آفتاب

کولر گازی و اسپیلت ال جی | قیمت خرید انواع کولر گازی سایت تاپ فروش



با کولر گازی 18000 ال جی از فناوری نوآورانه اینورتر ال جی که هم قدرتمند وهم بی‌صداست، لذت ببرید.

کولرگازی 18000 ال جی محصول بسیار پرقدرت و محبوب ایرانی ها

کولرهای گازی ال جی در مدل 18000 با کمپرسور اینورتر DUAL to تا 25٪ صرفه‌جویی در مصرف انرژی را دارا است. با کولر گازی 18000 ال جی از فناوری نوآورانه اینورتر ال جی که هم قدرتمند وهم بی‌صداست، لذت ببرید. معمولاً هزینه انرژی سالانه بسیار بالا است و هزینه‌های دقیق شما به میزان استفاده، نرخ آب و برق محلی و نوع و منبع انرژی شما بستگی دارد. مدل 18000 ال جی قادر است هزینه‌های شما را تا سقف زیادی کاهش دهد.

ویژگی کولر ال جی اینوتردار، خنک‌کردن اتاق و منزل شما در بهترین حالت ممکن است. کولرگازی 18000 ال جی همراه با کمپرسور اینورتر با سرعت متغیر استفاده می‌شود و سرعت موتور، کمپرسور را برای تنظیم دما تنظیم می‌کند. این مدل مصرف انرژی را تا سقف 25% کاهش می‌دهد. برچسب انرژی، مقدار انرژی مصرفی دستگاه را تخمین می‌زند.

ایجاد خنکی و راحتی از ویژگی‌های این مدل کولرگازی است. حتی وقتی در فصول گرم سال دما بالا می‌رود، کولرهای گازی ال جی به شما قدرت و فناوری لازم جهت حفظ دمای مناسب در طول سال را می‌دهند. کولرهای گازی ال جی به شما قدرت خنک‌سازی یک اتاق یا چند اتاق را فقط با فشار یک دکمه می‌دهند و برای شیوه زندگی شما در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها طراحی شده و در دسترس هستند؛ بنابراین می‌توانید فضایی خنک، راحت و شیک ایجاد کنید. کولرگازی 18000 ال جی قابل‌حمل می‌باشد و می‌توانید نسیم خنکی را اتاق به اتاق، خانه‌به‌خانه یا از خانه به محل کار ببرید.

کولرهای گازی قابل‌حمل ما با داشتن طراحی‌های زیبا، ساده، پرتاب شدید هوا و عملکرد فوق‌العاده بی‌صدا، نهایت انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند. با استفاده از این کولرگازی که کاملاً درون قاب پنجره شما جای می‌گیرد، می‌توانید فضای خود را خنک کنید بدون اینکه طراحی شما به هم بخورد. همین‌طور این امکان را به شما می‌دهد تا در عین حفظ ظاهر و احساس اصلی، خانه خود را به طرز مؤثری خنک کنید. این مدل کولرها از نوع دیواری LG با داشتن عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های نوآورانه مانند خنک‌کننده‌های متعدد و سرعت فن، یک راه‌حل دائمی‌تری برای نیازهای خنک‌کننده شما ارائه می‌دهند.

با کولرگازی 18000 ال جی به شما قدرت خنک‌سازی یک اتاق یا چند اتاق را فقط با فشار یک دکمه می‌دهد. طیف نوآورانه تهویه مطبوع ما برای سبک مدرن طراحی شده است و به شما امکان می‌دهد از نسیم خنک لذت ببرید و درعین‌حال ظاهر و زیبایی خانه خود را حفظ کنید. مجموعه محصولات ما را ببینید با انتخاب کولرگازی ال جی مناسب خود، حتی در گرم‌ترین و مرطوب‌ترین ماه‌های سال آسوده باشید. توجه داشته باشید که قبل از خرید حتماً اندازه اتاق را با BTU مطابقت دهید.

اطلاعات از نکات ساختاری

همان‌طور که گفتیم، کولرهای گازی پنجره‌ای ال جی برای نصب آسان و کارآمد طراحی شده‌اند و دارای فیلتر هوای قابل شستشو و قابل‌استفاده مجدد هستند. کولرهای گازی ال جی برای شیوه زندگی شما طراحی شده‌اند و در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها در دسترس هستند؛ بنابراین می‌توانید فضایی خنک، راحت و شیک ایجاد کنید. بدون توجه به آب‌وهوا و فصل با کولرگازی الی جی 18000 آسوده باشید.

این مدل کولر دارای AC و سرعت فن‌های متعدد برای کسانی است که هوای گرم یا سرد خارج از منزل را تهویه می‌کنند و هوای تازه در فضای باز را وارد کنند تا جایگزین هوای داخلی راکد و گرفته خانه‌ها شود. عملکرد راه‌اندازی مجدد خودکار به فن اجازه می‌دهد تا بعد از خاموش شدن غیرمنتظره فن، همان تنظیمات را شروع کند (مانند هنگام قطع برق یا افزایش جریان برق).

دکمه تعویض انرژی به شما امکان می‌دهد فن و کمپرسور با رسیدن به دمای مطلوب اتاق خاموش شوند؛ بنابراین دیگر نگران خنک شدن بیش از حد یا گرم‌شدن بیش از حد اتاق خود نخواهید بود. کولرگازی الی جی 18000 پنجره‌ای برای اتاقی با ابعاد حداکثر 25 فوت x 40 فوت (1000 فوت مربع) مناسب است.

مبدل سرعت متغیر برای تنظیم دما که به‌جای خاموش شدن تنظیم می‌شود، سروصدای شروع به کار دستگاه و انرژی را کاهش می‌دهد. در حالت صرفه‌جویی در انرژی، کمپرسور و فن با رسیدن به دمای مناسب روشن می‌شوند. هر 3 دقیقه، فن روشن می‌شود تا به سنسور دستگاه اجازه دهد مشخص کند که آیا خنک‌کننده بیشتری لازم است یا خیر. برخی از مشخصات کولرگازی الی جی 18000 عبارتند از:

  • نصب در پنجره‌های استاندارد یا دو آویز.
  • شاخص فیلتر تمیز: پس از 250 ساعت استفاده، نور روشن می‌شود.
  • سیم برق: یک سیم برق شش فوت دارای یک جریان تشخیصی و دوشاخه قطع‌کننده است.
  • کنترل دیجیتال: می‌توان از کنترل‌های دکمه‌ای دیجیتال استفاده کرد.
  • کنترل از راه دور LCD : برای برنامه‌ریزی و کارکرد از کنترل از راه دور LCD استفاده کنید.
  • لوورز Louvers قابل تنظیم: تنظیم دستی لوورها به‌صورت افقی و عمودی.
  • ترموستات قابل تنظیم: ترموستات را بین 60 تا 86 درجه فارنهایت تنظیم کنید.
  • تایمر خواب: تایمر خواب بین یک تا هفت ساعت برنامه‌ریزی می‌کند.
  • تایمر 24 ساعته: تنظیم تایمر شمارش معکوس برای روشن و خاموش‌کردن کولر تا 24 ساعت به‌صورت یک‌ساعته.
  • نصب: در دهانه‌هایی با حداقل ارتفاع 19 اینچ و عرض بین 29 - 41 اینچ.
  • زه‌کشی: با استفاده از شاخه تخلیه، آب را از کف پایه جدا می‌کند.
  • فن اسلینگر: بالهای بیرونی فن بلند شده و میعانات را از ظرف پایه خارج می‌کند.
  • راه‌اندازی مجدد خودکار: پس از قطع برق، سیستم تهویه هوا مجدداً شروع خواهد شد.
  • گرمایش: کولرگازی 18000 پنجره‌ای ال جی برای خنک‌سازی در تابستان عالی است. همچنین عملکردشان آرام بوده و می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. اگر به گرمایش نیاز دارید، یکی از مدل‌های گرمایش را در نظر بگیرید.

امکانات مفید برای شما در کولر 18 هزار ال جی

با کولرگازی پنجره‌ای LG 18000، وارد یک‌خانه تازه و خنک شوید. این کولرگازی قادر است فضایی از 550 تا 1000 فوت مربع را با قدرت 170000 تا 18000 خنک‌کننده تصفیه کند. به لطف یک کنترل ترمیستور دیجیتال ساده، می‌توانید دما و تنظیمات را به‌راحتی تنظیم کنید، درحالی‌که ریموت موجود به شما امکان کنترل راحت از راه دور را می‌دهد. این کولرگازی با تایمر 24 ساعته، زنگ هشدار فیلتر، حالت صرفه‌جویی در انرژی و تعدادی عملکرد مناسب دیگر یک افزودنی هوشمند به خانه شما است. به لطف طراحی شاسی کشویی می‌توانید این کولر را بدون دردسر در پنجره خود نصب کنید.

مشخصات و ویژگی های کولر گازی 36000 گری رقیب برند ال جی

اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید کولر گازی 36000 گری هستید باید در ابتدا با ویژگی های موثر و سازنده این محصول آشنا شوید و سپس اقدام به تهیه و خرید آن کنید. همان طور که می دانید شرکت گری یکی از معتبر ترین شرکت های تولیدی انواع محصولات تهویه مطبوع است تا به امروز به خوبی توانسته عملکرد موثری را از خود بر جای بگذارد، در همین خصوص ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های سازنده این محصول بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

استفاده از گاز R410 در محصولات شرکت گری

در کولر های گازی دو گاز بسیار مهم به نام های گاز R22 و R410 وجود دارد که یکی از شایع ترین گاز های موجود در دستگاه های تهویه مطبوع است. گازی که در کولر گازی 12 هزار شرکت گری مورد استفاده قرار گرفته است از نوع R22 می باشد که متاسفانه این گاز یک گاز گلخانه ای بوده و در تخریب لایه اوزون و همچنین گرم شدن زمین تاثیر بسیار موثری دارد. به همین دلیل تولید آن از سال 2010 به بعد ممنوع شده و گاز مبرد R410 جایگزین این دسته گردیده است. . البته استفاده از گاز R22 در تجهیزات خنک کننده تا زمانی که ذخیره آن به اتمام نرسیده است مجاز می ‌باشد.

خرید کولر گازی از بانه در فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

جهت آگاه شدن از اطلاعات قیمت و نحوه خرید کولر گازی گری، ال جی، اجنرال از بانه به سایت اینترنتی تاپ فروش (https://topfroosh.com) مراجعه فرمایید.




وبگردی