آفتاب

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی



در این مقاله قصد داریم تا شما را با سریعترین و آسان ترین راه یادگیری زبان آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید یادگیری زبان انگلیسی روش های مختلفی دارد اما انتخاب روشی که در کوتاهترین زمان ما را به نتیجه دلخواه برساند شاید کمی دشوار باشد.
 دیدن فیلم زبان انگلیسی می‌تواند یکی از بهترین روش‌ ها برای یادگیری زبان انگلیسی باشد و حتی خیلی بهتر از خواندن کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی است. به دلیل این که زبان انگلیسی که در کتاب‌های درسی بکار رفته است، ساختگی و الکی است و روش‌های آموزشی به‌کاررفته کارایی زیادی ندارد (البته در پرانتز بگویم که منظور فقط کتاب های آموزشی مرسوم است درحالی که خواندن کتاب هایی مانند کتاب داستان، برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب است). ولی زبان انگلیسی به‌کاررفته در فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی به زبان انگلیسی‌ای که در واقعیت استفاده می‌شود خیلی نزدیک‌تر است. و از همه مهم‌تر گویش به‌کاررفته نیز به گویش واقعی نزدیک‌تر است. ولی همین فیلم اگر به روش صحیح استفاده نشود کارایی چندانی در بهبود زبان انگلیسی شما ندارد پس لازم است ابتدا بدانیم که چگونه با دیدن فیلم زبان انگلیسی یاد بگیریم تا نتیجه ی مورد نظر حاصل شود.



 یادگیری سریع زبان انگلیسی|یادگیری آسان زبان انگلیسی| ویدیو رایگان زبان| آموزش زبان با فیلم

چرا یادگیری زبان انگلیسی با فیلم توصیه می شود؟


همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد در یادگیری زبان انگلیسی با فیلم ، شما انگلیسی واقعی و طبیعی را یاد می گیرید نه انگلیسی کتاب های درسی را. زبانی که در کتاب های درسی یاد می گیریم با زبانی که عامه مردم در زندگی روزمره استفاده می کنند در خیلی از مفاهیم و حتی ساختارها متفاوت است. به عنوان مثال جمله: “ nice weather we’re having ” که در سطوح پایین در کتب آموزشی در کلاس زبان ممکن است با آن مواجه شوید، از لحاظ ساختار گرامری هیچ شکلی ندارد ولی در زبان انگلیسی روزمره می توانیم بگوییم تقریبا هرگز از این جمله استفاده نمی شود. در مقابل ، زبان فیلم زبان طبیعی و رایج است که Native speaker ها از آن استفاده می کنند. در نتیجه با تمرین زبان از طریق فیلم شما زبانی را یاد می گیرید که در خارج از کتاب ها استفاده می شود.
دلیل بعدی این است که در یادگیری زبان انگلیسی با سریال آنچه را می شنوید که گفته می شود! انگلیسی زبان ها معتقدند که فقط 7 درصد از ارتباط کلامی از طریق کلمات برقرار می شود. 93 درصد دیگر چه چیزی می تواند باشد؟! این 93 درصد چیزی نیست غیر از نحوه بیان شما. زبان بدن یا همان  body language، حالت چهره (اخم، لبخند و…) و لحن صدا (در زمان ناراحتی، عصبانیت و…) نقش مهمی در انتقال پیام دارند. با این وصف حتما موافقید که چگونه گفتن از چه گفتن مهم تر است. اجازه بدهید با یک مثال توضیح دهیم: یکی از اولین جمله هایی که در انگلیسی یاد می گیرید   I love you  است. ولی تا به حال به این فکر کرده اید که معنی زیبای این جمله بسته به نحوه بیان آن می تواند چقدر متعدد و متفاوت باشد؟
 فیلم ها راهی عالی برای یادگیری لغات انگلیسی و زبان عامیانه آمریکایی یا بریتانیایی و تلفظ درست کلمات هستند. زمانی که از خواندن خسته شده‌اید، پیشنهاد ما برای یادگیری ساده‌تر زبان انگلیسی تماشای فیلم‌هاست چرا که آنها همچنان که می‌آموزند سرگرم کننده نیز هستند.
تماشای فیلم‌ها به شما بینش فرهنگی می‌دهد. با دیدن آنها شما قادر خواهید بود نه تنها اطلاعات‌تان را در مورد مکان‌های مورد علاقه‌تان افزایش دهید، بلکه فرهنگ و تاریخ آن کشور را نیز درک کنید. اما در انتخاب فیلم هایی که با هدف یادگیری زبان و روان‌شدن لیسنینگ و اسپیکینگ‌تان می بینید دقت کنید و سعی کنید فیلمهای ببینید که به شما ایده برای صحبت کردن بدهند یا شما را با اصطلاحات تخصصی انگلیسی آشنا کند.


برای آموزش زبان انگلیسی چه فیلم ‌هایی ببینیم؟


فیلم هایی مفید هستند که سرعت فیلم و ترجیحا سرعت صحبت کردن در آن پایین باشد، از مکالمه رسمی استفاده کنند و کلمات کوچه بازاری را کمتر به کار ببرند.نکته ای مهم در انتخاب فیلم برای تقویت زبان این است که فیلم متناسب با سطح زبان شما باشد. انتخاب فیلم‌های تاریخی که در آن از کلمه‌های قدیمی استفاده می‌شود، لحن حماسی دارد و احتمالا تشخیص تلفظ‌های آن برای گوش شما دشوار است، برای شروع مناسب نیست . همچنین یکی از مواردی که اهمیت بسیاری دارد این است که فیلمی را انتخاب کنید که با سلیقه شما سازگار باشد.فیلمی که انتخاب می کنید باید برای شما جذاب باشد تا از تماشای آن لذت ببرید.پس باید ژانر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
فیلم هایی مانند چشم عقاب ، استیو جابز، فارست گامپ و سریال های جذابی مانند سریال مظنون ، بیگ بنگ تئوری و سریال فرندز برای یادگیری زبان انگلیسی پیشنهاد می شوند.
اگر تصمیم گرفته اید که یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و سریال را شروع کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید:
1.    هر فیلم را حداقل ۲ بار تماشا کنید.
2.    این فیلم ها را فقط با زیرنویس زبان انگلیسی ببینید.
3.    واژه ها و جملاتی که بیشتر استفاده می شود را یادداشت کنید و بعدا مطالعه نمایید.
4.    از تکنیک shadowing استفاده کنید.
5.    توقع را از خودتان بالا نبرید و آهسته و پیوسته پیش بروید.
تجربه به ما ثابت کرده است که اگر این روش را بصورت اصولی و درست انجام دهید ، به مرور زمان و حتی در مدتی کوتاه تاثیر شگرف آن و پیشرفت سطح زبان انگلیسی خود را خواهید دید.



یادگیری زبان انگلیسی با فرندز | یادگیری زبان با فیلم| تقویت زبان با فیلم | آموزش زبان انگلیسی با سریال


 
استادان متخصص و با تجربه فیسپیک این اطمینان رو به شما میدن که با مشاهده ویدئوها ، زبان انگلیسی خود را در سریعترین زمان به سطح دلخواه خودتون برسونید و مهارت های زبان رو تقویت کرده و مثل یک فرد نیتیو ،انگلیسی صحبت کنید!


0939📞 www.fispik.ir  📞 021-8855-1470




وبگردی