آفتاب

با بهترین محصولات مراقبت از مو آشنا شوید



یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از مو که هر دو سه روز یکبار که به حمام می‌رویم باید از آن استفاده کنیم، شامپو بدون سولفات است.

برای اینکه بتوانید زیبایی موهای خود را حفظ کرده و از شکنندگی و موخوره آن‌ها جلوگیری کنید، ابتدا باید با بهترین محصولاتی که می‌توانند از موهای شما مراقبت کنند آشنا شوید؛ این محصولات شامل شامپوهای بدون سولفات، روغن آرگان اصل و همچنین رنگ موهای بدون آمونیاک هستند؛ اطمینان از اصل بودن هر یک از این محصولات در فروشگاه‌های متعدد کار بسیار سختی است. اما می‌توان گفت که یکی از معدود فروشگاه‌های آرایشی و زیبایی که شامپو بدون سولفات واقعی، رنگ مو بدون آمونیاک و همچنین روغن آرگان اصل را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به گونه‌ای که با خرید از آن، خیالتان کاملا راحت است که یک محصول تقلبی نخریدید، فروشگاه باکارژ است که امکان خرید اینترنتی از طریق نشانی www.bakarozh.com را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

خرید شامپو بدون سولفات

 


یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از مو که هر دو سه روز یکبار که به حمام می‌رویم باید از آن استفاده کنیم، شامپو بدون سولفات است. اما شامپو فاقد سولفات با شامپویی که دارای سولفات است چه تفاوتی دارد؟. درواقع استفاده از سولفات در شامپوها به باور مردم که اعتقاد دارند، هر چقدر یک شامپو کف کند، بیشتر هم تمیز می‌کند، بازمی‌گردد؛ به گونه‌ای که شرکت‌های تولید کننده شامپو برای فروش بیشتر، این باور را در نظر می‌گیرند و با استفاده از سولفات بیشتر در شامپوهای خود کاری می‌کنند که کف آن بی‌نهایت باشد. درصورتی که به مرور زمان با استفاده مکرر از شامپوهایی که سولفات دارند، موها خشک شده و آسیب می‌بینند. به همین دلیل باید از شامپویی که سولفات ندارد استفاده کرد تا موها دچار خشکی و شکنندگی نشوند. شامپو فاقد سولفات برخلاف شامپوهای معمولی کف نمی‌کند، به همین دلیل هم پیدا کردن نمونه واقعی آن کار سختی است. اما جای نگرانی نیست چراکه شما می‌توانید برای خرید شامپو بدون سولفات به باکارژ مراجعه کنید.

خرید روغن آرگان اصل برای مو

 


روغن آرگان اصل، یکی دیگر از محصولاتی است که علاوه‌بر مراقبت از موها از پوست شما هم محافظت می‌کند. از روغن آرگان برای محافظت از موها بعد از کراتینه کردن و همچنین نرم کردن موها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. همانقدر که روغن آرگان اصل برای موها بهترین گزینه است و آن‌ها را شاداب می‌کند؛ روغن آرگان تقلبی به طرز وحشتناکی به موها آسیب می‌زند. به همین دلیل است که خرید روغن آرگان اصل برای مو از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید براساس چندین و چند معیار از تقلبی نبودن روغن آرگان هنگام خرید آن مطمئن شوید:
•    به ترکیبات نوشته شده بر روی شیشه روغن آرگان توجه کنید؛ چراکه روغن آرگان اصل هیچ ترکیباتی ندارد و 100 درصد از روغن هسته آرگانیا اسپینوزا تشکیل شده است.
•    قیمت روغن آرگان شما را اصل بودن یا تقلبی بودن آن آگاه می‌سازد؛ چراکه روغن آرگان اصل ارزان نیست.
•    روغن آرگان اصل دارای رایحه بسیار خوبی است درصورتی که روغن آرگان تقلبی هیچ بویی ندارد؛ بنابراین هنگام خرید این محصول می‌توانید به رایحه آن نیز توجه کنید.
•    روغن آرگانی که تقلبی نباشد، طلایی رنگ است درصورتی که روغن تقلبی آرگان رنگی کدر دارد.

خرید رنگ مو بدون آمونیاک

 
خانم‌ها دوست دارند هر چند وقت یکبار رنگ موهای خود را تغییر دهند؛ به همین دلیل امکان دارد به صورت متعددی موهای خود را رنگ کنند، بدون آنکه بدانند باید برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای خود از رنگ مو فاقد آمونیاک استفاده کنند؛ چراکه رنگ موهایی که آمونیاک دارند، طی پروسه رنگ کردن مو به اکسیدان نیاز دارند که هر دوی این‌ها به مرور زمان با چندین بار استفاده، آسیب جدی به موهای شما وارد می‌سازند. بنابراین بهتر است از رنگ موهایی که فاقد آمونیاک هستند استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید رنگ مو بدون آمونیاک یا خرید هر محصول اصل دیگری که به مراقبت از موهای شما کمک می‌کند به فروشگاه باکارژ به نشانی www.bakarozh.com مراجعه کنید.

گالری تصاویر


وبگردی