آفتاب

خرید سرور HP با بهترین قیمت در اچ پی پارسه



یکی از مهمترین تجهیزات ارتباطی و شبکه ای در شرکتها و سازمانها "سرور" است. هر روز شاهد افزایش استفاده از سرورها و تجهیزات شبکه در شرکت های مختلف هستیم. در این مقاله ، ما معرفی کاملی از خدمات شرکت های ارائه دهنده سرور و نکاتی در مورد خرید سرورهای HP خواهیم داشت.

فروش سرور اچ پی

شرکت فروش سرور اچ پی از تولیدکنندگان مطرح تجهیزات شبکه به ویژه سرور محسوب می‌شود. سرورهای اچ پی با توانایی فوق‌العاده خود می‌توانند امکانات بی‌شماری را در یک شبکه فراهم کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا بازار فروش سرور HP به یکی از مهم‌ترین تجارت‌ها تبدیل شود. شرکت هایی که سرورهای HP را می فروشند باید بهترین خدمات پیش فروش و خدمات پس از فروش را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین ، خرید سرور با قیمت مناسب بسیار مهم است.

انواع سرور اچ پی

سرورهای HP در پیکربندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند که هرکدام مشخصات و کاربردهای خاص خود را دارند. این تفاوت در قیمت و هزینه نهایی را ایجاد می کند.در ادامه برخی از سرورها را بررسی می کنیم تا بتوانیم محصول مورد نظر را بهتر انتخاب و خریداری کنیم.

سرور چیست؟

به‌طور کلی یک سرور، مجموعه‌ای از سخت‌افزار و سیستم عامل است که با هماهنگی هم فعالیت می‌کنند. سرور با کمک سخت‌افزارهای گوناگون از جمله فضای ذخیره‌سازی یا هارد دیسک، پردازنده و رم می‌تواند نیازهای مختلف یک شبکه را برطرف کند.
سرور با یک کامپیوتر شخصی تفاوت بسیاری دارد و به دلیل همین مشخصات متفاوت، هزینه‌ی پرداختی برای تهیه آن نیزمتفاوت خواهد بود. یک شرکت یا سازمان هرچند کوچک و مستقل نیز با کمک سرور می‌تواند متناسب با فعالیت اقتصادی خود به کسب و کار خود رونق ببخشد.
 


مزیت‌های سرور HP

از مزیت سرور HP همانطور که قبلا ذکر شد ، HP در طراحی و ساخت سرور پیشرو است. اولین مزیت خرید سرور HP تنوع اجزای داخلی آن است. سرورها بسیار متنوع هستند و می توان آنها را در هر پیکربندی سفارش داد.
هنگام مرور وب سایت ، ممکن است پیام های مختلف خطا دریافت کنید. خاتمه ناگهانی خدمات می تواند صدمات جبران ناپذیری به مجموعه وارد کند.
سرورهای HP به گونه ای طراحی شده اند که کارآمدترین و موثرترین هستند. بسیار مهم است که خدمات خود را قطع نکنید ویا شبکه یا وب سایت خود را پایین نیاورید.
از نظر ظاهری ، طراحی سرور HP با جدیدترین فناوری مراکز داده مطابقت دارد. مراکز داده مکان خوبی برای ذخیره سرورهای شما است.
چهارمین مزیت انعطاف پذیری سرور است. علاوه بر یکدیگر ، انواع سرورهای HP به راحتی با سایر مارک های تجهیزات و نرم افزار شبکه سازگار هستند.
 
اگر به دنبال خرید سرور HP هستید، حتما به موارد بالا توجه داشته باشید.

بهترین سرور HP در بازار ایران

در مورد خرید و فروش سرورهای HP ، همیشه این سوال مطرح می شود که بهترین سرور hp در بازار ایران کدام است.
در حال حاضر ، یکی از بهترین و پرفروش ترین سرورهای موجود در بازار ما سرور HP DL380 G10 است که مشخصات فنی بسیار خوبی دارد. سرور DL380 Gen10 دو واحد را در رک اشغال می کند. این محصول مقیاس پذیری خوبی دارد و عملکرد قابل قبولی را در شبکه نشان می دهد.
اگر به دنبال یک سرور قابل اعتماد برای تجارت خود هستید ، حتما DL380 را در نظر بگیرید.
علاوه بر این ، از مهمترین ویژگیهای آن می توان به پشتیبانی از درایورهای نسل 10 ، امنیت بالا ، مدیریت صحیح ، پشتیبانی کامل از NVDIMM و LRDIMM اشاره کرد. سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 حداکثر تا 6 ترابایت RAM را پشتیبانی می کند.
 


انتخاب سرور HP برای کسب و کار

سرورهای اچ پی در دسته‌بندی‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند که به طور خلاصه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سرور HP  سری ML

یکی از انعطاف پذیرترین سرورهای این شرکت ، سری ML است. این مجموعه کاملاً مناسب شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط است. برای نصب این پیکربندی نیازی به خرید رک شبکه ندارید. مهمترین محصولات این سری ML30 ، ML350  و ML150 هستند. سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 همچنین از نظر فروش سرور HP در سری ML350 پرفروش ترین سرور در بازار ایران است.
 

سرور HP  سری DL

سری DL یکی از مهمترین و پر فروش ترین سرورهای ایران است. برخلاف مدل قبلی ، سری DL باید در داخل رک نصب شود. این مجموعه به عنوان DL100 ، DL300  و DL500 طبقه بندی می شود. هر یک از اینها نیز زیر مجموعه خود را دارد. به عنوان مثال ، سرور HPE ProLiant DL180 Gen10 DL100 Series و HPE ProLiant DL380 Gen9 DL300 Series محبوب ترین سرورهای این کلاس هستند.

قیمت سرور HP

به راحتی نمی توان به سرور اچ پی قیمت داد . پیکربندی هر سرور مستقیماً به مدیر شبکه یا کاربر بستگی دارد. با نصب قطعات مختلف ، هزینه نهایی نیز تغییر می کند. دامنه سخت افزار موجود در سرور HP بسیار زیاد است و به راحتی می توان آن را سفارشی کرد.
 


سخت افزار های سرورهای اچ پی

سخت افزار های سرورهای اچ پی به تجهیزات متنوعی مجهز هستند و شرکت های مرتبط با فروش سرورهای HP باید بتوانند از آنها استفاده کنند و همچنین سرور مناسب ارائه دهند و بتوانند از آنها استفاده خوبی کنند. از جمله تجهیزات سرور HP می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پردازنده سرور

پردازنده یا CPU نیز یکی از اجزای اصلی هر سخت افزار است. هنگام خرید پردازنده سرور ، باید از فرکانس های عملیاتی و تقویت کننده ها ، تعداد هسته های فیزیکی و مجازی ، تعداد رشته ها و میزان حافظه پنهان آگاه باشید.

هارد دیسک یا SSD

در انتخاب هارد دیسک یا SSD باید دقت زیادی کرد. انتخاب فضای ذخیره سازی از نوع SSD نسبت به فضای ذخیره سازی HDD یا هارد دیسک می تواند عملکرد کلی سرور شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. یک هارد سرور مناسب علاوه بر انجام عملیات با سرعت بالا، باید بتواند خواندن و ذخیره‌سازی داده را به بهترین  و مطمئن‌ترین شکل ممکن انجام دهد.

رم سرور چیست

 رم سرور نیز یکی از مهمترین اجزای موجود در سرور است. مهمترین نکته ای که باید هنگام خرید رم سرور HP در نظر بگیرید ، نوع سرور شماست. هر رم با توجه به ظرفیت و سرعت آن برای یک سرور خاص طراحی شده است. به عنوان مثال ، رم سرور PC3L-10600R  می تواند در سرورهایی مانند G8 یا G7 استفاده شود.




وبگردی