آفتاب

رابو مهر نیلپر نمایندگی انحصاری مبلمان راحتی نیلپر در کرج



ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با مبل راحتی نیلپر، کیفیت آن و همچنین انواع و اقسام این مبل به شما مطالب مفید و مهمی را عرضه کنیم که امیدواریم به کارتان بیاید.

مبلمان نیلپر کرج | مبل راحتی | رابو مهر نیلپر

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با مبل راحتی نیلپر، کیفیت آن و همچنین انواع و اقسام این مبل به شما مطالب مفید و مهمی را عرضه کنیم که امیدواریم به کارتان بیاید.

به جهت برقراری ارتباط با مجموعه با شماره های 09366606101 ، 02634422902 تماس حاصل نمایید.

در حال حاضر ما با رشد روزافزون مبل های راحتی طرف هستیم، این مبلمان در فضای خانه و همچنین محل کار می تواند به آسایش و راحتی ما کمک ویژه ای بکند.

ولی این امکان وجود دارد که ما نسبت به مبلی که می خواهیم خریداری اش کنیم چندان اطلاعات خوبی نداشته باشیم و نتوانیم آنطور که شایسته است سراغ محصول موردنظر خویش برویم. حال ما در این نوشتار به شما نشان می دهیم که چگونه از پس انتخاب مبل مناسب خود برآیید.

مبل نیلپر کرج


بگذارید خیالتان را در همین ابتدا با مبل نیلپر و نمایندگی آن در شهر کرج راحت کنیم. این مجموعه هم مبل های راحتی و پذیرایی خود را به گونه ای طراحی و تولید می کند که کاربر با استفاده از آن لبخند راضایت بر روی لب ها یش نقش ببندد و هم قیمت آن برای جمیع مردم مناسب به نظر برسد.

به این موارد می توانیم خدمان پس از فروش نیلپر در کرج را نیز اضافه کنیم. مبلمان نیلپر با سابقه ای بسیار درخشان در میان شرکت های تولیدکننده مبل در ایران همچون نگینی بی همتا می درخشد و عملکرد خود را در تمام این سال ها به رخ رقبا می کشاند. مبلمان راحتی و پذیرایی این مجموعه هم زیبا طراحی شده و هم راحتی بی نظیری را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

شما نیز قادر خواهید بود با تنوع و گستردگی ای که مجموعه نیلپر در شهر کرج برای تان به وجود می آورد به مبل دلخواه خویش بی اندیشید و آن را خریداری کنید. حال ما در این بخش تمایل داریم تا شما را نسبت به ویژگی های بارز و مثبت مبل نیلپر آشنا کنیم. پس نگاه عزیزتان را از ما دریغ نفرمایید.

نمایندگی نیلپر کرج | مبل خانگی | رابو مهر نیلپر

خصوصیات بارز و مثبت مبل راحتی نیلپر


از مبل راحتی در قالب یکی از وسایلی که می تواند به ما در برساختن یک دکوراسیون داخلی خوب کمک کند یاد میکنند.

ولی باید پرسید که برای داشتن یک دکور مناسب در فضای خانه یا حتی محل کار، مبل از چه خصوصیاتی باید برخوردار باشد؟

اغلب مردم ما به دلیل شرایط جاری اقتصادی نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید مبلمان بپردازند، به همین دلیل انتخاب های آن ها نیز محدودتر می شود ولی این به معنای آن نیست که مبل انتخابی ایشان از کیفیت بدی برخوردار باشد؛ مجموعه مبل نیلپر این مسئله را کاملا مرتفع می کند و شرایطی را به وجود می آورد که مصرف کننده بتواند با پرداخت بهای مناسبی مبل باکیفیت خویش را به خانه اش بیاورد.

مبل های ساخته شده در مجموعه ما تمام این ویژگی ها را برای شما به ارمغان می آورند و ضمن آرامش و آسایشی که به محیط می بخشند از کیفیت شان نیز کاسته نمی شود. ما در ادامه بیشتر در رابطه با این مسئله مهم به شما اطلاعات خواهیم داد.

اهمیت جنس تشک مبل راحتی


ما از جنس تشک یا همان کفی در مبل به عنوان یکی از ارکان اصلی مبلمان راحتی نام می بریم. لب کلام این است که تشک مبل باید منعطف و نرم به نظر برسد تا کاربر یا همان مصرف کننده بتواند از آن به خوبی بهره بگیرد.

یکی از متریالی که در جنس تشک از آن استفاده می شود فوم یا همان اسفنج است. این مواد عموما از پلی یورتان تولید شده و مقدار نرمی و سفتی اش هم در مبل های مختلف متفاوت بوده و براساس ضخامت دسته بندی میشود.

فوم می تواند به راحتی فشار وارده بر مبل را در همه بخش های این محصول توزیع کند تا نشیمنگاه مبل از انعطاف خوبی بهره مند باشد. متریال دیگری که در اینخصوص می توان به آن اشاره کرد لاتکس است.

نیلپر کرج | قیمت مبل راحتی | رابو مهر نیلپر



این مواد از پارچه شکل گرفته و خاصیت ضد آلرژی و همچنین انعطاف پذیری دارد. لاتکس در مقایسه با فوم یا همان اسفنج از عمر بیشتری بهره مند گردیده است و می تواند بر این اساس بیشتر به یاری شما بشتابد.

عموم لاتکس هایی که در تشک مبل از آن ها استفاده می شود گردبافت و یا لایه ای هستند.

البته مواد دیگری نیز در این میان وجود دارد که می توان از آن ها برای استفاده در تشک مبل راحتی بهره گرفت. از جمله این مواد می توان به پارچه های مخملی، الیاف مصنوعی، چرم و.. اشاره داشت.

شما اگر مبل های راحتی نیلپر را مورد لمس خود قرار دهید متوجه این امر می شوید که جنس تشک نرم و لطیف است البته شما بر اساس سلیقه خود می توانید انتخاب کنید که می خواهید از تشک نرم برخوردار شوید و یا اینکه تمایل دارید تا جنس تشک مبلتان خشک باشد.

در درون تشک نیز مواد دیگری نظیر پلی استر، بادی و همچنین پنبه به کار رفته است که به شما کمک می کند تا بتوانید در یک دوره طولانی بدون هیچ دغدغه ای از مبل مناسب خود بهره مند شوید.

البته در برگزیدن مواد به کار رفته در تشک بایستی فاکتورهای دیگری همچون اندازه مبل، میزان استفاده از آن و... را نیز درنظر بگیریم.

اگر مبل شما در یک محیط شلوغ حضور دارد بهتر است از جنسی استفاده کنید که بتواند مقاومت و همینطور استحکام بی نظیری داشته باشد. پس باید حتما پیش از خرید مبل به جنس تشکی که در آن وجود دارد توجه نشان دهید؛ مبل نیلپر در این زمینه می تواند خیال شما را از هر جهت آسوده کند.

پارچه استفاده شده در مبل راحتی


پیش از معرفی پارچه مناسب برای مبل راحتی باید این مسئله را درک کنیم که انتخاب پارچه تا حدود زیادی به سلیقه افراد وابسته است و این فاکتور مهمی محسوب می شود.

حال اما ما برای روشن شدن ذهن شما عزیزان نسبت به این موضوع پارچه های کاربردی برای استفاده در مبل را معرفی خواهیم کرد:

مخمل: از این پارچه در جایگاه یک پارچه بسیار لاکچری نام می برند که نرمی آن بسیار مورد اشاره است.

اگر می خواهید پس از چندین ساعت کار بی وقفه استراحت خوب و مناسبی را تجربه کنید ما نشستن بر روی مبل های راحتی ای را به شما پیشنهاد می دهیم که جنس پارچه به کار رفته در آن ها از مخمل باشد. مخمل مورد استفاده در مبل های راحتی نیلپر می تواند نور و همچنین گرما را به خود جذب کند و به شما در پدید آمدن یک فضای شیک یاری برساند.

چرم: از چرم هم به عنوان یکی از پارچه های پرطرفدار در مبلمان کرج اسم می برند. ظاهر این پارچه ها به گونه ای است که شما این حس را پیدا می کنید که آن ها شیک و همچنین زیبا هستند و می توانند به راحتی تمیز شوند.

لینن: این پارچه در نسبت با مواردی که در بالا ذکر کردیم طبیعی تر است و مواد موجود در آن از الیاف گیاهی استخراج گردیده است. خاصیت مهم لینن در این است که حس خوشایند و خنکی به شما می بخشد و در فصول گرم تر سال بیشتر می تواند به شما از این بابت کمک کند.

میکروفایبر: الیافی که در پارچه میکروفایبر به کار رفته است خیلی ریزتر از مواردی است که در بالا به آن ها اشاره کردیم. ظاهر این پارچه بسیار شبیه به مخمل بوده و دوام آن نیز بالا است.

همچنین می توان به این مسئله اشاره داشت که این پارچه خاصیت ضد لک دارد و از حیث قیمت نیز مناسب تر از مواردی نظیر چرم و مخمل است.

مبل خانگی نیلپر کرج | قیمت مبل راحتی | رابو مهر نیلپر

مواردی که در انتخاب پارچه مبل راحتی باید به آن توجه کرد


در قسمت قبل به انواع جنس پارچه مبل های راحتی پرداختیم اما تنها این مسئله نیست که دوام،راحتی و ماندگاری مبل را فراهم می آورد.

ما در مجموعه مبل نیلپر برای اینکه شما بتوانید نهایت استفاده مناسب را از محصولاتمان ببرید به فاکتورهای دیگر هم بسیار اهمیت میدهیم:

مقاومت مبل: پارچه مبلی که انتخاب می کنید باید بتواند در مقابل پارگی و همینطور فرسایش از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد. این مسئله در نهایت به افزایش عمر مفید مبل شما ختم می شود.

راحتی در استفاده از مبل: پارچه ای که از آن بهره می برید باید حتما بتواند حسی از آرامش و امنیت را به شما انتقال دهد. ذکر این نکته نیز بسیار ضروری به نظر می رسد که پیش از برگزیدن مبل حتما روی آن بنشینید تا در رابطه با نرمی و راحتی آن اطمینان حاصل کنید.

مسئله تنفس: پارچه ای که بر روی مبل قرار دارد باید بتواند تهویه مناسبی برای خود ایجاد کند، یعنی طوری کارکرد داشته باشد که نگذارد که بدنه مبل عرق کند و هوا در درون و بیرون آن به جریان بیفتد.

این خصوصیت می تواند باعث شود تا شما احساس خنکی کنید و آن را در طول مدت زیادی حس کنید.

سهولت در تمیز شدن مبل: پارچه ای که برای مبل خویش انتخاب می کنید باید حتما بتواند به شما در امر نظافت یاری برساند؛ اما این مسئله چطور امکانپذیر می شود؟ پارچه باید خاصیت ضد لک داشته باشد تا بتواند در مسئله تمیزکاری به سادگی به شما کمک کند.

همسو بودن با دکور منزل: پارچه ای که برای رویه مبل تان انتخاب می کنید بهتر است که همسو با محیط پیرامونش باشد زیرا این مسئله می تواند به همپوشانی با فضا دامن بزند و در انتها موجبات زیبایی خانه را نیز فراهم کند.

پس شما باید در برگزیدن پارچه مرغوب و مناسب که یکی از احتیاجات مهم مبل راحتی کرج است با دقت زیادی عمل کنید. همچنین فاکتورهایی که در این میان اهمیت دارد را نیز درنظر بگیرید.

از جمله این موارد ما می توانیم به تنفس پذیری، همسویی با دکوراسیون و... اشاره کنیم. ما از اهمیت انتخاب پارچه گفتیم و حال بهتر است به مسائل دیگری نیز بپردازیم.

از جمله مواردی که در این میان اهمیت دارد این است که فرم و ساختار درونی تشک هم میتواند به ما در اینخصوص کمک کند؛ یعنی کاری بکند که ما راحتی زیادی را تجربه کنیم.

در انتهای این بخش باید به شما بگوییم که می توانید در اینخصوص از پیشنهادها و همچنین مشاوره های کارشناسی فروشندگان ما در نمایندگی نیلپر در کرج به خوبی بهره مند شوید تا در نهایت از مبلی استفاده کنید که پارچه اش هم مطابق با سلیقه تان باشد و هم عملکرد خوبی نیز به همراه خود بیاورد.

نیلپر | مبلمان کرج | رابو مهر نیلپر

کلاف مبل

یکی از مواردی که شما باید در انتخاب مبل راحتی به آن توجه نشان دهید کلاف استفاده شده در محصول است. کلاف می تواند فرم پشتی و همینطور پایه مبل را شکل دهد و به استحکام آن بیفزاید. شما در انتخاب کلاف مناسب برای مبلتان باید موارد مهمی را که بدان اشاره خواهیم کرد رعایت کنید:

کلاف و جنس آن: جنس مورد استفاده ما می تواند از پلاستیک، فلز و یا حتی چوب باشد. هرکدام از این متریال می تواند با خود مزیت های ویژه ای را به همراه بیاورد.

برای مثال کلاف چوبی از ظاهری بسیار طبیعی و همچنین گرم برخوردار است که می تواند مبل را نیز به خاصیت ویژه خود دچار کند. این در حالی است که کلاف فلزی در زمینه استحکام و همینطور قدرت بیشتر خود را به رخ می کشد.

شما نیز قادر خواهید بود تا به واسطه دکوراسیون موجود در منزل تان از کلاف های چوبی، فلزی و پلاستیکی استفاده کنید.

پایداری مبل: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مبل راحتی اهمیت دارد استحکام موجود در کلاف محصول است، یعنی شما باید مبل را مورد امتحان قرار دهید و ببینید که با تکان دادن، کلاف نیز تکان می خورد یا این عمل به وقوع نمی پیوندد؟

سبک مبل: کلافی که در مبل نیلپر به کار گرفته شده عموما با تنوعی که دارد می تواند با دکوراسیون موجود در منزل شما هماهنگی داشته باشد و به جذابیت و جلوه محیط اضافه کند.

سهولت در نشستن: اگر شما بتوانید در طول یک مدت طولانی بر روی مبل بنشینید و اذیت نشوید، کلاف مبل از گونه مناسبی است.

به جهت برقراری ارتباط با مجموعه با شماره های 09366606101 ، 02634422902 تماس حاصل نمایید.


گالری تصاویر


وبگردی