آفتاب

احیا و صافی مو با کراتینه مو در کرج



موهایتان اگر دلایل گوناگون سلامت خود را از دست داده و دلتان نمی آید موهایتان را کوتاه کنید و به دنبال راه حلی برای تقویت موها میگردید، چاره شما انجام پروتئیین تراپی است.

کراتین ماده است که هم در مو و هم در ناخن وجود دارد و در اصل وظیفه تولید پروتئین را دارد. رنگ کردن، اتو، سشوار و بسیاری از عوامل دیگر موجب از بین رفتن این پروتئین میشوند و همین باعث خشکی، شکنندگی و خرد شدن مو ها به مرور زمان میشود مواد مورد  استفاده در مرکز کراتین کرج که از با کیفیت ترین برند ها و اورجینال است میتواند ساختمان مو را ترمیم کند و نرمی و درخشندگی مو هایتان را به شما برگرداند.
ماندگاری کراتین بستگی به جنس مو و مراقبت های افراد متفاوت است بین 4 تا 6 ماه متغیر است. کراتینه به دو دسته احیا و صافی تقسیم میشود که کراتین احیا فقط برای پروتئین رسانی به موهای آسیب دیده انجام میشود و به مو صافی و لختی نمیدهد مگر اینکه جنس مو خود فرد لخت باشد که احیای مو دوباره جنس مویی که داشته را برگرداند اما کراتین صافی در کنار احیا باعث لخت شدن موها نیز میشود و کسانی که دوست دارند موهای فر یا وز خود را صاف کنند باید ازین نوع کراتین استفاده کنند.

از قیمت پروتئین تراپی مو در سالن کرج خبر داری؟

 


موهایتان اگر دلایل گوناگون سلامت خود را از دست داده و دلتان نمی آید موهایتان را کوتاه کنید و به دنبال راه حلی برای تقویت موها میگردید، چاره شما انجام پروتئیین تراپی است.
تقریبا اکثر افراد دیگر میدانند که پروتئین یکی از بخش های مهم یک رژیم غذایی متعادل و نرمال است. ساختمان موهای انسان ها مثل بسیاری از موجودات مو دار بیشتر از پروتئین به خصوص کراتین تشکیل شده است، فک میکنم الان فهمیده باشید که پروتئین رسانی به مو  ها برای حفظ سلامتی و ترمیم اچقدر اهمیت دارد. اگر توجه کرده باشید معمولا مشکلات موخوره، خشکی ، وزی و خیلی ازآسیب های مو از قسمت ساقه ها به پایین مخصوصا برای موهای بلند ایجاد میشود. این موضع به این دلیل است که مواد مغذی که محل رویش به ساقه فرستاده میشود و به علت کافی نبودن این مواد مغذی به بخشی از مو نمیرسد و اینجا نیاز است که با مراقبت های بیرونی نگذاریم که ساقه های انتهایی مو تغذیه نشوند.
پروتئین تراپی یکی از این مراقبت هاست گه در سال های اخیر به خاطر نتیجه مثبتی که داشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. هزینه پروتئین تراپی در شهر ها و سالن های مختلف با هم متفاوت است و به به عوامل بسیاری بستگی دارد برای مثال حجم و بلندی مو، مواد مصرفی و ... برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها به صفحه قیمت پروتئین تراپی مو در سالن کرج مراجعه کنید

بهترین مرکز آموزش کراتین در کرج کجاست؟

 


در سال های اخیر یکی از لاین هایی که در سالن های زیبایی بسیار طرفدار پیدا کرده لاین کراتین مو است که میتوان به دلیل این باشد که بیشتر افراد اهمیت مراقبت از موهایشان را فهمیده اند از طرفی به دلیل جواب نگرفتن روش های بسیار کوتاه مدت که پرهزینه  و وقت گیر است ترجیح دادن که یک کار ماندگار تر انجام دهند. کراتین مو که یکی از روش ماندگار برای احیا و صافی مو است و اثرات طولانی مدتی دارد هر روزی که میگذرد به مشتریان این لاین اضافه میکند و اینجاست در بازار عرض و تقاضا نیاز به کراتین کار حرفه ای احساس میشود. در آموزش کراتین مو در کرج با برگزاری دوره های آموزشی زیر نظر اساتید متخصص این حرفه که در کلاس های تئوری و عملی آموزش های اصولی، آشنایی با لوازم کار، آشنایی با انواع کراتین، شناخت ساختمان مو و انواع جنس مو و بسیاری سر فصل دیگر، افراد مستعد و علاقه مند به این رشته را آماده ورود به بازار کار و کسب درآمد میکنند
برای پیدا کردن بهترین و تخصصی‌ترین آموزشگاههای آرایش و زیبایی که این خدمات  را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند، بهتر است به سایت آناهید بیوتی به نشانی www.anahidbeauty.ir مراجعه کنید. وب سایت آناهید بیوتی بهترین آموزشگاههای آرایش و زیبایی را به شما  معرفی می‌کند؛ تا بتوانید از طریق مشاوره و راهنمایی آموزشگاهها از قیمت  دوره های آموزشی مطلع شوید.

گالری تصاویر


وبگردی