آفتاب

کاشت مو در شیراز با کلینیک تخصصی آریان



زمانی که ریزش مو به سرعت اتفاق می‌افتد، می‌تواند منجر به شوک از دست دادن قابل توجه اعتماد به نفس و عزت نفس در فرد مبتلا، شود. بنابراین انجام کاشت مو هم به دلایل زیبایی شناختی و مهمتر از همه به دلیل روانشناختی توصیه میشود.

ریزش مو یک پدیده طبیعی است که اغلب منجر به طاسی جزئی یا کامل می شود که به آن آلوپسی نیز می گویند. این ریزش مو می تواند به تدریج و با سرعت کم و یا خیلی سریع اتفاق بیفتد که این شرایط بسته به افراد مختلف، متفاوت است این فرآیند که معمولاً چندین سال تا چندین دهه طول می‌کشد، میتواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال، زمانی که ریزش مو به سرعت اتفاق می‌افتد، می‌تواند منجر به شوک از دست دادن قابل توجه اعتماد به نفس و عزت نفس در فرد مبتلا، شود. بنابراین انجام کاشت مو هم به دلایل زیبایی شناختی و مهمتر از همه به دلیل روانشناختی توصیه میشود.
کاشت مو شیراز را می توان از سن 25 سالگی که الگوی ریزش مو تثبیت شده است، انجام داد. پس از یک ویزیت اولیه دقیق، جراح با در نظر گرفتن ویژگی های متعدد مربوط به سن، نوع و میزان طاسی، انتظارات بیمار و جنس مو مناسب ترین عمل جراحی را به متقاضیان پیشنهاد میدهند.
یکی از بهترین و تخصصی‌ترین کلینیک‌های کاشت مو، کلینیک کاشت مو آریان در شیراز است که شما می‌توانید از طریق سایت آن به نشانی www.ariyanhairclinic.com نمونه کارهای این مرکز کاشت مو را مشاهده کنید و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

هزینه کاشت ابرو در شیراز

 


شکل نامطلوب ابرو می تواند به دلیل کندن بیش از حد، آسیب ناشی از لیزر یا درمان های لکه بینی یا مشکلات پزشکی مانند آلوپسی یا کم کاری تیروئید باشد.
در تصور جمعی، بهترین راه برای پرکردن ابروها با روش های آرایشی است اما این روش ها موقتی هستند و به مرور به پوست و بقیه تار های ابرو آسیب میرساند.
کاشت ابرو یک گزینه دائمی برای افرادی است که از طاسی یا رشد ناکافی مو در ناحیه ابرو رنج می برند. ترمیم ابرو را می توان با همان تکنیک های جراحی کاشت مو مانند استخراج واحد فولیکولی (FUE) یا پیوند واحد فولیکولی (FUT) به دست آورد. در مورد  FUE، نوارهای کوچکی از مو از پوست سر اهداکننده گرفته می‌شود، در حالی که FUT شامل برداشتن یک نوار بزرگ از پوست سر اهداکننده، با فولیکول‌های بیشتر است اما اسکار قابل تشخیص تر است.
هزینه ای که برای کاشت ابرو می پردازید بسته به به عوامل مختلف مثل تعداد مورد نیاز پیوند، روش های جراحی، تجربه و تخصص پزشک و عواملی ازین دست متفاوت است به همین دلیل بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه کاشت ابرو در شیراز از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید تا بتوانند براساس اطلاعات و شرایط شما برآورد هزینه جراحی را برایتان محاسبه کنند.

بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز

 


از بین رفتن کلاژن زیر پوست باعث افتادگی و چروک پوست میشود از دلایل اصلی پیری صورت است، همچنین تحرک بعضی از ماهیچه های صورت در سال های طولانی موجب ایجاد خطوط در قسمت پیشانی، بین ابروها، اطراف چشم، اطراف لب میشوند. اگرچه این یک پدیده فیزیولوژیکی و غیرقابل توقف است، ولی همین تغییرات ساختاری برخی از ویژگی‌های صورت می‌تواند بر روحیه زنان و مردانی که به ظاهر خود توجه می‌کنند، تأثیر منفی بگذارد.
درمان های زیبایی غیر تهاجمی در بین افرادی که به دنبال بهبود ظاهر خود بدون نیاز به جراحی هستند، به طور فزاینده ای محبوب است. از جمله این درمان ها می توان به تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس) و پرکردن چین و چروک با اسید هیالورونیک (ژل) اشاره کرد. این درمان‌ها را می‌توان در کلینیک‌ها زیبایی و مطب های متخصصین پوست و زیبایی انجام داد و اغلب تنها چند دقیقه طول می‌کشد. بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز با درمان های بوتاکس ژل می تواند به جوان سازی ظاهر و به بهبود عزت نفس مراجعین کمک کند. بوتاکس با فلج کردن عضلات که موجب پدید آمدن چین چروک میشود، ظاهر شدن این خطوط در صورت را رفع کند، در حالی که ژل می توانند چین و چروک ها را پر کرده و همچنین فرم و کانتور صورت را بهبود بخشد. هر دو درمان غیر تهاجمی هستند و به زمان بهبودی طولانی نیاز ندارند.
تزریق بوتاکس و ژل از تکنیک های پزشکی هستند، به همین دلیل باید توسط پزشک متخصص تجویز و انجام شود شوند. به شما اکیداً توصیه می کنیم از انجام این روش توسط افراد فاقد صلاحیت که این درمان ها را در خانه یا در محیط های نامناسب انجام می دهند، خودداری کنید.
شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه کاشت مو، ابرو و همچنین تزریق ژل و بوتاکس به سایت کلینیک آریان به نشانی www.ariyanhairclinic.com مراجعه کنید و از طریق شماره تماس‌های قرار گرفته در این سایت با کارشناسان کلینیک آریان در ارتباط باشید.

گالری تصاویر


وبگردی