آفتاب

معرفی پرفروش‌ترین و مؤثرترین محصولات دکتر بیز



نام برند دکتر بیز آنقدر آشنا هست که بی مقدمه به سمت ارائه توضیحات تخصصی تری در خصوص محصولات آن می رویم.

تمام محصولات دکتر بیز با دریافت مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بازار ارائه می شوند. این برند موفق برای اولین بار در کشور موفق به دریافت پروانه‌ی ساخت از شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید. تیم تحقیق و فرمولاسیون مجموعه دکتر بیز به کمک دانش افراد ماهر و بهره‌گیری مؤثر از متخصصان طب سنتی و اساتید دانشگاه در زمینه تولید فرآورده‌های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولاتی با کیفیت و کارآمد بالا به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌کنند.

معرفی برند دکتر بیز

شرکت دکتر بیز یک کمپانی ایرانی و بین‌المللی است که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی در زمینه‌ی تولید محصولات سلامت‌ محور و ارگانیک فعالیت دارد و با استفاده از علم و فناوری روز دنیا در طب سنتی و گیاه‌ درمانی و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات مدرن از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. کلیه محصولات شرکت دکتر بیز توسط نمایندگان مستقیم این شرکت با قیمتی مقرون به‌صرفه در بازار عرضه می‌شود.
در ادامه به معرفی چند مورد از پرفروش‌ترین محصولات سلامت محور دکتر بیز که دارای مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت  می‌باشد و به‌طور کاملاً انحصاری تولید شده‌اند، خواهیم پرداخت. محصولات دکتر بیز را می توانید از طریق نمایندگی مستقیم این شرکت و یا از طریق فروشگاه های معتبری نظیر آسوکالا خریداری نمایید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

افرادی که به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خود هستند، روش‌های مختلفی از جمله: استفاده از دمنوش های متنوع را برای لاغر شدن امتحان کرده‌اند که در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که وزنشان هیچ تغییری نکرده یا فقط برای مدت کوتاهی کاهش وزن داشته‌اند و دوباره به وزن اولیه‌ی خود بازگشته‌اند. همچنین مصرف بعضی از دمنوش ها می‌تواند موجب به وجود آمدن مشکلات گوارشی شود و بخش‌های از بدن مثل کبد را دچار آسیب کند.
اصلی‌ترین تفاوت دمنوش لاغری دکتر بیز با سایر دمنوش ها در این است که این دمنوش لاغری قبل از مرحله‌ی تولید تقریباً به مدت ۲ سال در مرحله‌ی تحقیق و بررسی و آزمایش‌های تخصصی از طرف پژوهشکده‌ی جهاد دانشگاهی ایران قرار داشته است. بنابراین دمنوش لاغری دکتر بیز یک دمنوش دارویی و نه صرفاً یک دمنوش خوراکی به شمار می‌آید. در رابطه با مقدار مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز، این طور بیان شده است که: روزانه سه وعده و هر بار یک تی‌بگ، نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی به جهت کاهش دهنده‌ی اشتها و یک ساعت بعد از غذا مصرف شود.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز


دمنوش مصفی خون دکتر بیز (تصفیه کننده خون) تشکیل شده از: گاه قاصدک، کاسنی، علف لیمو، شاه‌تره، چای سبز،گل همیشه ‌بهار، به‌لیمو، خار مریم و پر سیاووش و برگ مورد  شیرین‌بیان برای خوش طعم شدن دمنوش و گرفتن تلخی شاه‌تره و کاسنی نیز می‌باشد. این محصول که به دمنوش تخصصی کبد چرب هم معروف است برای حفاظت از کبد و درمان و پاک‌سازی کبد چرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف این دمنوش علاوه بر افرادی که دچار ناراحتی کبد هستند برای کسانی که کیسه صفرا ندارند، استفاده از آن الزامی است. در حقیقت کبد منشأ تمام بیماری‌ها است، هنگامی که کبد پاک‌سازی شود عارضه‌ها از بدن دور شده و بدن واکسینه می‌شود.
در رابطه با میزان مصرف این دمنوش باید گفت بنا به مشکلی که هر فرد دارد، توسط پزشک متخصص تجویز می‌شود، اما شکل طبیعی و رایج  مصرف این دمنوش روزی ۲ وعده و هر بار یک دمنوش به صورتی که برای مدت 3 الی 5 دقیقه در یک فنجان آب داغ دم شده باشد، یک تا دو ساعت بعد از غذا می‌توان آن را نوشید. از جمله فواید دمنوش مصفی خون دکتر بیز می‌توان به: تصفیه کبد، تصفیه خون، درمان بیماری‌های خود ایمنی همانند: بیماری‌های پوستی و ام‌اس، رفع خستگی و خواب‌آلودگی نیز اشاره کرد.

سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه از تخمیر سیر تازه و خام تولید می‌شود. به این شکل که سیر تازه و خام را برای ۳ ماه با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، با درجه حرارت بین ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد و رطوبت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه‌داری می کنند. در این مدت رنگ سیر، سیاه شده و مزه‌ی آن به ترش و شیرین یا همان ملس تغییر می‌کند که در مقایسه با سیر تازه‌ی اولیه بوی خیلی کمتری هم دارد.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در سیر طی مراحل تبدیل سیر تازه به سیر سیاه، افزایش می‌یابند و ترکیبات مهم و در عین حال ناپایدار  سیر خام مثل آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده‌ی آلیسین هستند به آنتی‌اکسیدان قوی، اِس اَلیل سیستین یا همان SAC که از جمله آنتی‌اکسیدان‌های قوی می‌باشد تبدیل می‌گردند. سیر سیاه دکتر بیز یک محصول موثر برای لاغری و دارای مجوز هست.

شامپو کافئین دکتر بیز

کافئین اصلی‌ترین ماده موجود در شامپو کافئین دکتر بیز است که باعث افزایش گردش خون در سر شده و به همین دلیل از ریزش مو جلوگیری می‌کند. یکی از دلایلی که از کافئین در تولید این شامپو استفاده شده، محرک بودن کافئین است. روزانه تقریباً 90 درصد انسان‌ها کافئین مصرف می‌کنند چرا که این ماده موجب افزایش میزان هوشیاری،آگاهی، افزایش متابولیسم بدن و تحریک اعصاب مرکزی می‌گردد.
یکی از دلایل استفاده افراد از شامپو کافئین دکتر بیز، ریزش مو است، زیرا کافئین موجود در این محصول از تبدیل هورمون تستسترون به دی هیدروتسترون جلوگیری می‌کند و با مصرف این شامپو به‌صورت غیرمستقیم، از ریزش موها جلوگیری می کند.
کافئین با افزایش گردش خون زیر پوست سر موجب رسیدن مواد مغذی و اکسیژن به ریشه‌ی موها می‌شود و به‌صورت مستقیم به تقویت ریشه و ساقه‌ی مو کمک می‌کند.
مهم‌ترین مکانیزم در عمل شامپو کافئین دکتر بیز، فعال نگه‌داشتن ۲۴ ساعته ی مو است؛ به عبارتی تا جایی که امکان دارد از ورود مو به فاز استراحت جلوگیری می‌کند و آن را در فاز رشد نگه می‌دارد. در نتیجه با قطع ریزش مو به رشد آن هم کمک می‌کند. در کل شامپو کافئین بیز با استفاده از مکانیزم های متفاوت از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث افزایش سرعت رشد مو و مقاوم‌سازی ریشه‌ی آن می‌گردد؛ همچنین فولیکول‌های ضعیف شده‌ی مو را تحریک و موجب رشد مجدد آن‌ها می‌شود.
محصولات دکتر بیز را هم می توانید از نمایندگی های معتبر این برند در سطح شهرهای بزرگ، هم از طربق وب سایت دکتر بیز و هم از طریق فروشگاه های معتبری نظیر آسوکالا خریداری کنید.

آسوکالا مرجع فروش کالاهای معتبر ایرانی و خارجی در فضاب وب




وبگردی