آفتاب

پله پله تا رسیدن به رتبه یک گوگل



سئو یکی از زیر مجموعه های رشته دیجیتال مارکتینگ می باشد که برای رونق کسب و کارهای آنلاین یکی از ضروریات به حساب می آید. شرکت های سئو برای رقابت با یکدیگر و متمایز شدن در میان رقبا، استراتژی های مختلف و به روزی به کار می گیرند تا به عنوان بهترین شرکت سئو در تهران شناخته شود تا پروژه های بیشتری دریافت کنند.

احتمالا در میان تبلیغات متنوع و گوناگون شهر تهران شما هم نام بهترین شرکت سئو در تهران را شنیده اید و شاید برایتان سوال پیش آمده باشد معنی سئو و بهترین شرکت سئو در تهران چیست؟
 
سئو یکی از زیر مجموعه های رشته دیجیتال مارکتینگ می باشد که برای رونق کسب و کارهای آنلاین یکی از ضروریات به حساب می آید. شرکت های سئو برای رقابت با یکدیگر و متمایز شدن در میان رقبا، استراتژی های مختلف و به روزی به کار می گیرند تا به عنوان بهترین شرکت سئو در تهران شناخته شود تا پروژه های بیشتری دریافت کنند.
سئواینجا که خود به عنوان بهترین شرکت سئو در تهران شناخته می شود در این مقاله قصد دارد در مورد سئو و چگونگی کار سئو مطالبی را خدمت شما ارائه دهد.
همانطور که همه میدانیم کسب و کارهای مختلف برای رونق و پیشرفت کارشان هر کدام به فضای های آنلاین رو آورده اند و برای خود یک سایت طراحی کرده اند. سایتی که در نتایج سرچ گوگل رتبه خوبی کسب نکند عملا کاربردی ندارد و دیده نمی شود.
 در واقع متخصصان سئو برای آنکه سایت ها بازدید بالایی به دست آورند مجموعه اقداماتی انجام می دهند تا آن سایت هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه شود.
یکی از مهم ترین اقدامات برای سئو تحقیق کلمات کلیدی می باشد. این بخش یکی از مهم ترین قسمت های سئو می باشد. که در ادامه با ارائه چند مثال در مورد آن با شما صحبت می کنیم.

تحقیق کلمات کلیدی مهم ترین بخش سئو

شما فرض کنید یک سایت حقوقی برای ارتقاء رتبه خود در گوگل به بهترین شرکت سئو در تهران مراجعه می کند. اولین اقدامی که شرکت سئو انجام می دهد باید کلمات کلیدی که بیشتر میزان سرچ توسط کاربران را دارد و همچنین کلماتی که رقبا از آن استفاده کرده اند را پیدا کند.
برای این کار روش های مختلف و ابزار های مختلفی مثل  google trendوجود دارد.
بعد از آنالیزهای مختلف به این نتیجه می رسد که کلمه تنظیم دادخواست یکی از نیازهای کاربران می باشد که میزان سرچ بالایی دارد و همچنین رقبا از کلمه تنظیم دادخواست استفاده کرده اند پس این کلمه برای سایت موسسه حقوقی به عنوان یکی از کلمات کلیدی انتخاب می شود.
مثال دیگری که می توانیم در این زمینه بیان کنیم شرکت فروش پودر سنگ که برای فروش بیشتر محصولات خود سایتی طراحی کرده است و به دنبال سئو آن می باشد بعد از تحقیقات و آنالیز های فراوان این نتیجه به دست می آید که کلمه پودر سنگ قم میزان سرچ بالایی توسط کاربران دارد پس کلمه پودر سنگ قم به عنوان کلمه کلیدی انتخاب می شود و باید اقدامات بعدی برای بهینه کردن این کلمه انجام گیرد.

بعد از تحقیق کلمات کلیدی مرحله بعدی چیست؟

بعد از یافتن کلمات کلیدی که جز یکی از حساس ترین و زمان بر ترین قسمت های سئو می باشد. مراحل بعدی بهینه کردن هر کلمه بر اساس الگوریتم های موتور جستجو می باشد. مثلا سایت فروشگاهی که فروش لباس کار را بر عهده دارد بعد از اینکه کلمه جلیقه خبرنگاری به عنوان کلمه کلیدی پرسرچ انتخاب شد باید اقداماتی از قبیل تولید محتوای خوب وغنی با کلمه جلیقه خبرنگاری، بک لینک گرفتن های مناسب، بهینه کردن سرعت سایت انجام شود تا این کلمه جلیقه خبرنگاری رتبه های بالایی در صفحه نتایج گوگل کسب کند.


 


شرکت سئو اینجا یکی از بهترین شرکت های سئو در تهران می باشد که تا رسیدن به رتبه یک گوگل در کنار شما می باشد.



وبگردی