آفتاب

تعمیر لوازم برقی خانگی | مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی



راه حل جلوگیری از خرابی و از کار افتادن لوازم برقی خانگی سرویس و نگهداری است ، آیا میدانستید بیشتر خرابی ها به علت عدم توجه به سرویس و نگهداری لوازم برقی بوجود می آید ! اگر از لوازم برقی بصورت صحیح استفاده شود و به سرویس آن توجه شود تا بیش از 40% طول عمر آن افزایش و نیاز به تعمیر لوازم برقی خانگی از بین خواهد رفت . 

اما زمانی که لوازم برقی ما خراب میشود باید به در انتخاب تعمیرگاه و مرکز تعمیرات مناسب دقت بسیاری داشته باشیم ، زیرا هر وسیله برقی دارای سیستم و روال منحصر به فرد خودش میباشد و برای تعمیر نیاز به تخصص ، علم و تجربه دارد . 

 

جاروبرقی ( تعمیر لوازم برقی خانگی )

جاروبرقی از جمله لوازم برقی است که در هر خانه ای وجود دارد ، بیشتر مشکلات جاروبرقی ها در اثر عدم تعویض فیلتر ها  ، عدم تعویض بموقع پاکت ، وارد شدن آب به جاروبرقی ، نوسانات برق ، اتصال سیم پیچ موتور ، تمام شدن ذغال ها اتفاق می افتد .

اگر میخواهید طول عمر جاروبرقی شما افزایش پیدا کند ، حداقل هر 12 ماه یکبار جاروبرقی را برای سرویس به تعمکیرگاه ببرید . 

در طول این 12 ماه حداقل هر 3 نماه یکبار فیلترهای جاروبرقی را بشویید و بعد از خشک شدن کامل آنرا در جای خود قرار دهید . 

استفاده از پاکت یکبار مصرف طول عمر موتور را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد ، پیشنهاد میشود از پاکت های میکرو فیلتری پارچه استفاده کنید ، این نوع از پاکت ها به هیچ عنوان گرد و غبار را از درون خود عبور نمیدهند . 

برای سرویس و تعمیر به این لینک مراجعه کنید : تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی

مایکروفر ( تعمیر لوازم برقی آشپزخانه )

مایکروویو و ماکروفر ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در آشپزخانه میباشند ، این توانسته پخت و پز را برای ما آسان و سریع کند ، این دستگاه نیز مانند تمامی لوازم برقی نیاز به سرویس ، نگهداری و تعمیر دارد . 

رعایت چند نکته ساده و کاربردی میتواند از خرابی و استهلاک ماکروفر بکاهد :

سرویس های دوره ای : انجام سرویس های دوره ای یکساله باعث افزایش طول عمر و عملکرد مایکروفر ها میشود ، شاید تا بحال اقدامی جهت سرویس نکرده اید ، پس برای جلوگیری از خرابی و تعمیرات لوازم برقی خود همین الان اینکار را انجام دهید .

مایکروویو ها با استفاده از تولید امواج صوتی باعث گرم شدن غذا ، با استفاده از المنت های قوی باعث پخت غذا ، با استفاده از فن های کانوکشن باعث پخت ترکیبی میشوند . 

از کار افتادن هرکدام از این برنامه ها باید به سرعت رفع شود ، از کار افتادن یک قسمت میتواند هشداری برای سایر قطعات باشد پس به آن توجه کنید .

اطلاعات کامل سرویس و تعمیر در لینک : تعمیرات ماکروفر 

ماشین لباسشویی ( تعمیر لوازم برقی شوینده )

اختراع ماشین های شستشو باعث راحتی و پاکیزگی بیشتر در لباسها ، پرده ها ، پتو ها و سایر پوشاک ما شده است ، علاوه بر راحتی ما سریع تر میتوانیم حجم زیادی از لباس ها را با لباسشویی بشوییم . 

این دستگاه کاربردی نقش بسیار مهمی در پاکیزگی پوشاک ما دارد ، اگر این وسیله حتی برای 1 یا چند روز از کار بیافتد آن موقع متوجه اهمیت وجود آن خواهیم شد . 

لباسشویی را باید سرویس کرد ، اگر سرویس لباسشویی انجام نشود کم کم باعث از پایین آمدن کیفیت شستشو ، سپس اختلال در نحوه کار کرد لباسشویی و در نهایت از کار افتادن کامل میگردد پس برای جلوگیری از تعمیر لوازم برقی حتما به سرویس و نکات استفاده توجه کنید .

رعایت چند نکته ساده باعث جلوگیری از خرابی لباسشویی میشود : 

بیش از اندازه از ظرفیت لباسشویی  لباس داخل آن قرار ندهید ، از انداختن لباس های پشمی ، پتو و پارچه هایی که بیش از اندازه آب را جذب میکنند خودداری کنید ، قبل از انداختن لباس ها در لباسشویی حتما جیب های آن را خالی کنید ، برای شستن بهتر لباس ها از دفترچه راهنمای لباسشویی استفاده کنید .

اطلاعات کامل و جامع خدمات و سرویس  لباسشویی در لینک : تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران 






وبگردی