آفتاب

نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی و بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی



در این مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب آنلاین معلم خصوصی توضیحاتی ارائه می شود و همچنین توضیحات مفصلی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی و نحوه انتخاب استاد با نرخ مناسب داده خواهد شد. اگر می خواهید بهترین معلم خصوصی با قیمت مصفانه داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

در این مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب آنلاین معلم خصوصی توضیحاتی ارائه می شود و همچنین توضیحات مفصلی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی و نحوه انتخاب استاد با نرخ مناسب داده خواهد شد. اگر می خواهید بهترین معلم خصوصی با قیمت مصفانه داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

یکی از بهترین روش ها برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی این است که به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، شماره تماس مستقیم اساتید، نرخ کلاس ها، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین و .... در سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده اساتید خصوصی آنلاین و حضوری تهران و کل ایران کلیک کنید. در ایران مدرس می توانید برای هر استاد اطلاعات کاملی را مشاهده نمائید و شماره تماس مستقیم مدرسین هم ارائه شده است. در واقع با مراجعه به سایت ایران مدرس شما بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با مدرسین تماس خواهید گرفت و کلاس ها را هماهنگ می نمائید.


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی در منزل و یا کلاس خصوصی آنلاین استفاده کنید، اگر در مقطع دبیرستان یا دانشگاه مشغول به تحصیل می باشد، چنانچه در جستجوی آموزشگاه یا اپلیکشن تدریس خصوصی هستید .... در هر صورت با مراجعه به سایت فوق العاده ایران مدرس از همه ی این موارد بی نیاز خواهید شد، چرا که در ایران مدرس کاملترین لیست معلم های خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه، قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. اگر معلم خصوصی انگلیسی لازم دارید یا می خواهید یک استاد مجرب تدریس ریاضی یا هر درس دیگری را برای شما انجام دهد به ایران مدرس مراجعه نمائید.

بعد از مراجعه به سایت مذکور، کافی است در بالای صفحه و در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید تا لیست مدرسین خصوصی برای آن درس به شما نشان داده شود. نکته بعدی این که، برای تمامی مدرسین در سایت ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس ارائه شده است. بنابراین در کنار رزومه و سوابق تدریس مدرسین، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کامل دیگر می توانید نرخ درخواستی اساتید را هم ببینید و یکی از بهترین معلم های خصوصی با نرخ مناسب را انتخاب کنید. کلاس های خصوصی را می توان به دو صورت آنلاین و یا حضوری برگزار نمود.

راهنمایی انتخاب آنلاین معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس

1- در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و وارد سایت ایران مدرس شوید. البته با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد هم می توانید وارد سایت ایران مدرس گردید. در ایران مدرس تا سال 1401 بیش از 25000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست شناسی متوسطه و کنکور، ادبیات فارسی، دروس دانشگاهی و کنکوری، دروس مقطع دبستان، علوم، حسابان، هندسه، ریاضی انسانی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، آموزش خصوصی تافل، آیلتس و .... فعالیت دارند. برای هر درس و رشته ای و در هر جای ایران و جهان که ساکن هستید می توانید یک معلم خصوصی عالی از ایران مدرس انتخاب کنید.

2- بعد از مراجعه به سایت ایران مدرس و بعد از مشاهده لیست مدرسین می توانید رزومه اساتید و قیمتی که هر مدرس برای کلاس های خودش در نظر دارد را بررسی نموده و بعد از مشاهده رزومه اساتید مورد نظر خودتان، استادی که فکر می کنید می تواند به شما در موفقیت در تحصیل و یا موفقیت در کنکور بیشتر و بهتر کمک کند را انتخاب نمائید.

3- همانطور که گفته شد، اگر برای درس خاصی در جستجوی استاد هستید می توانید بعد از ورود به ایران مدرس، اسم درس را در بالای صفحه وارد نمائید تا لیست مدرسین آن درس و شماره تماس مستقیم ایشان به شما نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم خصوصی آلمانی آنلاین یا حضوری هستید، در بالای صفحه اصلی ایران مدرس عبارت (زبان آلمانی) یا کلمه (آلمانی) را وارد نمائید تا لیست مدرسین زبان آلمانی به شما نمایش داده شود.


نکات مهم برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

- خوب است که بتوانید کلاس ها را با قیمت مناسب هماهنگ کنید ولی مهمتر از آن این است که کیفیت کلاس ها بالا باشد و با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. بنابراین قیمت درخواستی توسط هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه ایشان ببینید و اگر قیمت کلاس کمی هم بالا بود باز هم بهتر است با یک استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید. بهتر است مثلا 400 هزار تومان برای کلاس ها هزینه کنید و نتیجه بگیرید تا اینکه 300 هزار تومان پرداخت نمائید و نتیجه نگیرید.

- در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در این وب سایت رزومه اساتید و تمام اطلاعات به صورت واضح نشان داده شده است و استاد را خودتان انتخاب می کنید. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین و اساتید می توانید یک استاد خوب با هزینه مناسب داشته باشید.

- بسیاری از اساتید تدریس خصوصی جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند. اگر از نحوه تدریس استاد در همان جلسه اول تدریس راضی نبودید می توانید با مدرس دیگری کلاس ها را هماهنگ کنید.

- رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و هر استاد یا مدرسی که فکر می کنید رزومه بهتری ارائه کرده است و برای دروس تدریسی شما حرفه ای تر عمل می کند را انتخاب کنید. در صورت لزوم می توانید از مدرسین مدارک لازم برای صحت گفته های آنها را بخواهید. البته مدرسین و اساتید در اکثر مواقع مطالبی که ارائه می کنند عین واقعیت است و اگر می خواهید بیشتر اعتماد کنید می توانید از آنها مدارک را بخواهید.

- لزوما قیمت بالای ارائه شده توسط یک استاد به معنی خوب تدریس کردن ایشان نیست و اساتیدی که قیمت مناسبتری ارائه نموده اند هم ممکن است بسیار خوب تدریس کنند. از طرفی نباید فقط به فکر این باشید که ارزان تر استاد را انتخاب نمائید و نباید اینگونه باشد که تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی قیمت پایین کلاس های ایشان باشد. قیمت مناسب برای کلاس خوب است ولی به هر حال موارد دیگر مهم تر هستند.

- برای داشتن یک معلم خوب باید به مجموعه ای از عوامل توجه داشته باشید. بسیاری از مدرسین که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند رزومه کاملی برای خودشان ارائه نموده اند. با توجه به نحوه نوشتن توضیحات و متن آگهی تدریس خصوصی هر استاد می توانید تشخیص دهید که ایشان چقدر جدی کار تدریس را دنبال می کنند. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سوابق تدریس و نظرات شاگردهای قبلی و .... برای اساتید در سایت ایران مدرس ثبت شده است. با توجه به این موارد می توانید یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب نمائید.

نکات کلیدی برای استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی

الف- به اندازه کافی زود کلاس های خصوصی را شروع کنید. موکول کردن این کلاس ها به ایام امتحانات ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد.

ب- اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید ایام امتحانات هم کافی است. کلاس های خصوصی برای جمع بندی و رفع اشکال بسیار مفید است.

ج- اگر می خواهید درس را عمقی یاد بگیرید در طول ترم از این کلاس ها استفاده کنید. اگر اشکالات زیادی دارید و درس را اصلا بلد نیستید هر چه زودتر شروع کنید.

د- در طول روز در زمان هایی کلاس ها را هماهنگ کنید که خودتان سرحال هستید. روز هایی که در مدرسه و دانشگاه خیلی خسته می شوید کلاس خصوصی برگزار نکنید.

ه- مدت زمان برگزاری کلاس های خصوصی بهتر اس خیلی طولانی نباشد. اگر لازم شد بیشتر بمانید در بین کلاس استراحت های کوتاهی داشته باشید.


اطلاعات کامل در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی و هزینه معلم خصوصی

همانطور که گفته شد، در ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان هم ذکر شده است. در ادامه در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی و نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی با نرخ مناسب توضیحاتی ارائه می شود.

نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی آنلاین و حضوری با نرخ مناسب

1- کلاس های تدریس خصوصی را زودتر هماهنگ کنید

هماهنگ کردن زود هنگام کلاس های تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد. اول اینکه چون اوایل ترم اساتید تدریس خصوصی وقت آزاد بیشتری دارند می توانید با معلم های خوب هم که هنوز وقتشان پر نشده است کلاس داشته باشید. در ایام امتحانات وقت گرفتن از اساتید خوب و با تجربه سخت خواهد شد.

2- خودتان هم همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید

وقتی خودتان تصمیم می گیرد همزمان با برگزاری کلاس های تدریس خصوصی درس بخوانید دو اتفاق خوب می افتد. اول اینکه چون خودتان درس را می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید مطالب را زودتر آموزش می بینید و در نتیجه تعداد جلسات کمتری را برای یادگیری لازم خواهید داشت. به این ترتیب هزینه کلی کلاس های شما کمتر می شود. نکته دیگر اینکه با درس خواندن خودتان بازدهی کلاس ها هم بیشتر خواهد شد و بنابراین احتمال خوب نتیجه گرفتن و قبولی شما هم افزایش می یابد.

3- با مدرسینی کلاس هماهنگ کنید که به خودتان نزدیکتر هستند

اگر شما بتوانید با اساتیدی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس داشته باشید وقت مدرس در مسیر کمتر تلف شده و در نتیجه حاضر خواهد بود با هزینه مناسبتری کلاس ها را برای شما برگزار نماید. مثلا اگر خود شما ساکن غرب تهران هستید با استادی کلاس را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است.

4- برای برگزاری کلاس ها تقاضای تخفیف کنید

حین تماس با اساتید تدریس خصوصی برای هماهنگی کلاس ها از آنها تقاضای تخفیف کنید. اگر شما بتوانید برای هر جلسه همان اول کار 30 هزار تومان تخفیف بگیرید و مثلا 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید در نهایت 300 هزار تومان به نفع شما بوده است.

عوامل موثر بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی مجازی و حضوری

هزینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 50 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 1 میلیون تومان و حتی بیشتر می تواند باشد. اساتیدی که سابقه بالاتری دارند و کیفیت تدریس آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای تدریس مطالبه می نمایند و اکثر اوقات بهتر است که مبلغ بیشتری را برای تدریس و آموزش بپردازیم تا مطمئن باشیم که حتما نتیجه خواهیم گرفت. البته این مطلب به این معنی نیست که هر مدرسی که با قیمت پایین کار کند خوب تدریس نمی کند.

هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عواملی همچون شهر مورد نظر، تجربه و سابقه کاری مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، درس مورد نظر و ... بستگی دارد. به صورت معمول هزینه کلاسهای تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. البته با تماس با چند مدرس ممکن است بتوانید کلاسهای تدریس را در شهرهای بزرگ همچون تهران نیز با قیمت مناسب هماهنگ کنید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای برگزاری جلسات تدریس در منزل هزینه بیشتری را مطالبه می کنند. به هر حال، جلسات تدریس این مدرسین معمولا پر بارتر هم خواهد بود. تعداد جلسات تدریس هم در تعیین هزینه جلسات تدریس خصوصی موثر است. مدرسین برای تعداد جلسات بالاتر معمولا هزینه کمتری (برای هر جلسه) درخواست می کنند.

اخیر استفاده از کلاس های معلم خصوصی آنلاین با استقبال خوبی مواجه شده است. کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین ریاضی و سایر دروس به نسبت کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل توسط خانم و آقا نرخ کمتری دارد. به هر حال در کلاس های مجازی و اینترنتی وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و در نتیجه معلم های خصوصی برای هر ساعت تدریس آنلاین معمولا از 20 تا 50 درصد تخفیف می دهند. البته بازدهی کلاس های خصوصی در منزل به نسب کلاس مجازی بیشتر است ولی کلاس مجازی هم مزیت هایی دارد و ارزان تر هم برگزار می شود.

منبع: ایران مدرس (بزرگترین مرجع تدریس خصوصی و انتخاب آنلاین معلم خصوصی در تهران و کل ایران)


گالری تصاویر


وبگردی