آفتاب

روشهای اجاره سوئیت مبله در تهران



تهران مقصد سفر بسیاری از ایرانیان در تعطیلات نوروز است. اما با محدود بودن تعداد هتل ها در تهران و بالا بودن قیمت اقامت در هتل ها بسیاری به دنبال راه حل های دیگری برای داشتن یک اقامت راحت در تهران هستند.

همانطور که میدانید تهران پر جمعیت ترین شهر ایران است، که به طور معمول 8 ملیون جمعیت دارد اما گاهی در طول روز این جمعیت به 12 ملیون نفر میرسد. این اعداد نشان از مسافران زیادی دارد که به تهران می آیند. علت سفرهای این مسافران میتواند متفاوت باشد. برخی برای انجام کارهایشان به تهران سفر میکنند، برخی دیگر نیز برای تفریح و گردش به  شهر تهران سر میزنند. تهران در مقایسه با قدمت 2000 ساله ایران قدمت چندانی ندارد. اما در همین تاریخ 200 ساله اش توانسته بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را در خودش جای دهد.
برای همین تهران مقصد سفر بسیاری از ایرانیان در تعطیلات نوروز است. اما با محدود بودن تعداد هتل ها در تهران و بالا بودن قیمت اقامت در هتل ها بسیاری به دنبال راه حل های دیگری برای داشتن یک اقامت راحت در تهران هستند. تا پیش از این بسیاری از مسافران روزهای سفرشان را در خانه اقوام سپری میکردند اما با اوضاع پیش آمده و شیوع ویروس کرونا، این کار دیگر چندان ایمن نخواهد بود. برای همین امروزه بازار اجاره سوئیت مبله در شهر تهران بسیار داغ شده است.

سوئیت مبله چیست؟

سوئیت یا خانه های مبله یک خانه با تمام امکانات کامل زندگی هستند که بر عکس هتل ها تمام وسایل زندگی را در اختیار شما قرار میدهند. خانه های مبله دارای آشپزخانه مجهز به یخچال، فریزر، اجاق گاز، ظروف و قاشق و چنگال است که تمام امکاناتی شما برای آشپزی و پخت و پز را فراهم می آورد.
خانه های مبله با توجه به متراژی که دارند دارای یک تا سه اتاق خواب هم هستند که همگی آنها دارای سرویس خواب کامل و پتو بالشت اضافه هم هستند اگر به صورت خانوادگی یا دوستانه سفر میکنید این امکانات میتواند اقامت راحت تری را برای شما رقم بزند.

روش اجاره خانه مبله در تهران

همانطور که گفته شد تهران با امکانات رفاهی که دارد و با جای دادن تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری ایران در خود تعداد بسیار زیادی مسافر را به خود جذب میکند. دغدغه‌ی هر مسافری تامین محلی برای اقامت موقت در طی سفر است از همین رو خانه های مبله برای خدمت رسانی به این افراد و توسعه گردشگری در ایران باب شده اند. برای اجاره سوئیت مبله تنها کافیست به صورت اینترنتی به جستجوی این خانه ها بپردازید. سایت تهران مبله یکی از سایت های بسیار معتبری است که با سابقه ای که دارد در این راستا خدمات متعددی ارائه میدهد. تهران مبله تابع قوانین جمهوری اسلامی بوده و اجاره خانه های مبله اش را تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر از سوی مسافر، انجام میدهد.

قیمت اجاره خانه مبله تابع چه مواردی است؟

•    امکانات: خانه های مبله با توجه به امکاناتی که دارند میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. اگر به سایت تهران مبله مراجعه کنید میتوانید جزئیات امکانات تمام واحد های مبله را ببینید. این امکانات شامل، ماکروفر، پارکینگ، تردمیل و ... میتوانند باشد.
•    منطقه: خانه های مبله باتوجه به منطقه ای که در آن واقع شده اند قیمت های متفاوتی خواهند داشت. هرچه منطقه ای که خانه مبله در آن واقع شده است بهتر و لوکس تر باشد، قیمت خانه ی مبله بیشتر میشود. بهتر است منطقه ای که انتخاب میکنید نزدیک به جایی باشد که شما قصد گشت و گذار در آن را دارید. همانطور که گفته شد تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری ایران در شهر تهران وجود دارند که شما میتوانید با توجه به علایقتان منطقه ای که این جاذبه ها درون آن وجود دارند را انتخاب کنید.
•    تعداد اتاق های خواب: هرچه تعداد اتاق خواب های یک آپارتمان مبله بیشتر باشد قیمت اجاره آن آپارتمان بالاتر است. برای مثال قیمت آپارتمان های دو خوابه از آپارتمان تک خواب به مراتب بیشتر است.

قوانین خانه های مبله چیست؟

در سایتی مانند سایت تهران مبله تمام نکاتی که شما باید حین رزرو خانه مبله رعایت کنید ذکر شده است. شما پس از انتخاب واحد مبله ای که مورد پسندتان واقع شده میتوانید با تیم پشتیبانی تهران مبله تماس بگیرید و اقدام به رزرو کنید. شما میتوانید حداقل تا 24 ساعت مانده به سفرتان با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید. در زمانی کمتر از این مقدار اقدام کنید ممکن است واحدی خالی نباشد و برای اقامتتان به مشکل بر بخورید.
توجه داشته باشید ساعت ورود به واحد های مبله ساعت 14 و ساعت خروج 12 ظهر است و برای تغییر این ساعات باید حتما هماهنگی کنید.
روند کار به این صورت است که شما پس از تماس با پشتیبانی و قطعی کردن واحد مبله ای که انتخاب کردید، تاریخ خروج و ورودتان را اعلام میکنید. پس از آن صورت حسابی برای شما ارسال میگردد که با پرداخت آن، واحد مبله برای تعداد روزهایی که اعلام کرده اید به اجاره شما در می آید. توجه داشته باشید که واحد های مبله را میتوانید به صورت ماهانه هم اجاره کنید.
برای تمدید رزرو باید 24 ساعت مانده به تاریخ خروجتان تمدید خود را به تیم پشتیبانی اعلام کنید. و برای لغو رزرو نیز 48 ساعت قبل از تاریخ ورودتان باید لغو رزرو را به پشتیبانی اعلام کنید تا مجبور به پرداخت خسارت نشوید. اگر 24 ساعت قبل اطلاع دهید تنها 50 درصد از مبلغ اجاره به شما بازگردانده میشود و اگر در زمانی کمتر از 24 ساعت رزروتان را لغو کنید تمام هزینه ای که پرداخت کرده اید به عنوان خسارت از شما کسر میگردد.




وبگردی