آفتاب

تفریحات آبی بندرعباس کدام‌اند؟



بندرعباس شهری است که با آب و دریاهای بی‌انتها احاطه شده است. هر طرف این بندر را که نگاه کنید؛ نشانی از دریا می‌بینید. به‌همین دلیل، تفریحات آبی متنوعی در این بندر وجود دارد.

بندرعباس شهری است که با آب و دریاهای بی‌انتها احاطه شده است. هر طرف این بندر را که نگاه کنید؛ نشانی از دریا می‌بینید. به‌همین دلیل، تفریحات آبی متنوعی در این بندر وجود دارد. این تفریحات آن‌قدر جذاب هستند که می‌توانند مهم‌ترین دلیل شما برای تهیه‌ی بلیط قطار بندرعباس باشند. در ادامه چند نمونه از این تفریحات را خواهید دید.


 

شاتل سواری، لذت تفریح دسته جمعی

یکی از تفریحاتی که قطعا به‌صورت دسته جمعی لذت بیشتری دارد؛ شاتل سواری در آب‌های بندر عباس است. در شاتل سواری، تیوب‌های بادی به یک قایق تندرو وصل می‌شوند. با حرکت قایق، تیوب هم در آب با سرعت زیادی حرکت می‌کند. حالا نوبت شماست که با وجود این سرعت بالا تعادل خود را حفظ کنید. اگر پاهای ضعیفی داشته باشید و از پس حفظ تعادل برنیایید، در آب می‌افتید. پس قبل از امتحان این تفریح، از قوی‌بودن عضلات خود اطمینان پیدا کنید. گذشته از این مورد، تکان‌های تیوب روی آب، هیجان بسیار بالایی دارد.
اگر به‌صورت دسته‌جمعی این تفریح آبی را امتحان کنید؛ یک خاطره‌ی به‌یادماندنی از بندرعباس در ذهن شما حک خواهد شد. شما می‌توانید به‌جای تیوب‌های دایره‌ای شکل، سوار بر وسیله‌ای موزی شکل شوید! به این صورت از شاتل سواری به بنانا سواری روی آورده‌اید. این وسیله هم مانند تیوب‌های دایره‌ای هیجان و لذت بالایی را به شما تزریق می‌کند.

پاراسل، پرواز در بالای دریا

اگر می‌خواهید به زمین متصل باشید اما در هوا پرواز کنید؛ پاراسل بهترین انتخاب است! در پاراسل چتر شما به‌وسیله‌ی یک بند به قایق متصل می‌شود. فردی متخصص که در قایق تندرو قرار گرفته است؛ با کنترل سرعت قایق، کم کم شما را به ارتفاعات بالا می‎‌رساند. به این شکل از بالا می‌توانید شاهد دریای آبی باشید. امکان انجام این تفریح هم به‌صورت سه نفره وجود دارد. نکته‌ای که در پاراسل حتما باید مدنظر قرار دهید؛ پوشیدن جلیقه و وسایل ایمنی است. با پوشیدن این وسایل، از هیجان معلق‌ماندن در هوا و پاراسل لذت ببرید.


 

تماشای زیر دریا با غواصی در بندرعباس

تا سال‌ها قبل، امکان غواصی در زیر آب تنها برای عده‌ی محدود و متخصص ممکن بود. اما حالا افراد عادی هم می‌توانند این تفریح بی‌نظیر را امتحان کنند. متخصصان غواصی در بندرعباس امکاناتی را به‌وجود آورده‌‎اند که افراد عادی و غیر متخصص را هم زیر آب بفرستند و به آن‌ها هم لذت تماشای دریای بی‌انتها را بچشانند. همه‌ی وسایل مرتبط با این تفریح آبی از جمله ماسک و لباس مخصوص از طرف همین متخصصان به شما داده خواهد شد.

رانندگی روی آب با راندن جت اسکی

تفریح آبی بعدی که در بندرعباس می‌توانید امتحان کنید؛ راندن جت اسکی است. این تفریح کمی گران‌تر از بقیه‌ی تفریحات است؛ اما تجربه‌‌ی تازه و هیجان‌انگیزی به شما هدیه می‌دهد. در راندن جت اسکی نکات زیادی وجود دارد که حتما باید رعایت کنید. به‌ عنوان مثال، در محدوه‌ی تعیین‌شده برانید. یا اینکه از دورزدن ناگهانی پرهیز کنید. حرکات خطرناک مثل مارپیچ‌رفتن هم این تفریح جذاب را به یک خطر برای شما تبدیل می‌کنند.

اسکی روی آب، تفریحی قدیمی و فرح‌بخش

بر خلاف جت اسکی که خود شما به‌صورت مستقل قادر به انجام آن هستید؛ در اسکی روی آب باید به قایق متصل شوید. در این تفریح که از سال‌ها پیش در بندر عباس انجام می‌شد؛ حفظ تعادل بسیار مهم است. دقت کنید که طناب را خیلی شل یا سفت نگیرید. اگر در این کار مبتدی هستید و هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید؛ هرگز به سمت حرکات نمایشی و دشوار نروید. اجازه دهید قایقران کار را بر عهده بگیرد و شما تنها از وزش باد همراه با پاشیده‌شدن قطرات آب روی صورت، لذت ببرید.



شناکردن، تفریح همیشه جذاب

شناکردن، ساده‌ترین تفریح در بندرعباس است. در هوای مطبوع پاییز و زمستان، این تفریح ساده به‌شدت می‌چسبد. برای راحتی بیشتر شما مکان‌هایی از قبل برای شنا تعبیه شده‌اند. این مکان‌ها امن هستند و از هر خطری شما را دور نگه می‌دارند. پس با خیال راحت، در این مکان‌ها خود را در آب رها کنید.

قایق سواری، تماشای بی‌دغدغه‌ی دریا

اگر تنها می‌خواهید دریا را ببینید و از تماشای این خلقت بی‌نظیر لذت ببرید؛ قایق‌سواری را امتحان کنید. قایق موتوری با سرعت بالای خود، مقداری هیجان هم به شما وارد می‌کند. تماشای دریاهای بی‌کران بندرعباس، قطعا ارزش این را دارند که این تفریح ساده را از دست ندهید.

کشتی سواری، سفر به جزیره‌‎های اطراف

حالا که تا بندرعباس آمده‌اید؛ حیف است جزیره‌های اطراف این بندر را نبینید! کشتی‌هایی در اسکله بندرعباس منتظر هستند تا شما را به جزایر اطراف بندرعباس مثل قشم و هرمز ببرند. با این کشتی‌ها، علاوه‌بر سفرکردن می‌توانید از تماشای دریا هم لذت بیشتری ببرید. سرعت کم این کشتی‌ها به شما فرصت می‌دهند تا گاهی موجودات دریای بندرعباس را هم ببینید. اگر نگران گرمازدگی هستید؛ حتما قبل از امتحان این تفریح آبی، قرص گرمازدگی مصرف کنید.

خرید بلیط قطار بندرعباس از فلای تودی

سفر به بندرعباس با توجه به تفریحات آبی و دیگر لذت‌های این شهر، یک سفر به‌یادماندنی است. به احتمال زیاد تا‌به‌حال متوجه شده‌اید که نمی‌توان راحت از خیر این سفر بی‌نظیر گذشت. فلای تودی، امکاناتی برای شما فراهم کرده است تا هر چه زودتر این سفر را تجربه کنید. با خرید بلیط قطار یا بلیط هواپیمای بندرعباس، همین حالا تفریحات آبی بندرعباس را امتحان کنید. در سایت فلای تودی، امکان انتخاب مبداهای مختلف به مقصد بندرعباس تنها با یک کلیک برای شما امکان‌پذیر است. در این سایت بلیط‌های مختلف را مقایسه کنید تا به ارزان‌ترین و بهترین بلیط مورد نظر خود برسید. با فلای تودی فقط به هیجان حرکت روی آب‌های بندرعباس فکر کنید.

گالری تصاویر


وبگردی