آفتاب

قالیشویی مکانیزه و ویژگی های آن؟



بدون اغراق می توان گفت بهترین روش شستشوی فرش، روش مکانیزه است. این روش جدید در قالیشویی باعث شده تا آسیب های ناشی از شستشوی دستی از بین برود و تمامی آلودگی های روی فرش اعم از مواد شیمیایی سخت، ادرار حیوانات خانگی، رنگ، بوی مواد غذایی، و سایر مواد مضر که منجر به رشد کپک، تغییر رنگ، بوی طولانی مدت، و سایر آسیب ها شود از بین برود.

ارائه خدمات ارزان قیمت قالیشویی در استان البرز و شهر کرج؟

قالیشویی دستی یا همان سنتی در حال حاضر جای خود را به روش های مکانیزه داده است به طوری که نواقص روش های قبلی به طور کامل در این روش رفع گردیده و شاهد از بین رفتن بوها، لکه ها، مواد رنگی ثانویه، کپک و سایر موارد از روی، فرش دستباف، فرش ماشینی، موکت ها و دیگر محصولات هستیم. در این روش شستشو، مشتریان رضایت ۱۰۰٪ دارند و علاوه بر این، این نوع روش شستشو به صورت تضمین شده انجام می شود.


 

قالیشویی در هشتگرد

قالیشویی کرج بهترین ارائه دهنده خدمات نظافت فرش در هشتگرد است. با بیش از ۵۰ سال تجربه، ما در از بین بردن گرد و غبار، آلودگی، لکه های رنگی، لکه های مواد غذایی، لکه های حیوانات خانگی، لکه های جوهر، لکه های روغن، ادرار حیوانات خانگی، کپک، بوی سیگار، آلودگی حشرات و بسیاری دیگر از آلودگی ها متخصص هستیم. هر بار که یک فرش دستباف یا فرش ماشینی را تمیز می کنیم، اقدامات احتیاطی ویژه ای برای محافظت از رنگ و الیاف آن انجام می دهیم و اقدامات پیشگیرانه ای برای محافظت از فرش در برابر آسیب های آینده انجام می دهیم.
علاوه بر این، ما رویکرد خود را برای هر شغل متناسب می کنیم و هرگز از مواد شیمیایی خورنده، ماشین های سایشی ساینده یا سیستم های خودکار ابتدایی استفاده نمی کنیم. در عوض، ما به تکنیک های شستشوی مکانیزه  فرش های خود که مدت کوتاهی است در دنیا رواج یافته، اعتماد می کنیم. می توان  با استفاده از این روش های به روز و جهانی کاملاً آلودگی های موجود را پاک سازی و شستشو نمود.


 

قالیشویی و قیمت آن


خدمات حرفه ای قالیشویی در هشتگرد

به طور کلی، فرش های ماشینی و یا دستباف باید هر دو تا سه سال یکبار تمیز شوند. این بستگی زیادی به نوع فرش و میزان تردد پا در معرض آن دارد. اگر شماهم نیاز به قالیشویی در هشتگرد دارید،  با پیروی از این قانون کلی، می توانید از ارزش فرش های خود محافظت کرده و از آنها در برابر فرسایش طولانی مدت محافظت کنید زیرا ادرار حیوانات خانگی، مواد شیمیایی سخت و سایر مواد مضر می تواند منجر به رشد کپک، تغییر رنگ، بوی طولانی مدت، و سایر آسیب ها شود.
علاوه بر این، نظافت منظم فرش باعث ایجاد محیط سالم تر در محیط داخلی می شود زیرا فرش های موجود تمایل به جذب آلاینده ها و مواد آلرژی زا دارند. با توجه به اهمیت تمیز کردن و نگهداری منظم فرش، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا روند کار تا حد ممکن بدون تنش انجام شود. ما مشاوره رایگان در محل، قیمت دقیق و پیش پرداخت و زمان بازگشت سریع فرش از قالیشویی را ارائه می دهیم. علاوه بر این، خدمات حمل و نقل و تحویل راحت ما بدون هزینه اضافی ارائه می شود و می تواند شامل جابجایی و تعویض مبلمان یا فرش های مشتریان گردد.
امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات قالیشویی مکانیزه و ویژگی های آن در هشتگرد با مجموعه بزرگ ما تماس بگیرید. ما نرخ های رقابتی را ارائه می دهیم و تمام خدمات شستشوی فرش را با ۱۰۰٪ تضمین رضایت مشتری ارائه می دهیم.


 

 قالیشویی


مزایای مهم قالیشویی مکانیزه چیست؟

بدون اغراق می توان گفت بهترین و مناسب ترین روش شستشوی فرش، روش مکانیزه است. این روش جدید در قالیشویی باعث شده تا آسیب های ناشی از شستشوی دستی از بین برود و تمامی آلودگی های روی فرش اعم از مواد شیمیایی سخت، ادرار حیوانات خانگی، رنگ، بوی مواد غذایی، و سایر مواد مضر که  منجر به رشد کپک، تغییر رنگ، بوی طولانی مدت، و سایر آسیب ها شود از بین برود.
البته مزایای قالیشویی مکانیزه بیشتر از این ها است، به عنوان مثال بهترین و مهمترین مزیت آن، صرفه جویی در آب و برق است. در این روش دستگاه مکانیزه ساخته شده به صورت خودکار شستشوی فرش ابریشم و دیگر فرش های ماشینی و دستباف، را در کمترین زمان ممکن تمیز کرده و حتی در برخی از دستگاه ها قابلیت خشک کردن فروش نیز وجود دارد.
البته هزینه خرید دستگاه قالیشویی مکانیزه به نسبت بیشتر است، اما ارزش افزوده آن بسیار بالا بوده و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بهره وری شما را چندین برابر افزایش دهد.
از دیگر مزیت های این نوع روش شستشوی فرش می توان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن اشاره کرد، مشتریان می توانند با مراجعه به مجموعه ما تخفیفات زیادی را نیز دریافت کنند.


 
 

شستشوی فرش ابریشم


مجهزترین  قالیشویی مکانیزه در استان البرز و خدمات ارائه شده توسط آن؟

قالیشویی کرج را می توان مجهزترین  مرکز مکانیزه شستشوی فرش در استان البرز دانست که خدمات ارزنده ای را با قیمت ارزان برای مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه با برخی از این خدمات آشنا خواهیم شد.
مشاوره رایگان: ما در یک زمان مناسب برای شما مشاوره رایگان در خانه یا محل کار ارائه می دهیم. در طول مشاوره، ما الیاف و رنگ های فرش شما را به طور دقیق ارزیابی می کنیم، وضعیت آن را ارزیابی می کنیم و قبل از ارائه پیشنهاد قیمت اولیه، لکه ها، سوراخ ها و سایر آسیب ها را بررسی می کنیم تا در صورت نیاز آنها را نیز رفع نماییم.
برداشت فرش: پس از تأیید شما از برآورد، ما می توانیم تمام تدارکات مربوط به قالیشویی، از حمل فرش در محل را کنترل کنیم. ما تحویل رایگان ارائه می دهیم و می توان فرش هایی را که تا ۳۰۰ کیلو و یا بیشتر وزن دارند حمل و نقل کرد. برای اطمینان از اینکه فرش شما به وضوح قابل شناسایی و ایمن است، قبل از اینکه برای شستشو کردن به انبار خود برگردانیم، آن را در مقابل شما برچسب گذاری می کنیم.


 
 

بهترین مرکز قالیشویی در هشتگرد

پیش تمیز کردن: فرآیند پیش تمیز کردن ما، که به آن "تخلیه خاک ذرات خشک" نیز گفته می شود، به هوای فشرده متکی است تا شن و ماسه سست، خاک، گرد و غبار و شن و ماسه شما را به روشی ایمن از بین ببرد.
حمام ضد عفونی: ضمن توجه دقیق به سن، شرایط و کاربرد فرش شما، ما یک روش ضد عفونی کننده غیر خورنده را برای خنثی سازی بو و یا آلودگی (به عنوان مثال، آلودگی دود، ادرار حیوانات خانگی، کپک و غیره) اعمال خواهیم کرد).







وبگردی