آفتاب

قیمت بیلبورد را بدانید؛ زیبایی را به شهر بیارید



تنوع های تبلیغاتی به کار گرفته شده در بیلبورد ها بسیار بالا است و به همین دلیل می تواند در یک زمان کوتاه مدت تاثیرگذاری زیادی داشته باشد.

امروزه هر کجای خیابان ها و اتوبان ها را که نگاه می کنید، موضوعی برای تبلیغ شدن وجود دارد که توسط یک بیلبورد بر روی بلندترین سطح ها نصب شده است. این تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی دارند و اگر کمپانی و برندی چه به صورت شخصی و یا دولتی باشد، می تواند از بیلبورد برای نمایش هرچه بهتر و بزرگ تر محصول و محتوای خود بپردازد. اگر که راه های تهران تا کرج و یا بالعکس را روزانه و یا در طول ماه طی کنید، متوجه این تابلوهای بزرگ در پل ها و سطوح بلند شهر خواهید شد.



یکی از مزایای نصب این قاب های بزرگ این است که می تواند آگاهی مشتری را افزایش دهد و در نتیجه تو را برای خرید و یا اطلاع یافتن از محتوا ترغیب می کند. معمولا نشان ها و یا جملاتی که در بیلبورد کرج تهران استفاده می شوند، کوتاه و مختصر می باشند و تنها برای چند دقیقه توجه مشتریان را به خود جلب می کنند. تنوع های تبلیغاتی به کار گرفته شده در بیلبورد ها بسیار بالا است و به همین دلیل می تواند در یک زمان کوتاه مدت تاثیرگذاری زیادی داشته باشد. در ادامه به ویژگی های بیلبورد تهران کرج اشاره خواهیم کرد.

یک بیلبورد برای تاثیرگذاری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اینکه یک تبلیغات مورد توجه قرار بگیرد، باید محتوایی برای آن در نظر گرفته شود که در حدود 7 الی 12 ثانیه بتواند تاثیرگذار باشد. درواقع موضوعی که در یک بیلبورد کرج تهران می توان مشاهده کرد، باید در کمترین زمان ممکن مانند یک جرقه در ذهن مخاطبتان نقش ببندید. مهم ترین ویژگی تعداد کلماتی است که درون یک محتوا وجود دارد، زیبایی در حین سادگی و همچنین یک محتوای روان می تواند برای مدت زمان طولانی ذهن مخاطبان را درگیر کند.
تبلیغات کردن با استفاده از بیلبورد تهران کرج یک ایده جالب و خلاقانه است که هم می تواند چهره شهر را زیبا کند و هم در کمترین زمان ممکن اثرگذاری بالایی داشته باشد. قیمت این تابلوی تبلیغاتی بزرگ هم به ویژگی های دیگری بستگی دارد که در ادامه به قیمت بیلبورد اتوبان اشاره خواهیم کرد.  
 
مطلب مرتبط: نقش تبلیغات محیطی در برند سازی




قیمت بیلبورد در اتوبان چقدر است؟

قیمتی که برای یک بیلبورد کرج تهران در نظر گرفته می شود به ویژگی ها و موارد مهمی مانند:
•    ابعاد
•    جنس مواد به کار رفته
•    محتوای تبلیغاتی
•    گرافیک
•    محل نصب
بستگی دارد. بهترین این موارد قاعدتا در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. برندهایی که بزرگ هستند بیشتر برای تبلیغ ها از طریق بیلبورد در سطح شهر و یا محیط های پرتردد استفاده می شوند. قیمت این تابلوهای بزرگ در اتوبان معمولا در تهران چیزی بالاتر از 100 میلیون می باشد. حتی گاهی برای نصب تبلیغات بر روی این قاب های تبلیغاتی، از مزایده نیز استفاده می کنند تا بهترین محل را برای نصب انتخاب کنند. البته نورپردازی ها و فاصله، پایه ها برای بلندی و همچنین محل نصب در شهر هم ارتباط مستقیمی با قیمت ها دارد. برای بیلبورد کرج تهران ، تردد بالا است و تبلیغات بسیار موثر خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به کانون تبیغاتی ترمه مراجعه نمایید.

گالری تصاویر


وبگردی