویال کنین برای گربه‌های بالغ عقیم شده کم‌تحرک قابل استفاده‌است و به علت رطوبت بالایی که دارد مانع از ایجاد یبوست و سنگ مثانه در گربه‌‌ها می‌شود. با توجه به تحرک کم گربه‌های بالغ عقیم شده، این حیوانات مستعد اضافه وزن و چاقی هستند و لازم است که با انتخاب یک رژیم ‌غذایی مناسب از بروز این عارضه در آن‌ها جلوگیری کرد. سوپ گربه ایندور استرلایز رویال کنین سرشار از ویتامین، پروتئین و مواد معدنی ضروری بدن گربه‌ها بوده و به راحتی در دستگاه گوارش هضم شده و از ایجاد بوی بد مدفوع و ادرار جلوگیری می‌کند. 


کنسرو گربه ریکاوری رویال کنین

کنسرو ریکاوری گربه برند رویال کنین به طور اختصاصی برای بهبودی دوره نقاهت پس از بیماری و تسریع بازیابی گربه ها پس از عمل جراحی تهیه شده‌است و به خاطر بافت نرمی که دارد استفاده از سرنگ را برای غذا دادن به گربه را میسر می‌سازد. این محصول حاوی مقادیر بالایی از پروتئین، آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن گربه‌ها بوده و انرژی از دست رفته بدنشان را جبران می‌‎کند. کنسرو ریکاوری رویال کنین برای تمامی نژادهای گربه قابل استفاده بوده و مقدار مصرف روزانه آن متناسب با سن و جثه حیوان خانگی می‌باشد. این محصول طعم بسیار لذیذی دارد و به خوبی می‌تواند اشتهای گربه‌ها را تحریک نماید.

غذای خشک گربه دنتال رویال کنین

مشکلات دهان و دندان از بیماری‌های شایع در گربه‌‌ها به شمار می‌رود. معمولا بیماری‌های دهان و دندان با علائمی مانند بوی بد، تشکیل پلاک و تارتار، عفونت و التهاب لثه نمایان می‎‌شوند. برند فرانسوی رویال کنین با توجه به اهمیت سلامت دهان و دندان با عرضه غذای خشک گربه دنتال رویال کنین تلاش کرده تا گامی موثر در بهداشت دهان و دندان پت‌ها ایفا نماید. این محصول حاوی فیبر، آنتی‌اکسیدان، پروتئین‌های گیاهی و حیوانی، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری جهت جلوگیری از ایجاد پلاک‌های دندانی، رفع بوی بد دهان و همچنین تقویت عملکرد سیستم دفاعی بوده و برای بهبود رشد استخوان و مفاصل گربه‌ها نیز موثر است. در صورتی که گربه‌تان مستعد بیماری‌های پریودنتال است شما می‌توانید طبق نظر دامپزشک از این محصول در وعده‌های غذایی حیوان خانگی خود استفاده نمایید.

غذای خشک گربه رفلکس پلاس عقیم شده

با توجه به اینکه گربه‌های عقیم شده تحرک کمی دارند، بیشتر از سایر گربه‌ها در معرض چاقی و اضافه وزن قرار دارند و بهتر است که با مشورت دامپزشک فعالیت ورزشی و رژیم غذایی مناسبی را برای گربه‌های عقیم در نظر بگیرید. یکی از معروف‌ترین مواد غذایی موثر در این زمینه، غذای خشک گربه رفلکس پلاس عقیم شده می‌باشد که با کیفیت سوپرپرمیوم در طعم‌های متنوع به بازار عرضه شده‌است. مهم‌ترین ویژگی این محصول کمک به بهبود سلامت و کنترل وزن گربه‌های بالغ عقیم شده می‌باشد و همچنین سوخت و ساز بدن آن‌ها را افزایش می‌دهد.


غذای خشک بچه گربه بریتیش شورت هیر رویال کنین

با توجه به اینکه بچه گربه‌ها در سنین رشد قرار دارند؛ مصرف مواد غذایی متناسب با سیستم گوارشی آن‌ها و تامین کننده نیازهای تغذیه‌ای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. غذای خشک بچه گربه بریتیش شورت هیر رویال کنین به طور ویژه برای بچه گربه‌های نژاد بریتیش (4 تا 12 ماه) تهیه شده و دانه‌های هلالی شکل این محصول متناسب با فیزیک فک و دهان گربه‌های بریتیش بوده و تاثیر بسیاری در بهبود رشد استخوان و مفاصل، سیستم دفاعی بدن، عملکرد بهتر دستگاه گوارش گربه‌های نژاد بریتیش شورت هیر دارد. این محصول حاوی انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌های ضروری بدن بچه گربه‌ها بوده و طبق استاندارد انجمن رسمی کنترل کیفیت خوراک آمریکا فرموله شده‌است.

غذای خشک گربه دیابتیک رویال کنین

گربه‌های بالغی که مبتلا به دیابت هستند لازم است که از رژیم غذایی مخصوصی استفاده کنند تا قند خون بدنشان تنظیم شود. برند رویال کنین با تولید غذای خشک گربه دیابتیک توانسته نقش مهمی در راستای افزایش طول عمر و تقویت سیستم ایمنی پت‌ها ایفا نماید. این محصول با تنظیم میزان گلوکز خون موجب حفظ وزن ایده‌آل گربه‌های مبتلا به دیابت می‌شود. در فرمولاسیون غذای خشک گربه دیابتیک از نشاسته و کربوهیدرات کم‌تری استفاده شده که می‌تواند مانع از افزایش قند خون شود. استفاده از این محصول برای گربه‌های باردار و شیرده به هیچ‌ عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است که طبق نظر دامپزشک متخصص از غذای مخصوص گربه‌های دیابتیک استفاده شود.

غذای خشک گربه هربال رویال کنین

اکثر گربه‌ها عادت دارند که با لیس زدن بدنشان خودشان را تمیز کنند و این عمل موجب می‌شود که مقدار زیادی از موهای بدنشان وارد دستگاه گوارش شده و با تجمع گلوله‌های مو (هربال) در معده و روده گربه‌ها مشکلات متعددی از جمله یبوست، انسداد روده، استفراغ، تهوع و بی‌اشتهایی و... را تجربه کنند. غذای خشک گربه هربال رویال کنین حاوی پروبیوتیک، روغن ماهی، پسیلیوم و فیبر بالایی بوده و تاثیر بسیاری در تحریک طبیعی دستگاه گوارش و دفع هربال دارد. طبق نظر دامپزشکان برای نتیجه‌گیری بهتر 2 هفته زمان لازم است تا به طور کامل دستگاه گوارش پاکسازی شود. این محصول با داشتن مواد معدنی، اسیدهای چرب ضروری، پروتئین‌ها وانواع ویتامین‌ها در ترکیبات خود نقش موثری در بهبود رشد و عملکرد سیستم ایمنی، تقویت دستگاه ادراری و مدفوع گربه‌ها دارد.

سوپ گربه سنسوری اسمل رویال کنین

برخی از گربه‌ها حساسیت زیادی به بو و طعم غذا دارند به همین دلیل تهیه غذای متناسب با ذائقه آن‌ها کاری بسیار دشوار است. سوپ گربه بد غذا سنسوری اسمل رویال کنین برای  تمامی نژادهای گربه‌های بالغ بد غذا که نسبت به بو و طعم غذا حساس هستند توصیه می‌شود. ترکیبات این محصول سرشار از ویتامین، پروتئین و مواد معدنی ضروری بدن گربه‌ها بوده و به دلیل مرطوب بودن آن تاثیر بسیاری در بهبود دستگاه گوارش و روده گربه‌ها داشته و از بروز یبوست و سنگ مثانه جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون سوپ گربه سنسوری اسمل رویال کنین، توسط متخصصین تغذیه حیوانات انجام شده و به دلیل داشتن عطر و طعم لذیذ این ماده غذایی باعث تحریک اشتها در گربه‌های بد غذا شده و آن‌ها را به خوردن وادار می‌کند.

غذای خشک گربه جوسرا نیچرکت

ویژگی‌های بارز برند آلمانی جوسرا بهره‌گیری از مواد ارگانیک و طبیعی در ترکیبات مواد غذایی عرضه شده برای گربه‌ها می‌باشد. غذای خشک گربه جوسرا نیچرکت به طور اختصاصی برای گربه‌هایی که به غلات حساسیت دارند تهیه شده‌است و با کیفیت سوپرپرمیوم در طعم‌های متنوع گوشت پرندگان و ماهی به بازار عرضه شده‌است. غذای خشک گربه جوسرا نیچرکت حاوی انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌های گیاهی و حیوانی، چربی، فیبر خام، اسید چرب‌های ضروری امگا3 و امگا6 بوده و یک غذای لذیذ و بسیار خوش طعم برای گربه‌های شماست که از انواع میوه ها و سبزیجات ارگانیک در موجود در طبیعت برای حفظ سلامتی و شادابی پت‌ها استفاده شده‌است. لازم به ذکر است که این محصول با داشتن مقادیر بالایی از فیبر به دفع هربال، سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست و سنگ مثانه کمک می‌کند.

جمع‌بندی

اهمیت به تغذیه و رژیم غذایی متناسب با شرایط سنی و نژادی گربه‌ها تاثیر بسیاری در حفظ سلامت و افزایش طول عمر آن‌ها دارد. گربه‌ها در طول زندگی خود ممکن است که شرایط مختلفی مانند بارداری، شیردهی و حتی بیماری را تجربه کنند که در این حالت استفاده از غذاهای باکیفیت از برندهای مطرح رویال کنین، رفلکس، جوسرا،  بیفار و... می‌تواند نقش موثری در بازیابی و بهبود سلامت آن‌ها بعد از دوران نقاهت داشته‌باشد. شما به عنوان فردی که از گربه‌‎ها نگهداری می‌کنید لازم است که مواد غذایی حیوان خانگی خود را از پت‌شاپ‌های معتبر و نمایندگی‌های مجاز خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید از طریق پت شاپ آنلاین تام و جری، مواد غذایی اورجینال مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

گالری تصاویر


وبگردی