آفتاب

چرا باید از خدمات قالیشویی استفاده کنید؟



اگرچه ممکن است فکر کنید تمیز کردن فرش با جاروبرقی باعث تمیز شدن آن می شود، اما اشتباه می کنید. جاروبرقی فقط سطح را تمیز می کند و هیچ کاری برای لابلای الیاف فرش انجام نمی دهد.

فرش فقط یک پارچه نیست که کف را بپوشاند. بلکه نوعی کفپوش است که باعث جذابیت بیشتر یک خانه می شود. همچنین فرش ها به گرم نگه داشتن اتاق و ایمنی کودک نیز کمک می کنند. این امر خصوصاً برای نوزادانی که هنوز چهار دست و پا می روند و راه رفتن را یاد نگرفته اند، اهمیت دارد. فرش ها همچنین به جلوگیری از حوادثی مانند لغزش یا زمین خوردن نیز کمک می کنند. با این حال، هرچه میزان عبور و مرور پا بر روی فرش بیشتر باشد، به تمیز کردن عمیق تری نیاز دارد. فرش شما ممکن است از نظر ظاهری تمیز به نظر برسد، اما در داخل آن خاک و گرد و غبار زیادی دفن شده است و شما با چشمان غیر مسلح نمی توانید آن ها را ببینید.
اگرچه ممکن است فکر کنید تمیز کردن فرش با جاروبرقی باعث تمیز شدن آن می شود، اما اشتباه می کنید. جاروبرقی فقط سطح را تمیز می کند و هیچ کاری برای لابلای الیاف فرش انجام نمی دهد. بنابراین، چگونه می خواهید فرش را به صورت عمیق تمیز کنید؟ پاسخ استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه ای نظیر قالیشویی محمودیه است. در این مقاله دلایل بیشتری که شما باید از خدمات قالیشویی استفاده کنید را برای شما بیان می کنیم.


 

1. فرش به روش های پاکسازی خاصی نیاز دارد

مشابه لباس ها، همه فرش ها از یک پارچه نیستند. این بدان معناست که برخی فرش ها ممکن است برای تمیز شدن، نیازمند روش شستشوی خاصی باشند. بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدن فرش خود، به یک متخصص قالیشویی همچون قالیشویی محدوده ازگل اجازه دهید تا آن را برای شما تمیز کند! قالیشویی های حرفه ای با شناخت نوع الیاف فرش و همچنین شناخت روش شستشوی مناسب با نوع فرش در کنار ماشین آلات پیشرفته و کارکنان حرفه ای، می توانند فرش های شما را از هر نوعی که باشند، به خوبی با روش شستشوی خاصی، بشویند. به این ترتیب دیگر نگران آسیب دیدن فرش های با ارزش خود نخواهید بود.

2. تمیز کردن به وسیله تجهیزات با کیفیت

هنگامی که قالیشویی در مینی سیتی را انتخاب می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که از تجهیزات نظافت با کیفیت بالا استفاده می کنند. تجهیزات و مواد شیمیایی مورد استفاده قالیشویی های حرفه ای راندمان بالاتری نسبت به تجهیزات معمول شست و شوی فرش در خانه دارند. همچنین شستن فرش در قالیشویی در از بین بردن آلودگی، گرد و غبار و حتی لکه ها موثرتر است. همین موضوع است که باعث می شود فرش شما پس از شستشو در قالیشویی بسیار درخشان به نظر برسد.

3. در خانه کودک دارید

بدون شک اکثر کودکان انرژی زیادی دارند. بازیگوشی آن ها می تواند فرش شما را بهم ریخته و لکه دار کند. بعضی اوقات حتی ممکن است با پاهای آلوده بر روی فرش بیایند یا رنگ های نقاشی خود را بر روی فرش بریزند. در هر حال شستشوی فرش بدون داشتن مهارت و تجهیزات مناسب قالیشویی امکان پذیر نبوده و نمی توانید فرش ها را در خانه کاملا تمیز کنید. بنابراین برای پاک کردن ردپای کودکانه های دلبندان تان می توانید از قالیشویی مینی سیتی کمک بخواهید.

4. طول عمر فرش خود را افزایش دهید

اگرچه فرش شما با جاروبرقی می تواند به طور سطحی تمیز شود اما این امر باعث افزایش طول عمر فرش نمی شود. بدون داشتن دانش صحیح در مورد نحوه تمیز کردن عمیق فرش، ممکن است حتی بیشتر از فایده، موجب صدمه زدن به فرش شوید.


 

5. مراسم پیش رو

آیا رویدادی پیش رو دارید؟
اگر پاسخ شما مثبت است، احتمالاً مشغول اداره تدارکات زیادی هستید و به سختی می توانید وقت خود را برای تمیز کردن خانه و مهم تر از همه فرش صرف کنید. در این صورت، باید در نظر داشته باشید که یک سرویس قالیشویی نزدیک ازگل می تواند به شما در برگزاری یک مراسم مهم کمک کند. قالیشویی های حرفه ای با در نظر گرفتن اهمیت زمان، می توانند خدمات شستشوی فرش را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه نمایند.

6. محیط سالم تری داشته باشید

آیا کسی در خانواده شما به گرد و غبار حساسیت دارد؟
این یک دلیل محکم برای استفاده از خدمات یک قالیشویی خوب در محمودیه است. قالیشویی های حرفه ای با کمک دستگاه های پیشرفته می توانند تمام آلودگی های فرش از جمله گرد و خاک و ذرات حساسیت زای پنهان شده در الیاف فرش را از بین ببرند. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که پس از شستشوی فرش دیگر مشکلات تنفسی نخواهید داشت.

7. لکه های مقاوم را از بین ببرید

فرش شما ممکن است لکه های سختی داشته باشد. از آنجا که قالیشویی ها می دانند از کدام مواد شوینده و همچنین تجهیزات تمیز کردن حرفه ای استفاده کنند، بنابراین هنگامی که لکه های مقاومی مانند جوهر، قهوه و ... در فرش ایجاد شد، سریع آن را به قالیشویی نزدیک مینی سیتی بسپارید.

از خدمات قالیشویی محدوده مینی سیتی استفاده کنید

تمام دلایلی که در بالا ذکر کردیم به شما کمک می کنند تا بدانید چرا باید شستشوی فرش را به قالیشویی بسپارید. ما تضمین می کنیم که به محض استفاده از خدمات قالیشویی ازگل هیچ لکه و خاکی بر روی فرش شما باقی نماند.
همچنین تمام خدمات شستشوی فرش ما با استفاده از دستگاه های به روز و مواد شوینده استاندارد انجام می شود تا هرگونه آلودگی های حساسیت زا را از فرش شما پاک کرده و به این ترتیب طول عمر فرش شما را افزایش دهد.



قالیشویی توحید

قالیشویی توحید با دارا بودن شعب مختلف در سرتاسر تهران، لواسانات، کرج و ... به همراه پرسنل با تجربه و آموزش دیده، بیشتر از 30 سال است که در زمینه شستشوی فرش و انواع خدمات مربوط به آن فعالیت دارد. همین موضوع باعث شده تا با رضایتمندی حداکثری مشتریان خود، به عنوان واحد نمونه سال های 96، 97 و 98 از سمت اتحادیه شناخته شود. تمامی خدمات ما با ارائه ضمانت نامه کتبی و تحویل حداکثر 72 ساعته انجام خواهد شد تا شما بتوانید با خیالی آسوده به برنامه ریزی های خود بپردازید.




وبگردی