آفتاب

بیمه دندانپزشکی با 50 درصد کاهش هزینه ها



در کنار بیمه های دولتی، شرکت هایی هستند که بیمه دندانپزشکی با تخفیف های باورنکردنی ارائه میدهند. علاوه بر آن خدماتی مانند پوست و مو، پزشک زنان، مشاوره و حتی جراحی های زیبایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند و هزینه های بالایی هم دارند.

طبق گزارشات و تحقیقات میدانی انجام شده در 5 شهر بزرگ کشور، همه ما به نوعی دچار مشکلات دهان و دندان هستیم! گاهی کمتر و گاهی بیشتر. حتی در برخی موارد ممکن است عارضه خاصی نداشته باشیم ولی به دنبال ایجاد تغییرات زیبایی مانند اصلاح طرح لبخند که امروزه طرفداران زیادی دارد، به مطب های دندانپزشکی مراجعه کنیم و مایل به دریافت تخفیف کامپوزیت دندان و یا لامینیت دندان باشیم.

•    زیبایی لبخندتان را بیمه کنید!
البته در کنار تمامی نیازهای درمانی و وسوسه های زیبایی باید هزینه های گزاف آن را نیز مورد توجه قرار بدهیم. همانطور که میدانید شرکت های بیمه دولتی هزینه های این نوع خدمات را پوشش نمیدهند و هیچگونه تخفیفی در این زمینه شامل حالمان نمیشود.
اما در کنار بیمه های دولتی، شرکت هایی هستند که بیمه دندانپزشکی با تخفیف های باورنکردنی ارائه میدهند. علاوه بر آن خدماتی مانند پوست و مو، پزشک زنان، مشاوره و حتی جراحی های زیبایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند و هزینه های بالایی هم دارند.
تعدادی از کارآفرینان خوش فکر و مبتکر از سال 1383، گروهی از پزشکان متخصص و مجرب را گردآوری کرده تا خدمات با کیفیت، با مناسب ترین قیمت را در اختیار هموطنان عزیزمان بگذارند و تا امروز در راستای تحقق این هدف بزرگ پس از آزمون و خطاهای بسیار در این مسیر پر فراز و نشیب، موفق به جلب رضایت مشترکین زیادی شده اند. تا بتوانند گامی موثر در راه کاهش هزینه های درمانی و زیبایی آحاد مردم جامعه بردارند و دندانپزشکی ارزان و با کیفیت و همچنین خدمات زیبایی را با تخفیف به شما ارائه دهند.

•    چرا مهرازکارت؟
یکی از این شرکت های با سابقه که بسیار خوش درخشیده، مهرازکارت است که با تجربیات فراوان و کسب امتیازات در طی سال های اخیر با ارائه بهترین کارت بیمه دندانپزشکی به مشترکین خود، در این مسیر پیشتاز است و روز به روز به ستاره های افتخارات کارآفرینی در زمینه خدمات به روز و رضایتمندی هرچه بیشتر مشترکانش اضافه نموده است.
بدیهی است که شما هم مایل به دریافت تخفیف کامپوزیت دندان و یا لامینیت دندان های خود باشید. با دریافت مشاوره رایگان می توانید مقایسه و انتخاب کنید تا با علم بر تفاوت ها تصمیم بگیرید: اعم از درصد تخفیف ها، سقف و محدودیت های استفاده، مدت زمان حق اشتراک و حتی با درنظر گرفتن محدوده محل زندگی خود توجه کنید که آیا میتوانید نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات را انتخاب کنید یا خیر؟  
این بیمه میتواند در زمینه کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد. با مراجعه به مطب های طرف قرارداد مهراز می توانید به صورت چشمگیری هزینه های درمانی و زیبایی دنئدان های خود را کاهش دهید.

•    عضویت و استفاده از خدمات در کمتر از 24 ساعت
جهت تهیه مهراز کارت ابتدا به سایت www.mehrazcard.com مراجعه نموده و برای دریافت مشاوره رایگان اقدام به ثبت نام نمائید. پس از عضویت فقط در عرض چند ساعت کارت عضویت به شما تحویل داده شده و بلافاصله می توانید از خدمات بیمه دندانپزشکی مهراز کارت بدون هیچ سقف و محدودیتی استفاده کنید.

•    اما سایر خدمات!
همچنین برای جوانانی که قصد تشکیل خانواده دارند مشاوره و روانشناسی قبل از ازدواج توسط متخصصین این رشته با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.
برای بانوان خدمات ویژه نظیر پزشک زنان و مامایی نیز با ارائه خدمات با کیفیت با پزشکان متخصص با تخفیف آماده خدمت رسانی به شماست.
برای تمامی گروه های سنی در راستای کاهش هزینه های خدمات رفاهی مانند استخرها و ... نیز فعالیت داشته اند.
به صفحه اصلی سایت مهراز مراجعه کنید و در رابطه با کیفیت و درصد تخفیف کلیه خدمات از جمله روکش دندان، ایمپلنت، عصب کشی و ... و سایر خدمات مشاوره ای و رفاهی مطالعه کنید.

•    ارائه خدمات بدون تبعیض بین بیماران
یک دندانپزشک موظف است نسبت به تمامی بیماران خود متعهد باشد و بدون تبعیض بین آن ها، به همه بیماران به یک اندازه توجه کند. با توجه به اهمیت این موضوع، مهرازکارت سعی دارد تنها با گروهی از متخصصین قرارداد تنظیم کند که به این اصل اخلاقی پایبند هستند.

•    سخن آخر
پس شاید بهتر باشد سری به بهترین مطب های دندانپزشکی بزنید! تا این تخفیف های ویژه را از دست ندهید و از مشکلات متعدد دهان و دندان خلاص شوید و زیبایی دندان های خود را چندین برابر کنید!
مطمئن باشید با کمی دقت و همچنین بهره¬وری از تجربیات و نظرات مشترکین فعال میتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید و از بالاترین کیفیت خدمات و تجهیزات استفاده کنید.




وبگردی