آفتاب

هتل های سمنان را اینترنتی رزرو کنید



شهر سمنان با تهران 216 کیلومتر فاصله داشته و در آن جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند مسجد جامع، منطقه ییلاقی شه‌‌میرزاد، بازار سمنان، دروازه ارگ و... وجود دارد که افراد بسیاری برای بازدید از آن‌ها به سمنان سفر می‌کنند. 

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارید، با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین‌ هتل‌های سه ستاره آن و روشی برای رزرو هتل سمنان آشنا شوید.

هتل گوت‌که‌مال سمنان

این هتل یکی از بهترین هتل‌های سمنان محسوب می‌شود. گوت‌که‌مال سه ستاره بوده و امکانات قابل‌قبولی را دراختیار مهمانان قرار می‌دهد. در این مجموعه یک پارک آبی نیز وجود دارد که بسیاری از افراد برای تفریح به آن مراجعه می‌کنند. این هتل چهار طبقه دارد و در طبقات آن 55 اتاق ساخته شده است؛ خوشبختانه امکانات رفاهی خوبی برای اقامت مهمانان در آن‌ها وجود دارد. همچنین اقامت در هتل گوت‌که‌مال برای کودکان زیر شش سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان است.

آیا رادیو دور دنیا پادکست سفر علی بابا را شنیده اید؟

امکانات هتل گوت‌که‌مال

در اتاق‌های هتل مذکور امکاناتی از قبیل تلوزیون، سشوار، یخچال، دمپایی، لوازم بهداشتی، مبل، آباژور، کمد، چای‌ساز، پاورسنج، میز آرایش، آویز لباس، اینترنت، سیستم اعلام و اطفا حریق، مینی‌بار و... وجود دارد. برای میل‌کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار، باید هزینه آن به هتل پرداخت شود.

بخش‌هایی از هتل گوت‌که‌مال به لابی، رستوران، پارکینگ، مجموعه ورزشی، سالن اجتماعات و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. در لابی این هتل امکانات و خدماتی مانند دستگاه پرینت و فتوکپی، خشکشویی، تاکسی، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، اینترنت، تلوزیون و... به مهمانان ارائه می‌شود. اگر علاقه‌مند به انجام ورزش‌های آبی باشید، می‌توانید به پارک آبی هتل بروید. در این مجموعه سالن ماساژ، سونا و جکوزی وجود دارد. 


مهمانانی که با خودروی شخصی به سمنان سفر کرده‌اند و قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانند خودروی خود را بدون پرداخت هزینه اضافه در پارکینگ هتل پارک کنند. سالنی با ظرفیت 24 نفر در طبقه اول قرار دارد که محلی مناسب برای تشکیل جلسات محسوب می‌شود. رستوران صدف با 250 نفر ظرفیت در طبقه اول هتل واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. کسانی‌ که قصد برگزاری کنفراس در سمنان را دارند، می‌توانند به سالن کنفرانس هتل گوت‌که‌مال مراجعه کنند. این سالن با ظرفیتی حدود 500 نفر در طبقه چهارم قرار دارد. لازم به‌ذکر است که برای استفاده از اینترنت هتل نیازی به پرداخت هزینه نیست.

نشانی هتل گوت‌که‌مال

این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های سمنان ساخته شده است و دسترسی آسانی برای رفتن به مراکز مهم این شهر را فراهم می‌کند. هتل گوت‌که‌مال در بلوار قائم و خیابان دانشگاه واقع شده است.

هتل جهانگردی سمنان

یکی‌دیگر از هتل‌های سه ستاره سمنان جهانگردی نام دارد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز محسوب می‌شود. هتل مذکور سال 1364 با ساختمانی سه طبقه مشتمل‌بر 36 اتاق افتتاح شد. ساختمان این هتل سال 1395 به‌منظور افزایش خدمات قابل‌ارائه به مهمانان بازسازی شده است. هتل جهانگردی امکانات خوبی دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که درادامه به بررسی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم. اگر قصد رزرو هتل سمنان با قیمت مناسب را دارید، هتل جهانگردی یکی از بهترین پیشنهادها به شما است.


امکانات هتل جهانگردی

در ساختمان این هتل کافی‌شاپ، سالن ورزشی، لابی، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، سفره‌خانه سنتی و فضای سبز فراهم شده است. لابی هتل 50 نفر ظرفیت دارد و امکاناتی از قبیل پذیرش 24 ساعته، تاکسی‌سرویس، اینترنت، تلوزیون، لاندری، سیستم تهویه هوا مطبوع، دستگاه واکس کفش و... برای رفاه حال مهمانان در آن تعبیه شده است. اقامت‌کنندگان در این هتل اگر خودرو داشته باشند، می‌توانند آن را در پارکنیگ اختصاصی هتل جهانگردی قرار دهند. 

این پارکینگ فضایی مناسب برای قرارگیری 30 اتومبیل دارد و مهمانان نباید هزینه‌ای برای استفاده از آن پرداخت کنند. رستوران جهانگردی 550 نفر ظرفیت داشته و در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و سنتی را سفارش دهید. همچنین بخشی از طبقه همکف این هتل به سالنی با ظرفیت 300 نفر به‌منظور برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها اختصاص داده شده است.

در هر اتاق از هتل جهانگردی به‌صورت مجزا امکاناتی مانند یخچال، اینترنت، صبحانه رایگان، مینی‌بار، تلوزیون، آباژور، لوازم بهداشتی، دراور، حمام، سرویس بهداشتی، شبکه اختصاصی پخش فیلم، لوازم بهداشتی رایگان و... وجود دارد. اینترنت این هتل به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

نشانی هتل جهانگردی

این هتل به‌دلیل واقع‌شدن در موقعیتی عالی، دسترسی خوبی برای رفتن به ترمینال، فرودگاه، راه‌آهن و دیگر مکان‌های مهم سمنان را فراهم می‌کند. هتل جهانگردی در بلوار بسیج و کنار سازمان جهاد کشاورزی واقع شده است.

رزرو اینترنتی هتل سمنان

از چند سال گذشته تا کنون شاهد رشد فضای مجازی و تقاضا برای رفع نیازها با استفاده از این روش بوده‌ایم و به‌‌همین منظور تاکنون شرکت‌های زیادی برای ارائه غیرحضوری خدمات آغاز به‌کار کرده‌اند که به‌عنوان یکی از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به علی بابا اشاره کرد. این شرکت سال 1393 افتتاح شد و ابتدا فقط امکان رزرو بلیط در آن وجود داشت؛ اما درحال‌حاضر شما با مراجعه به این سایت می‌توانید تور، هتل و بلیط موردنظر خود را رزرو کنید.

ما در این مطلب یک روش به‌منظور رزرو هتل سمنان و دو مورد از بهترین هتل‌های سمنان را برای شما شرح دادیم. اگر تجربه سفر به این شهر زیبا و اقامت در هتل‌های جهانگردی یا گوت‌که‌مال را داشتید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به‌اشتراک بگذارید.





وبگردی