آفتاب

جدیدترین کتاب‌های روانشناسی و علوم پایه پزشکی



همه دانشجویان پزشکی می‌دانند که دو تا از پرفروش‌ترین کتاب‌های رشته پزشکی، کتاب‌های فیزیولوژی گایتون و جنین‌شناسی لانگمن هستند. اگر شما هم از دانشجویان رشته پزشکی هستید و برایتان اهمیت دارد که با خواندن مهم‌ترین کتاب‌های رشته خود، کاملا آن‌ها را متوجه شده و درک کنید؛ باید به دنبال فروشگاهی باشید که کتاب‌های پزشکی را با بهترین ترجمه‌ها ارائه می‌دهد.

خوشبختانه یکی از بهترین و البته تخصصی‌ترین فروشگاه‌های کتاب پزشکی، انتشارات جعفری نوین است که کتاب‌های فیزیولوژی گایتون و جنین‌شناسی لانگمن را به عنوان کتاب‌های مهم رشته پزشکی با بهترین ترجمه‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مشاهده وب سایت انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com مراجعه کنید.

جدیدترین کتاب‌های فیزیولوژی و علم روانشناسی

 


از مهم‌ترین کتاب‌های پزشکی فیزیولوژی که از بدو ورود شما به دانشگاه، به عنوان دانشجوی رشته پزشکی همراه شماست، کتاب فیزیولوژی گایتون است؛ این کتاب علم فیزیولوژی را به صورت تئوری به شما می‌آموزد و پیشنهاد تمام اساتید رشته‌های پزشکی به دانشجویان برای فراگیری تمامی تئوری‌های فیزیولوژی است.
فیزیولوژی به اعمال حیاتی موجود زنده، عناصر سلول، بافت ها و سلول می پردازد. این کتاب  رابطه ی بین اعمال حیاتی موجود زنده و تغییراتی که در شرایط گوناگون امکان بروز آن است را با استفاده از علومی مانند ریاضی فیزیک بیان می کند. این کتاب دارای سه رفرنس به نام های گایتون، برن و لوی معرفی شده و وجود دارد.
ایمنی شناسی کتاب پزشکی دیگری از شاخه زیست شناسی است. ایمنی شناسی به مبحث واکنش ایمنی در جانداران در مقابل عوامل بیگانه یا همان پاتوژن ها در صورت وجود بیماری ها می پردازد. ایمنی شناسی همچنین به جنبه دفاعی بدن در برابر بیماری های خود ایمن یا نقص های ایمنی می پردازد. یا همچنین بررسی جنبه دفاعی واکسیناسیون بر عهده این علم است.
انگل شناسی نام دیگری از کتب درسی پزشکی است. انگل‌شناسی علم  بررسی موجودات زنده برای بدست آوردن تغذیه به صورت موقت یا دائم است و همینطور وجود انگل در سطح داخلی یا خارجی بدن و طول عمر و میزان آسیبی که به بدن وارد می کنند را بررسی میکند و برای تهیه این کتاب از سری کتاب  های پزشکی به سایت جعفری نوین مراجعه کنید.
بافت شناسی ، پرداختن به اعضای بدن و بافت ها را شامل می شود.کتاب بافت ‌شناسی پزشکی  نوشته ی جان کوئیرا است که هر سه سال یک بار ویرایش می شود.
نام دیگر عنوان های کتاب های پزشکی شامل جنین شناسی یا همان رویان شناسی، بیوشیمی، میکروب شناسی که میتوان به کتاب های جنین شناسی لانگمن، میکروب شناسی مورای و جاوتز اشاره کرد. کتاب  های پزشکی دیگر شامل ویروس شناسی جاوتز و مورای و رفرنس زینسر می باشد. کتاب ژنتیک پزشکی امری  و ژنتیک پزشکی کانر یکی دیگر از کتاب های مورد نیاز پزشکی است. کتاب های جامع بهداشت عمومی یکی دیگر از دروسی است که باید تهیه شود. همینطور کتاب های تغذیه و...

معرفی مهم‌ترین کتاب‌ علوم پایه پزشکی


 
کتاب آناتومی گری با آموزش بدن آغاز می شود که مطالعه ای است بر آناتومی ماکروسکوپی و مقدمه ای بر روش های تصویربرداری و دستگاه های اصلی بدن. یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در این کتاب به تشریح آن پرداخته شده است، پشت بدن است، چراکه معمولا دانشجویان از این قسمت مطالعه بر روی آناتومی بدن را آغاز می‌کنند. سپس به قفسه سینه پرداخته است، زیرا وضعیت مرکزی و مطالب مهمی شامل قلب، عروق بزرگ و ریه ها را در بر می‌گیرد. همچنین این آغاز بحث راجع به حفره‌های بدن است. بعد به سراغ شکم و لگن و پرینه رفته است. بعد از آن به سمت پایین به اندام تحتانی و اندام فوقانی پرداخته و به عنوان آخرین ناحیه مورد بحث به سروگردن اشاره نموده است. این ناحیه حاوی قسمتی از سخت ترین آناتومی در بدن می باشد. با توجه به توضیحات کاملی که در مورد قسمت های بدن در این کتاب داده شده است، دانشجو فرصت خواهد داشت تا در مورد تمامی نواحی بدن درک بهتری داشته باشد.

انتشارات جعفری نوین؛ بهترین انتخاب برای خرید کتاب پزشکی

 


قبل از اینکه با حالت سردرگمی در بین کتاب‌ فروشی‌ها به دنبال خرید کتاب‌های پزشکی با بهترین ترجمه باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com بزنید. شما می‌توانید برای خرید کتاب پزشکی به سایت انتشارات جعفری نوین مراجعه کرده؛ تمامی کتاب‌های پزشکی را در دسته‌بندی مشخص تماشا کرده و هر کتاب پزشکی که مدنظر دارید را با بهترین ترجمه به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

گالری تصاویر


وبگردی