آفتاب

۲ روش فوق‌العاده برای داشتن ابروهای بی‌نقص!



روش هاشور ابرو با سایه‌های ابروی متداول چه تفاوتی دارد؟ و کدام یک برای شما مناسب خواهد بود؟

هاشور ابرو و سایه ابرو، از بهترین روش‌های ابداع شده در حوزه زیبایی است که به نقل از مجله زیبایی بیوتایل، به تازگی محبوبیت چشمگیری در میان خانم‌ها پیدا کرده است. ریزش و کم پشتی ابروها معضل بسیاری از خانم‌هاست. هرچند باید دلایل این امر را پیگیری نمود اما آن چه امروز موردبحث است این است که روش هاشور ابرو با سایه‌های ابروی متداول چه تفاوتی دارد؟ و کدام یک برای شما مناسب خواهد بود؟

سایه ابرو یا میکروشیدینگ:

میکروشیدینگ یک روش آرایشی مدرن است که به‌صورت نیمه دائمی با استفاده از ابزار دستی که شبیه سوزن است رنگدانه‌هایی را روی پوست ایجاد می‌کند و نتیجه کار بسیار به ابروهای طبیعی نزدیک است.
روش‌های پرکردن ابروها، از تاتوهای قدیمی گرفته تا سایه ابرو و هاشور ابرو تقریباً مشابه‌اند. تاتو ابرو روش قدیمی‌تری است که پررنگ و غلیظ می‌باشد اما عرصه مُد و زیبایی به سمت‌وسویی حرکت کرده است که چهره طبیعی، زیباتر خواهد بود. به همین دلیل سایه ابرو ملایم‌تر است و ظاهری ظریف‌تر دارد. در این روش دم ابروها تیره‌تر از تاج ابرو می‌باشد و شباهت بیشتری به ابروی طبیعی دارد.
مزیت سایه ابرو به تاتوهای قدیمی این است که ماندگاری کمی دارد و پس از چند ماه می‌توانید آن را اصلاح کنید.

میکروشیدینگ برای چه افرادی مناسب است:

اگر از دسته افرادی هستید که ابروهایتان توخالی است یا پوست چربی دارید، سایه ابرو برای شما گزینه مناسبی است. البته زیبایی هرگز نباید فدای سلامتی شود و اگر دچار اگزما یا حساسیت‌های پوستی هستید، دور سایه ابرو را خط بکشید چراکه تورم و زخم روی پوست چرب از عوارض شایع سایه ابرو است.
سایه ابرو یا میکروشیدینگ متناسب با سلیقه شما ممکن است به دو صورت اجرا شود:
 


سایه ابرو با قاب:

خانم‌هایی که تمایل به ابروهای کادر دار بی‌عیب‌ونقص هستند طرفدار این نوع سایه ابرو می‌باشند. در این شیوه تمامی سطح ابرو و قاب تاتو می‌شود.

سایه ابرو بدون قاب:

اگر از خانم‌های مدرن و امروزی هستید که دیگر نمی‌خواهند از روش‌های منسوخ شده خط انداختن دور ابرو با تاتو استفاده کنند این روش به شما پیشنهاد می‌شود.

هاشور ابرو:

اگر ابروهایی کم پشت دارید یا در نقاطی از ابرو با تراکم کمتری مواجه هستید باید بدانید این روش نسبت به سایه ابرو زیباتر و طبیعی‌تر می‌باشد و برای حالت‌دهی و پرپشتی ابرو به کار می‌رود.
هاشور ابرو دارای تکنیک‌های میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز می‌باشد که آرایشگر شما متناسب با نوع صورت و سلیقه‌تان ممکن است از هرکدام از این روش‌ها استفاده کند.

میکروبلیدینگ:

روش نیمه دا‌ئمی از انواع هاشور ابرو است که با قلم مخصوص که ابزاری ساده و دستی است انجام می شود.
ابزار کار دارای سوزن‌های یک‌بار مصرفی می‌باشد که به‌صورت ردیفی به هم متصل شده و با فشار دست روی پوست خطوط ظریفی مشابه ابروهای طبیعی ایجاد می‌کند و باعث خوش حالت شدن و پرپشت به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود.
 توسط ابزار دستی رنگ‌دانه‌ها وارد لایه سطحی پوست می‌شود به همین دلیل است که تجربه و مهارت آرایشگر یا پیگمنتر در نتیجه کار بسیار اثرگذار است.

میکروپیگمنتیشن:

روش جدید فرم دادن زیبا و بدون نقص به ابرو می‌باشد، این روش مانند میکروبلیدینگ هاشور نیمه دائمی است.
تفاوت این روش با میکروبلیندینگ در ابزار کار آن‌هاست. ابزار مخصوص میکروپیگمنیشن قلمی با مجموعه‌ای تشکیل شده از سوزن‌های ریز است که به عمق پوست وارد می‌شوند. تفاوت ابزارها باعث تفاوت زمان ماندگاری میکروبلیندینگ و میکروپیگمنتیشن است. شاید تصور کنید که روش کار خشن و خطرناک باشد اما دانستن اینکه استفاده از بی‌حسی، سوزن‌های ظریف دستگاه در کنار تجربه آرایشگر در نتیجه مؤثر خواهند بود از نگرانی‌تان خواهد کاست. اگر تمام فاکتورهای ذکر شده اجرا شود تنها کمی قرمزی و خارش پوست و البته مقدار زیادی زیبایی و اعتمادبه‌نفس را تجربه خواهید کرد.


فیبروز:

یکی دیگر از روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابروها فیبروز می‌باشد که از ترکیب هاشور و سایه برای قرینه‌سازی بهتر ابروها استفاده می‌کند.
مهم‌ترین کاری که در روش فیبروز انجام می‌شود رفع نواقص و اصلاح فرم ابروها با استفاده از تکنولوژی است که به‌وسیله اپلیکیشن قرینه‌سازی این کار را انجام می‌شود و به همین دلیل احتمال خطا در این روش کمتر است. هرچند ابروهای طبیعی، در حالت عادی دقیقاً قرینه نیستند اما اگر روی این موضوع حساس هستید روش فیبروز مناسب شماست.
با استفاده از سوزن‌های یک‌بارمصرف، از قسمت تاج ابرو خطوط طراحی شده و رنگ‌دانه‌ها وارد پوست می‌شوند. سپس دم ابرو طراحی شده و ۲ الی ۳ بار این روند تکرار می‌شود تا به‌خوبی پوست رنگ را به خود جذب کند.
بسته به نوع پوست شما، ممکن است روند فیبروز ابرو به تمدید نیاز داشته باشد. معمولاً در این روش از بی‌حسی استفاده می‌کنند که تحمل آن را برای افراد ساده‌تر خواهد کرد.
فیبروز روی پوست‌های نرمال تا خشک بهترین تأثیر را دارد ولی در افرادی که قبلاً یکی از متدهای تاتو را انجام داده باشند قابل‌اجرا نیست.
هاشور ابرو به روش فیبروز در ۴ متد متفاوت قابل‌اجراست که می‌تواند با هر نوع سبک و سلیقه‌ای هماهنگ شود:

یا تیغ ماهی: Spine۳ هاشور

مناسب افرادی که ابروهای کم‌حجم و رو به بالا دارند.
در این روش که نقطه کانونی آن روی انتها ابروها است و جهت هاشور رو به انتهای دم ابروها زده می‌شود.

 یا ابروی آسیایی: Spine۵ هاشور

مناسب افرادی که چهره آسیایی دارند و چهره طبیعی را بیشتر می‌پسندند.
قسمت کانونی این مدل،‌نقطه‌ای میان ابتدا و انتهای قوس ابرو است.

 یا ابرو کلاسیک: Spine۶ هاشور

مناسب افرادی که ابروها روبه پایینی دارند.
همه هاشورها به قوس پایینی ابرو زده می‌شود.

:Upper spine

در این روش تمامی هاشورها رو به بالا زده می‌شود و مناسب افرادی است که ابروهای اسپرت را می‌پسندند.

هاشور و سایه ابرو با تفاوت‌های جزئی نتایج متفاوتی را خواهند داشت. انتخاب اینکه کدام روش دقیقاً مناسب شماست زمانی میسر است که با یک آرایشگر حرفه‌ای مشورت کنید و درباره مراقبت‌های قبل و بعد از انجام هاشور ابرو، اطلاعات کافی کسب کنید به‌خصوص که باید بدانید بیشتر از هر چیزی این مراقبت‌ها در نتیجه کار مؤثر هستند! اگر تأثیر هاشور ابرو در زیبایی و افزایش اعتماد به نفستان باعث شده مشتاق به تجربه یا یادگیری و آشنایی با روش‌های آن باشید، هر آن چه که نیاز دارید را در مجله زیبایی بیوتایل بخوانید و از طریق اپلیکیشن بیوتایل با پیگمنترهای حرفه‌ای وقت مشاوره و هاشور ابرو رزرو کنید.




وبگردی