آفتاب

محبوب ترین رنگ موهای زنانه 2023



مو از اجزای اصلی صورت و زیبایی چهره به شمار می رود همچنین داشتن موهایی با رنگهای عالی تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی و جذابیت افراد دارد همواره خانم ها و دخترخانم های جوان و حتی آقایون به دنبال جدیدترین رنگ موها بوده و می خواهند استایلی شیک و بروز داشته باشند‌‌.اگر شما هم جز آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال محبوب ترین رنگ موهای زنانه ۲۰۲۳ می باشید پس همراه ما بمانید.

تکنیک و رنگ موهای روی خط مد سال۲۰۲۳کدام رنگ می باشد؟ در این بخش می خواهیم رنگ‌هایی که در سال۲۰۲۳ترند می باشد را برایتان معرفی نماییم.

رنگ موی بلوند با تکنیک آمبره و سامبره

 در این روش ها با توجه به اینکه تیرگی و روشنایی بسیار زیبایی در موها ایجاد می شود در بین خانم ها بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است اگر این تکنیک نزد افراد متخصص صورت پذیرد زیبایی بسیار خیره کننده ای خواهد داشت.

بالیاژ

از دیگر روش های که بسیار محبوب بانوان می باشد روش رنگ نمودن  مو با تکنیک بالیاژ می باشد که دارای طیف رنگی متنوع با توجه به سلیقه های مختلف می باشد.

فیس فریم یا کانتور صورت

این روش بسیار مورد توجه و پسند خانم ها حتی دخترخانم های جوان قرار گرفته است و با توجه به این روش قسمت های کناری و جلویی صورت رنگ شده و این رنگ مو با توجه به سلیقه مشتری عزیز و پوست مشتری و جام چهره انتخاب می شود.

بیبی لایت

همانطور که از نام این روش هویداست در این تکنیک از لایت های بسیار نازک و ظریف و به اصطلاح بیبی استفاده می شود و می توانید رنگ زمینه و لایت ها را کاملا مخالف همدیگر و یا از یک خانواده انتخاب نمایید. در اینجا چند نوع از جدیدترین و محبوب ترین تکنیک های رنگ مو ۲۰۲۳را به شما معرفی نمودیم آکادمی و سالن زیبایی زینب مولایی تمامی تکنیک های جدید رنگ مو را در قالب آموزش رنگ مو به صورت آموزش مجازی رنگ مو و آموزش حضوری رنگ مو ارائه می کند.

رنگ موهای محبوب و مد شده سال۲۰۲۳

آکادمی و سالن زیبایی زینب مولایی ترند ترین رنگ موهای سال۲۰۲۳را به شما معرفی خواهد نمود لیستی از رنگ موهای محبوب زنانه۲۰۲۳را برایتان آماده نموده ایم که بهتر است خانم های شیک و به روز خواندن این متن را از دست ندهند.

رنگ‌ موی طلایی، عسلی

بهتر است خود را برای رنگ های گرم با تناژ طلایی و عسلی آماده سازید در استایل کارا دلوین بازیگر محبوب هالیوودی نیز می توان این تناژ را مشاهده نمود. می توان با تکنیک بالیاژ معکوس و بیبی لایت رنگ زیبایی را خلق نمود.

رنگ موی کره ای

با رسیدن فصل گرما دنیای مد نیز به دنبال درخشش بیشتر رفته و یکی از محبوب ترین رنگ‌ها بلوند کره ای می باشد که مشابه اکثر بلوندها به دکلره نمودن مو احتیاج دارد.

رنگ فندقی و کاراملی

افرادی که  شیک و به روز هستند می توانند از تکنیک بالیاژ و از ترکیب رنگ فندقی و کاراملی استفاده نمایند و همچنین با تکنیک فیس فریم کاراملی باعث جذابیت بیشتر چهره خواهد شد. همچنین از این ترکیب رنگ در استایل جدید بازیگرانی نظیر لوسی هیل، بلاحدید ، کیم کارداشیان و... به چشم می خورد.

رنگ کاپوچینویی

اگر نسبت به انتخاب این رنگ دو دل هستید باید بگوییم که بازیگر محبوب جنیفر لوپز با بالیاژی از رنگ قهوه ای و کاپوچینو روی فرش قرمز ظاهر شد.

رنگ قرمز گیلاسی

رنگ قرمز نیز از تندترین رنگ‌موهای امسال بوده و از قرمز شرابی گرفته تا قرمز مخملی همه و همه جز رنگ های سال۲۰۲۳می باشند

رنگ مشکی با تناژ سرد

این رنگ مو نیز از پرطرفدارترین رنگهای سال۲۰۲۳می باشد و این رنگ مو با بازی جنا اورتگا در ۲۰۲۲توانست که نگه اکثریت را به سمت گوتیک جلب نماید و این رنگ مو از محبوب ترین رنگ موهای سال جدید هم شناخته شد.

و رنگ موی بلوند توت فرنگی

این رنگ نیز مانند رنگ مشکی تناژ سرد همچنان در رده رنگهای محبوب مانده است و از رنگهای سال۲۰۲۳ نیز شناخته می شود.

سخن پایانی
در این مطلب به صورت خلاصه با رنگ های محبوب ۲۰۲۳آشناشده اید و تکنیک های که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد را نیز برایتان معرفی نموده ایم از آنجایی که امروزه لاین رنگ مو بسیار پرطرفدار می باشد اگر شما هم به دنبال آموزش رنگ مو به صورت اصولی و حرفه ای هستین تا به درآمدی مطلوب برسید و بتوانید مستقل باشید می توانید در کلاس های آموزش رنگ مو آکادمی و سالن زیبایی زینب مولایی ثبت نام نمایید همچنین مزیت دیگر این آکادمی این است که آموزش رنگ مو مجازی نیز ممکن بوده و مناسب افرادی است که راهشان دور می باشد و کاملا مشابه کلاس حضوری بوده و بسیار پربار می باشد همچنین اگر به دنبال ایجاد رنگ مویی عالی می باشید انتخاب سالن زیبایی زینب مولایی مطمئن ترین انتخاب خواهد بود.



وبگردی