آفتاب

لوازم خانگی پارس خزر در اکباتان



مجموعه پارس خزر در اواخر دهه چهل در شمال کشور در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز به کار کرد و رفته رفته به کانون توجه خانواده ها و دیگران برای خرید لوازم خانگی بدل شد و بدین سبب به ناخودآگاه جمعی مردم ایران راه یافت.

ما در این نوشتار می خواهیم شما را با لوازم خانگی ای نظیر جاروبرقی و پنکه پارس خزر آشنا کنیم. مجموعه پارس خزر در اواخر دهه چهل در شمال کشور در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز به کار کرد و رفته رفته به کانون توجه خانواده ها و دیگران برای خرید لوازم خانگی بدل شد و بدین سبب به ناخودآگاه جمعی مردم ایران راه یافت؛ بطوریکه نمی توان از لوازم خانگی برقی گفت و یادی از پارس خزر به عنوان اولین انتخاب نکرد.
به جهت تماس با فروشگاه با شماره های 09125454665 و 02144693487 تماس حاصل نمایید.

جاروبرقی های پارس خزر

اگر بخواهیم مهمترین برند ایرانی تولید جاروبرقی را نام ببریم قطعا به پارس خزر به عنوان اولین نام برخواهیم خورد.
این برند در حوزه تولید و عرضه پارس خزر به نحو احسن و حرفه ای عمل کرده و در تمام این سال ها عملکرد خوب خود را حفظ کرده است.
 اگر شما تمایل دارید تا اشتیاق خود به خرید جاروبرقی را نشان دهید اما در این زمینه اطلاع زیادی ندارید ما به شما توصیه می کنیم که مطالعه این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.
شاید اولین نکته و یا پرسشی که در ذهن افراد نقش می بندد این باشد که جاروبرقی های تولید شده در پارس خزر اساسا چه امکاناتی دارند و ما چه بهره ای از آن ها می توانیم داشته باشیم.
عموم جارو برقی های پارس خزر هم از قیمت مناسبی برخوردارند و هم طراحی به کار رفته در بدنه آن ها جالب توجه و زیبا به نظر می رسد.
 در رابطه با این محصول شما قادر خواهید بود تا هم از پاکت دائمی و همیشگی استفاده کنید و هم از پاکت موقت بهره ببرید.
جاروبرقی های تولید شده در مجموعه پارس خزر از موتورهای بسیار قدرتمندی سود می برند که این مسئله موجب می شود تا مکش بیشتری را نیز تجربه کنند. شما می توانید در صورت کاهش قدر مکش جارو برقی آن را مورد افزایش قرار دهید.



 اکثر جاروبرقی های تولید شده در مجموعه صنعتی پارس خزر قابلیت این را دارند که محیط های بزرگ را به خوبی تمیز کنند.
 سیم جاروبرقی های ساخته شده توسط پارس خزر به شکل خودکار جمع می شوند و از نشانگر نیز در صورت پر شدن مخزن برخوردار گردیده اند.
حال در ادامه به شکل مفصل ترین به مدل های مختلف جارو برقی در شرکت پارس خزر خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

جاروبرقی مدل کمپرسور

مدل کمپرسور، هم از طراحی خوبی در بدنه سود می برد و هم توانسته توان موتورش را به رخ دیگر تولیدکنندگان جاروبرقی بکشد همین مسئله باعث گردیده تا طرفداران این برند به خرید مدل کمپرسور ترغیب شوند و آن را برگزینند.
 اما این جاروبرقی از حیث فنی چه خصوصیات و ویژگی های بارزی دارد؟ سیستم موجود در این مدل به گونه ای است که قدرت مکش را بسیار بالا می برد.
 دسته لوله خرطومی آن این امکان را به کاربر می دهد که کنترل جاروبرقی را به خوبی در اختیار خودش قرار دهد.شما در ادامه می توانید میزان مکش این محصول را کنترل کرده و در دست بگیرید.
این جارو برقی چهار پاکت به شکل همزمان دارد و پنجایش آن هم چیزی نزدیک به هشت لیتر است.

جاروبرقی مدل آروما

این مدل از جاروبرقی های پارس خزر دارای بدنه ای بسیار محکم و زیبا بوده و اکثر امکانات موجود در جاروبرقی های مدرن را در درون خود جای داده است. مدل آروما دارای سه چرخ رولی و انواع گوناگون میکروفیلترها است.
 سوپاپ مکش و همچنین برس پلاستیکی در این محصول آن را در جایگاه ممتازی نسبت به دیگر جاروبرقی ها قرار می دهد.
این مدل از سه میکروفیلتر که هر کدام دارای 3 رایحه هستند تشکیل شده است. از دستگیره حمل جاروبرقی آروما هم نمی توان به سادگی عبور کرد.
 حال ما در قسمت بعد قصد داریم به ارزان قیمت ترین جاروبرقی تولید شده در مجموعه پارس خزر بپردازیم. با ما همراه باشید.

مدل فوتون پارس خزر

شاید بعضی از مصرف کنندگان وجود داشته باشند که بنا به هر دلیلی مسئله قیمت جاروبرقی برایشان از اهمیت دوچندانی در مقایسه با دیگر عوامل برخوردار باشد.
 ما نیز در رابطه با این مسئله بسیار اندیشیده ایم و به شما مدل فوتون را معرفی می کنیم که قیمت مناسب و ارزانی هم دارد.
 اما پیش از صحبت در رابطه با مشخصات فنی جاروبرقی فوتون پارس خزر باید عنوان کنیم که اغلب محصولات ما در این زمینه قیمت مناسبی داشته و به هم نزدیک هستند.



ولی باز با این حال جاروبرقی فوتون قیمت منصفانه تری دارد. این مدل از فیلتراسیون دو مرحله ای بهره مند گردیده است و تنظیم کننده الکترونیکی آن زبانزد خاص و عام است. قدرت موتور جاروبرقی فوتون دوهزار وات می باشد.
لوله آن تلسکوپی است و از لحاظ رنگ بندی نیز در طیف وسیعی خود را به مشتریان عرضه می کند.
البته شما می توانید بر حسب وضعیت مالی و یا نیاز محیطی خود جاروبرقی های گران قیمت تر پارس خزر را نیز امتحان کنید. ما در این بخش به گران ترین جاروبرقی پارس خزر می پردازیم و به شما نشان می دهیم که این مدل چه امکانات ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

جاروبرقی مدل توربو

این محصول به عنوان یک جاروبرقی گران قیمت محسوب می شود که ما در ادامه بعضی از امکانات ویژه آن را برای شما بر خواهیم شمرد.
جاروبرقی مدل توربوی پارس خزر از رنگ بندی متنوعی برخوردار گردیده و نشان انرژی آن نیز A است. هر قوت پنجایش آن پر شود نشانگر کاربر را از این مسئله باخبر میکند.
پدال فشاری و تجهیز به سیستم پارک نیز یکی دیگر از امکانات مخصوص این مدل به شمار می آید. توربو از دستگیره حمل شونده، سیم جمع کن اتومات، بدنه ضد ضربه، فیلترهای گوناگون، برس های جانبی و... برخوردار است و مسئله مهم دیگری که این جاروبرقی را برای همگان به مدلی ویژه بدل می کند این است که می توانند شعاعی به میزان چهارده متر را تمیز کنند.
در بخش بعدی ما به پنکه پارس خزر اشاره خواهیم داشت و مدل های گوناگون این محصول را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

پنکه پارس خزر

ما در این قسمت از نوشتارمان به محصول پراستفاده و پرفروش پنکه در مجموعه پارس خزر میپردازیم.
 برند ایرانی پارس خزر در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی به عنوان یک گزینه مطلوب شناخته می شود که قدمت آن نشان دهنده رضایت مشتریان از این مجموعه تماما ایرانی است.
 این شرکت توانایی این را دارد که بهترین پنکه ها را در داخل کشور تولید کند و در اختیار ما قرار دهد.
اما مسئله ای که در این میان وجود دارد گستردگی مدل های مختلف پنکه در این مجموعه است که ممکن است کاربر را به سردرگمی بیندازد؛ به همین خاطر ما در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا جایی که امکان دارد شما را از این معضل نجات دهیم و براساس نیازتان، پنکه موردنظر شما را معرفی کنیم.



مدل 3010

پنکه 3010 اساسا قابلیت این را ندارد که ارتفاعش را تنظیم کند، و جنس پره های موجود در آن ها از پلاستیک است.
وزن پنکه مدل 3010 پنج کیلوگرم است و برق مصرفی اش هم در حدود شصت وات است.
شما می توانید برای تنظیم سرعت در این مدل از حالت هایی نظیر کند، تند و همچنین متوسط برخوردار شوید.
موتور این محصول به فیوز حرارتی وصل است و می تواند به سهولت زاویه وزش باد را تنظیم کند.
 گردش پروانه این مدل هم هزار و دویست دور در دقیقه ثبت شده است. مدل 3010 پنکه پارس خزر به شکل سه پره ای نیز خود را معرفی می کند.
 این محصول در نهایت از نشان استاندارد برای ایمنی محصول برخوردار است و از امکان گردش عمومی هم بهره مند گردیده است.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

وزن این محصول هم همچون مورد قبل پنج کیلوگرم تخمین زده می شود و می تواند در 3 سرعت کند، متوسط و همچنین تند تنظیم گردد.
مدل 2040 پارس خزر توانی به اندازه شصت وات در اختیار دارد و میزان برقی که مصرف می کند نیز برابر با دویست و بیست ولت است.



 نشان استاندارد هم که جز کی از ارکان پنکه های پارس خزر و دیگر محصولات خانگی این برند محسوب می شود. پره های این پنکه چهار عدد بوده و جنس ان ها نیز همچون مدل قبل از پلاستیک تولید شده است.
سرعت گردش این پره ها هزار و دویست دور در دقیقه بوده و از لامپ نشانگر سرعت هم بهره مند گردیده است. یکی دیگر از خصوصیات بارز این محصول آن است که می توان گردش آن را به صورت افقی تنظیم نمود و از امکانات ویژه آن بهره مند گردید.

پنکه ایستاده 4-8010

پنکه ایستاده پارس خزر از ایک ریموت کنترل برخوردار است که می تواند سرعت را به سه شکل تنظیم کند. یک تایکر دیجیتال هم بر روی ریموت و بدنه این محصول حک شده تا کار ما را راحت کند.
وزن این پنکه نیز پنج کیلوگرم بوده و میزان توانش هم به اندازه شصت وات است. موتور پنکه ایستاده مدل 4-8010  دارای فیوز حرارتی بوده و تایمر نیز جزو امکانات اساسی اش به حساب می آید.
 وزش باد را می توان در این مدل به شکل جغجغه ای معین نمود تا از آن به غایت سود برد. قیمت تمام شده این محصول هم چندان بالا نیست و همگان می توانند آن را بدون دغدغه خریداری کنند.

پنکه es4030

این محصول از ریموت کنترل بی بهره است ولی می تواند ارتفاع را تنظیم کند. پره های موجود در مدل es4030  پارس خزر چهار عدد بوده و وزن آن نیز هفت کیلوگرم می باشد. کلید تنظیم سرعت باد در 3 حالت تند، متوسط و در انتها کند در بدنه این مدل تعبیه شده و گارد محافظ ایمنی هم یکی دیگر از امکانات موجود در پنکه پارس خزر مدل ES4030 است. پایه فلزی این محصول باعث گردیده تا ما از آن به عنوان بلندترین پنکه موجود در مجموعه پارس خزر نام ببریم.

پنکه رومیزی مدل 2040

اگر بخواهیم کی از پرفروش ترین پنکه های پارس خزر را نام ببریم به مدل رومیزی 2040 بر می خوریم.
اما باید بگوییم که این پنکه قابلیت این را ندارد تا ارتفاعش را تنظیم کند. در ادامه نیز باید گفت که این محصول از سه پره تشکیل شده و جنس آن ها نیز از پلاستیک است.  
وزن پنکه رومیزی 2040 همچون دیگر مدل هایی که پیش تر مطرح کردیم پنج کیلوگرم است و توان مصرفی اش هم چیزی در حدود شصت وات مقرر گردیده است.
در ادامه هم بهتر است عنوان کنیم که پنکه رومیزی پارس خزر از تایمر برخوردار نیست. ولی کم مصرف بودنش دلیلی است که مردم به سمت خریداری اش می شتابند.

دیگر لوازم های خانگی پارس خزر

محصولات و لوازم خانگی پارس خزر تنها به جاروبرقی و پنکه خلاصه نمی شوند، بلکه دیگر محصولات که نیاز ما انسان ها در دنیای کنونی هستند را نیز شامل می شود.
از جمله این وسایل می توان به ماشین لباسشویی، اتوبخار، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، پلوپز صادراتی، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، تخم مرغ پز، غذاساز، خردکن، بلندر، سبزی خردکن، ترازوی دیجیتالی، مکمل چرخ گوشت، میوه و سبزی خشک کن، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، اسپرسوساز، چای ساز، دم آور، کتری برقی، کتری برقی صادراتی، قهوه ساز، تصفیه آب، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی عصایی، تصفیه هوا، سشوار، ظروف نگهداری غذا و... اشاره داشت.
ما در مجموعه پارس خزر همه این وسایل و تجهیزات خانگی را با بهترین کیفیت تولید و به دست مصرف کنندگان عزیز می رسانیم.
پیش تر اشاره کردیم که کیفیت لوازم خانگی ما ضامن پایداری و ماندگاری مان گردیده است؛ بطوریکه توانسته ایم نماندگی های متعددی را در سراسر کشور به وجود بیاوریم و نیازهای مصرف کنندگان خویش را بیش از پیش نسبت به خود برآورده کنیم.
ما در ارائه لوازم خانگی تسهیلات ویژه ای را به کاربران پیشنهاد می دهیم که یکی از آن ها خدمات پس از فروش بلندمدت است.
نمایندگی پارس خزر در غرب تهران، یعنی اکباتان با برخورداری از پرسنل فروش باتجربه و ماهر در خدمت شماست تا نیازهای تان را به خوبی برطرف کند.
به جهت اطلاع از قیمت محصولات با شماره های 09125454665 و 02144693487 تماس حاصل نمایید.


گالری تصاویر


وبگردی