آفتاب

بهترین مارک لوازم برقی ایرانی چیست؟



لوازم خانگی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی، یکی از برند های نام آشنایی ایرانی است که با سابقه ای بیش از نیم قرن توانسته با تولید و عرضه لوازم خانگی گوی سبقت را از رقبای ایرانی و خارجی خود در بازار برباید.

به قطع می توان گفت که امروزه هیچ محل زندگی و محل کاری را نمیتوان پیدا کرد که از لوازم خانگی برقی استفاده نکنند. مشغله های زندگی عصر حاصر انسان مدرن را وادار میکند تا از لوازم خانگی برای سرعت بخشیدن به کار های روزمره کمک بگیرد از طرفی با پیشرفت علم و فناوری این لوازم روز به روز پیشرفته تر میشوند و کار ها را، حتی بسیار با دقت تر و ظریف تر از انسان با صرف زمان اندکی انجام میدهند.
با توجه به اینکه تولیدکنندگان ایرانی بسیاری هستند که کالاهای خانگی به بازار ایران عرضه میکنند اما تعداد کمی از این برند ها توانسته اند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند. لوازم خانگی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی، یکی از برند های نام آشنایی ایرانی است که با سابقه ای بیش از نیم قرن توانسته با تولید و عرضه لوازم خانگی گوی سبقت را از رقبای ایرانی و خارجی خود در بازار برباید.
پارس خزر نمایندگی‌های فعالی در سراسر کشور دارد که یکی از آن‌ها نمایندگی پارس خزر کرج است. بنابراین مشتریانی که به دنبال خرید لوازم برقی ایرانی هستند، می‌توانند به نمایندگی پارس خزر کرج مراجعه کنند یا از سایت آن به نشانی www.parskhazar-karaj.ir دیدن کنند.

جاروبرقی پارس خزر؛ بهترین جاروبرقی بازار

 


آیا به دنبال بهترین جاروبرقی هستید که به شما کمک کند تا کارهای خانه خود را با بیشترین سرعت و کارآمدی انجام دهید؟
امروزه با توجه به طیف عظیمی از جاروبرقی های موجود در بازار، شخصی که تصمیم به خرید آن می گیرد ممکن است تا حدودی گیج و بلاتکلیف شود. مدل های زیادی وجود دارد و اغلب هر کدام از آنها ویژگی هایی دارند که کم و بیش متناسب با نیاز شما هستند، پس بهتر است شما باید بسته به محیطی که در آن هستید جارو برقی مناسب را انتخاب کنید. در میان انواع برند ها پارس خزر یکی از معروف ترین  تولید کننده لوازم برقی خانگی در ایران است که سالها توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. در حالی که برندهایی مانند بوش و یا پاناسونیک در بازار خودنمایی میکنند اما جاروبرقی پارس خزر از لحاظ کارایی و کیفیت توانسته با این برند های مطرح دنیا رقابت کند به جایگاه بسیار خوبی در بازار ایران برسد. همچنین این برند با تنوع محصولات و قیمت های مناسب برای خانواده های ایرانی توانسته هر سلیقه و هر نیازی را پاسخگو باشد و روز به روز مشتریان خود را افزایش دهد. توصیه میکنیم نیازهای واقعی را به دقت ارزیابی کنید و در نتیجه مناسب ترین جاروبرقی را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید.

بهترین پنکه را از پارس خزر بخرید

 


با توجه به اینکه ایران کشوری گرم و خشک محسوب میشود با نزدیک شدن به فصل گرم تابستان همه شهرا، گرمایی را تجربه میکنند که نمیتوانند بدون نیاز یه وسایل سرمایشی این ماه های تابستان را سپری کرد. البته امروزه در بسیاری از خانه ها کولر های آبی و گازی استفاده میشود اما در موارد زیادی هم استفاده از کولر خیلی ضروری و مقرون به صرفه نیست می توان پنکه را جایگزین یا به عنوان و سیله سرمایشی کمکی استفاده کرد. همچنین در محیط های مرطوب که کولر های آبی کاربرد ندارد و استفاده مداوم کولر گازی مصرف بالایی به همراه دارد عموما از پنکه استفاده میشود. با توجه به اینکه در بازار برند های مختلفی با کاربرد های متفاوتی  از پنکه وجود دارد خریداری کردن پنکه پارس خزر که از قدیمی ترین تولیدات این برند است یکی از پرکاربردترین و مهمتر از آن کم مصرف ترین پنکه های موجود در بازار است. پارس خزر با عرضه انواع مدل های پنکه که متناسب با کاربری های متفاوتی است توانسته نیاز مشتریان را تا حد بالایی برآورده کند. شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های پنکه پارس خزر به وب سایت www.parskhazar-karaj.ir مراجعه کنید.

گالری تصاویر


وبگردی