آفتاب

بررسی جدیدترین اخبار و تحولات بازی جذاب کالاف دیوتی موبایل



طبق جدیدترین آپدیت رسمی سایت کالاف دیوتی که در 2 نوامبر سال 2023 ارائه شد؛ جنگ مدرن 3 (Modern Warfare 3) در تاریخ 10 نوامبر سال 2023 به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

اگر بازیکن حرفه‌ای کالاف دیوتی باشید، همیشه دنبال کردن جدیدترین اخبار و تحولات راجع به بازی مورد علاقه تان به شما کمک می کند بازی بهتری از خود ارائه دهید. البته، این موضوع تنها به افراد حرفه ای ختم نمی شود. به صورت کلی، اطلاع از تغییرات جدید بازی به شما کمک می کند بتوانید با فراهم کردن نیروهای کمکی و آپدیت‌های جدید، تسلط بیشتری به بازی داشته باشید. برای اطلاع از آپدیت‌ های جدید بازی کالاف دیوتی با ما همراه باشید.


 

جدید ترین به روز رسانی درباره بازی کالاف دیوتی موبایل

 طبق جدیدترین آپدیت رسمی سایت کالاف دیوتی که در 2 نوامبر سال 2023 ارائه شد؛ جنگ مدرن 3 (Modern Warfare 3) در تاریخ 10 نوامبر سال 2023 به صورت جهانی عرضه خواهد شد. البته، در این میان، برخی از افراد خوش شانس به لطف نسخه بتا MW3 توانستند آن را زودتر بازی کنند.  
در سال های پی در پی، این اولین باری است که بازی کالاف دیوتی با جنگ 3 بلافاصله بعد از جنگ 2 بازمی گردد. این تجربه کاملا جدید، قرار است در روز جمعه این هفته، 10 نوامبر، رونمایی شود. در جنگ 3 برای اولین بار به بازیکنان اجازه داده می شود، آنچه تاکنون به دست آورده اند و مسیرهایی که طی کرده اند را برای سال آینده ادامه دهد.
بنابراین، برای یک کمپین کاملا جدید با پکی اکشن آماده باشید که قرار است جنگ 2 را بلافاصله ادامه دهد. توسعه دهنده اصلی بازی، Sledgehammer، با همکاری Infinity Ward قرار است کمپینی را ارائه دهند که در آن عملیات کاملا اکشن شامل تجربیات سینمایی که در آن بازیکن زمانی که به بخش خاصی از بازی رسید، برشی از صحنه را به صورت فیلم تماشا کند. در کنار آن، ماموریت های رزمی آزاد را انجام بدهد که این گزینه دست بازیکن را برای انتخاب، بیش از سری های گذشته باز می گذارد.  


 

جدیدترین به روز رسانی درباره Modern Warfare 3 بازی کالاف دیوتی موبایل

جدیدترین نسخه Modern Warfare 3 برای آن‌هایی که پیش خرید کرده بودند، از طریق نسخه Xbox، PC و پلی استیشن در چهاردهم تا شانزدهم اکتبر 2023 باز شده بود. اما، باقی افراد و هم‌چنین در نسخه موبایل باید تا تاریخ رونمایی اصلی صبر کنند. نکته ای که باید در رابطه با نسخه کالاف دیوتی فصل 9 سال 2023 بدانید این است که این بازی حدود 1.66 گیگابایت فضا لازم دارد. پس، بهتر است این فضا را برای بازی خود در نظر بگیرید. آنچه شما از جنگ 3 بازی کالاف دیوتی انتظار خواهید داشت به شرح زیر خواهد بود.
• تمامی 16 نقشه موجود در جنگ 2 در بازی کالاف دیوتی با حالت های جدید و ویژگی های نوین و مدرن به روز رسانی خواهند شد.
• برای نخستین بار می توانید با سایر تیم ها متحد شده تا نجات پیدا کنید و با انبوهی از زامبی ها در بزرگترین برنامه زامبی کالاف دیوتی مبارزه کنید.
• جنگ جدید زامبی ها (MWZ) داستان جدیدی از زامبی ها را با ماموریت ها، ویژگی های اصلی زامبی ها و مجموعه ای از اسرار برای کشف روایت می کند.


 

به روز رسانی مودهای جدید و مختلف در بازی کالاف دیوتی اندروید

بازی کالاف دیوتی یکی از نسخه هایی است که تاکنون حدود 100 میلیون بار دانلود شده است. این نسخه کاملا رایگان است. اما، همانطور که مشخص است، برای خرید تجهیزات باید از سی پی استفاده کنید. یکی دیگر از جذاب ترین آپدیت های کالاف دیوتی که در نسخه های قبلی هم وجود داشته است، به روز رسانی مودهای مختلف بازی است.
علت جذابیت بازی کالاف دیوتی در همین موضوع نهفته است که بازیکن همیشه درگیر هیجان و آپدیت های جدید و غیر تکراری است. این نوسان باعث می شود بازی یکنواخت نباشد. این مودها اینگونه اند که در برخی از آن ها کاربر می تواند از چاقو یا تبر استفاده کند. با وجود این اسلحه ها ورود به جنگ تن به تن هیجان بیشتری خواهد داشت. اگر دوست دارید به عنوان تک تیرانداز بازی کنید می توانید این حالت را انتخاب کنید و لذت شلیک کردن دقیق و از راه دور و مستقیم به هدف را تجربه کنید. از دیگر مودهای به روز رسانی شده بازی کالاف دیوتی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• Frontline
• Domination
• Battle Royal
• Team Deathmatch
• Search and Destroy
• Zombie mode
 


تهیه سی پی برای بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از مهم ترین بخش های بازی کالاف دیوتی این است که بتوانید با داشتن اسلحه ها، کاراکترها، تجهیزات و موارد کمکی بازی را به بهترین شکل پیش ببرید. نبودن این ابزارهای کمکی در طول بازی روند بازی را کند می کند و شما دیرتر به مقصد می رسید. این تجهیزات رایگان نیستند. به همین دلیل، برای اینکه بتوانید این تجهیزات را تهیه کنید، کالاف دیوتی گزینه ای چون خرید سی پی CP را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با تعداد مشخصی سی پی، آنچه در نظر دارند را تهیه کنید. با خرید بسته 420 سی پی می توانید آپدیت های مختلف درون بازی را خریداری کنید.

گالری تصاویر


وبگردی