آفتاب

معرفی کامل مزایای خرید دستگاه برش لیزر سی ان سی CNC



در گذشته برای برش فلزات از روش‌های مختلفی استفاده می‌شده اما متاسفانه این روش‌ها  چندان کارایی و دوام نداشته‌اند. از این رو بعد از مدتی روش‌های برش فلزات منسوخ می‌شدند. امروزه برای برش فلزات از تکنولوژی روز دنیا کمک گرفته می‌شود. برش لیزر فایبر از تکنولوژی‌های متفاوت برای برش فلزات است. 

شرکت پژواک رادین صنعت دانش (رادوکس) چه خدماتی ارائه می‌کند؟

شرکت پژواک رادین صنعت دانش تولید کننده انواع دستگاه‌های لیزر سی ان سی است. با دستگاه لیزر سی ان سی می‌توان برش فلزات را به کمک لیزر انجام داد. برای برش فلزات نیاز به پرتوی لیزری داریم. این پرتو از منبع رزوناتور ساطع می‌شود. لیزر انتشار یافته از رزوناتور در قطر کوچک و با شدت بالا به شیت‌های فلزی تابانانده می‌شود و باعث ذوب شدن فلز می‌گردد. 

مزیت خرید دستگاه لیزر سی ان سی از شرکت پژواک رادین صنعت دانش چیست؟

برش لیزری می‌تواند برای صنایع فلزی سود زیادی داشته باشد. خرید دستگاه سی ان سی روند کاری را سرعت می‌بخشد و شرایط بهینه برای برش فلزات ایجاد می‌کند. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید دستگاه لیزر سی ان سی فعالیت می‌کنند اما ما به شما شرکت پژواک رادین صنعت دانش را پیشنهاد می‌کنیم. حال باید دید شرکت پژواک رادین صنعت دانش چه مزایایی نسبت به سایر شرکت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؟ 

دستگاه لیزر سی ان سی

دستگاه لیزر فایبر شرکت پژواک رادین صنعت دانش منطبق با دقیق‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا است. این شرکت در مدت زمان بسیار کوتاهی دستگاه لیزر سی ان سی را به مشتری ارائه می‌کند.

شرکت پژواک رادین صنعت دانش برای مشتریان همیشگی و دائمی خود تخفیف‌های ویژه و سودمندی را در نظر گرفته است. 

در این شرکت قیمت‌های در نظر گرفته شده برای خرید لیزر فایبر بسیار کم و مناسب است. 

قابلیت‌های دستگاه سی ان سی CNC چیست؟

بسیاری از صنایع و تجهیزات مختلف تمایل دارند درباره قابلیت و توانایی‌های دستگاه سی ان سی اطلاعات لازم را به دست آورند. چون تنها در این صورت می‌توانند از کارایی دستگاه برش لیزر سی ان سی اطمینان پیدا کنند.

با خرید دستگاه سی ان سی لیزر می‌توانید انواع شیت‌های آلومینیومی، استیل، آهنی و مسی را برش دهید. 

دستگاه CNC در برش فلزات از دقت بالایی برخوردار است. این دقت در حد 0.01 میلیمتر است. 

امکان لیزر کردن فلزات در ضخامت‌های 0.2 تا 20 میلیمتر وجود دارد. 

زاویه کونیک شرایط مناسب برای تغییر قطر سوراخ برش را فراهم می‌کند. این قابلیت در دستگاه لیزر فایبر وجود دارد و امکان برش راحتی را برای فلزات به وجود می‌آورد. 

پلیسه‌های تولیدی مربوط به برش فلزات نیز می‌تواند کیفیت و توان دستگاه برش را نشان دهد. هر چه میزان این پلیسه‌ها کمتر باشد، یعنی فلزات به ماشین کاری کمتر نیاز دارند و دستگاه سی ان سی با کیفیت‌تر است. 

کرف کمترین شعاع برش برای فلزات است. میزان این شعاع در شیت‌های فلزی متفاوت است. کرف دستگاه CNC برش لیزر کم است و همین موضوع کیفیت دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. کرف پایین به معنای دقت بالای دستگاه است. با کرف پایین می‌توان خطوط منحنی دقیق و خاصی بر روی فلزات ایجاد کرد.

سرعت برش از دیگر آپشن‌های حائز اهمیت در خرید دستگاه لیزر برش فلزات است. خرید دستگاه سی ان سی پلاسما به دلیل سرعت و قدرت بالای برش اهمیت زیادی دارد. عدم اکسیده شدن سطح فلز بعد از برش و صافی سطح برش دو موضوع حائز اهمیت در برش فلزات است که باید با کنترل پارامترهایی همچون تنظیم اشعه لیزر، تنظیم فشار گاز، نوع گاز، سرعت برش و ... انجام شود.

اهمیت پیشرفته بودن دستگاه لیزر فایبر چیست؟

دستگاه لیزر فایبر CNC   به تجهیزات و تکنولوژی‌های بین‌المللی مجهز شده و به همین دلیل می‌تواند برش‌های دقیق و با کیفیت بر روی فلز ایجاد کند. در گذشته بسیاری از صنایع برای برش فلزات هزینه زیادی پرداخت می‌کردند. در حال حاضر خرید دستگاه فایبر لیزر باعث شده تا هزینه‌های برش کاهش یابد و دقت و سرعت کار بالا رود. دستگاه لیزر سی ان سی در تمام ظرفیت ها کارایی دارد و بر روی انواع دستگاه‌های CNC قابلیت نصب دارد. دستگاه لیزر سی ان سی با گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله به مشتری عرضه می‌شود. 


در گذشته از روش‌های سنتی و مکانیکی برای برش قطعات مختلف همچون چوب و فلزات استفاده می‌شد. این روش‌ها سرعت عمل ضعیفی داشتند و نیازمند نیروی بالا و صرف زمان زیادی بودند. دستگاه لیزر CNC چندین قابلیت و مزیت ارزشمند نسبت به روش‌های قدیمی دارد. 

میزان دقت خوبی دارد و امکان برش فلز به شکل سرعتی را فراهم می‌آورد. 

د امکان حکاکی و پیاده سازی طرح‌ها و منحنی‌های پیچیده را به وجود می‌آورد. 

برش فلزات به کمک دستگاه لیزر به شکل صاف و بدون لبه انجام می‌شود. 

لیزر در برش فلزات چگونه عمل می‌کند؟

برش لیزر به کمک اشعه لیزر انجام می‌گیرد. به کمک دستگاه سی ان سی پلاسما می‌توان قطعاتی همچون فلز آلومینیوم، روی، آهن، پارچه و چوب را برش داد. بسیاری از ابزارهای برش در هنگام استفاده باعث تاب خوردن فلزات می‌شوند. دستگاه سی ان سی امکان تاب خوردگی صفحه فلزی، چوبی و ... را به حداقل ممکن می‌رساند. بالاترین ضخامت برش توسط دستگاه سی ان سی پلاسما انجام می‌شود. 

تنوع لیزر

خوشبختانه دستگاه لیزر فایبر شرکت پژواک رادین صنعت دانش بهترین دستگاه لیزر CNC را تولید و عرضه می‌کند. لیزرها تنوع زیادی دارند، ازجمله لیزر جامد، لیزر گازی، لیزر رادیو اکتیو یا لیزر شیمیایی. لیزرها از نظر سخت‌افزارها و نرم‌افزارها تفاوت قابل توجهی دارند. بنابراین اپراتور باید پیش از قرار گرفتن پشت دستگاه از آموزش نرم‌افزار و سخت‌افزار دستگاه بهره‌مند شود. در دوره‌های آموزشی کار با لیزر چگونگی تنظیم سرعت برش یا قدرت لیزر، نحوه چیدمان بهینه صفحات فلزی با در نظر گرفتن کمترین میزان پرتی و ... آموزش داده می‌شود. 

نرم‌افزارهای دستگاه لیزر

برای برش فلزات با دستگاه لیزر ابتدا خطوط برش به وسیله نرم‌افزار رسم می‌شود. کورل دراو، اتوکد، ادوب ایلوستراتور و ... از جمله نرم‌افزارهایی هستند که برای ترسیم خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هنگام شروع برش، نور متمرکز لیزر بر روی خطوط ترسیمی عبور خواهد کرد. دستگاه لیزر فایبر می‌تواند بر حسب نیاز در قدرت و سرعت‌های مختلف تنظیم شود. سرعت و قدرت دستگاه لیزر را با توجه به نوع جسم و مواد تنظیم می‌کنیم. قطعاً برای فلزات سنگین و پرضخامت نیاز به قدرت و سرعت بالای دستگاه لیزر داریم. در ادامه نیز فایل آماده شده برای برش در نرم‌افزار بارگذاری و کار برش شروع خواهد شد. 


دستگاه لیزر فلزات

اشعه لیزر دستگاه به وسیله تحریک برخی از مواد(چنین موادی قادر به تولید اشعه لیزر هستند)یا خالی شدن بار الکتریکی در فضای محبوس تولید می‌شود. این لیزر تولیدی از طریق لوله‌های کار گذاشته شده در سر دستگاه به کمک فیبر نوری و آینه به لنز دستگاه انتقال می‌یابد. 

اشعه تولیدی امکان برش دقیق فلز را ندارد. در واقع این لیزر برای عملکرد باید به شکل نقطه‌ای و کانونی درآید. برای تمرکز لیزر نیاز به لنز فوکوس داریم. این لنز قدرت اشعه را بسیار افزایش می‌دهد و امکان برش با کیفیت و دقیق فلزات را فراهم می‌آورد. براده‌های باقی‌مانده از برش نیز به کمک گاز لیزر به خوبی حذف می‌شوند و سطح صاف برش نمایان می‌گردد. 

جمع‌بندی

انتخاب دستگاه برش فلزات می‌تواند سرعت و دقت برش را افزایش دهد. در حال حاضر دستگاه لیزر سی ان سی CNC بیشترین کارایی را در میان سایر دستگاه‌ها دارد. ضمن اینکه شرکت پژواک رادین صنعت دانش ضمانت لازم برای محصولات تولیدی خود را به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین مشتریان می‌توانند با خیال راحت این محصولات را انتخاب و به کار بگیرند. 




وبگردی