آفتاب

ترند آرایشی سال 2021 : آرایش نکن!



در سال 2021 که در آن قرار داریم، ترند آرایشی این است که زیبایی ذاتی صورتتان را به تصویر بکشید و از لوازم آرایشی مانند رژ لب، کرم پودر و کانسیلر کمتر استفاده کنید.

یکی از موضوعاتی که امروزه مورد توجه خانم ها قرار گرفته است مبحث مد، زیبایی و میکاپ است. از این رو، خانم ها برای اینکه بتوانند زیبایی خود را به تصویر بکشند سعی می کنند، متد آرایشی و رنگ هایی که استفاده می کنند مطابق با ترند و مد باشد. اما در سال 2021 که در آن قرار داریم، ترند آرایشی این است که زیبایی ذاتی صورتتان را به تصویر بکشید و از لوازم آرایشی مانند رژ لب، کرم پودر و کانسیلر کمتر استفاده کنید.
در این مقاله روبی سان به عنوان یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی که دارای محصولات اصل می باشد تصمیم دارد بگوید که بهترین و مناسب ترین ابزار آرایشی برای امسال یک رژ لب ساده و البته رژ لب مغذی است. پس با روبی سان همراه باشید.

لب هایی نرم و بدون ترک

همانطور که اشاره شد برای اینکه امسال روی مد باشید بهتر است آرایش نکنید یا حداقل کمتر از لوازم آرایشی مختلف استفاده نماید.
 اما لب ها یکی از اعضای اصلی صورت است که زیبایی و سلامت آن می تواند در افزایش زیبایی صورت به خصوص بانوان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. رژ لب مغذی شاید همان چیزی باشد که امسال برای ترند شدن به آن احتیاج دارید.
 استفاده از یک رژ لب مغذی با رنگی ملایم می تواند در عین سادگی زیبایی ظاهری صورتتان را افزایش دهد و به دلیل دارا بودن مواد مغذی و ویتامین های موجود در آن، به مرور زمان ترک ها و خشکی های موجود روی آن بهبود می یابد. هر چه لب های شما پوسته های کمتری روی خود داشته باشد درخشش لب هایتان و جذابیت آن بیشتر خواهد شد.


 فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی


رژ لب مغذی مایع یا جامد؟

تقریبا مواد اولیه برای تولید رژ لب یکسان است. چه شما رژ لب مایع خریداری کنید یا اینکه طرفدار رژ لب های جامد و مات باشید همگی دارای یک مواد اولیه یکسان هستند. تنها تفاوتی که باعث تغییر ماهیت در رژ لب مایه و نوع جامد می شود این است که میزان و اندازه مواد ترکیبی در آن متفاوت است.
به بیانی دیگر، در رژ لب مایع و جامد، مواد شیمیایی، رنگدانه، لوسیون نرم و مرطوب کننده، چربی و روغن های طبیعی و شیمیایی یکسان است اما در نوع مایع رژ لب، مرطوب کننده و چربی که می تواند روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، بادام یا مثلا هسته انگور باشد به میزان بیشتری به کار رفته است.
در نتیجه رژ لب مایع نسبت به رژ لب جامد می تواند موجب نرمی و لطافت بیشتر لب های شما شود. البته در بین مدل های مختلفی که در رژ لب مایع وجود دارد مدلی که از آن به عنوان لاک لب یاد می شود اثری همانند رژ لب جامد مات دارد که به مرور زمان به پوست نازک و حساس لب هایتان آسیب بیشتری وارد می کند.
در کنار آرایش و زیبایی همیشه به سلامتی خودتان اهمیت بیشتری دهید و سعی کنید که از لوازم آرایشی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی سلامتی شما را مورد مخاطره قرار ندهد.

رژ لب مایع با کدام رنگ

رژ لب را باید متناسب با محیطی انتخاب کنید که در آن قرار می گیرید. به عنوان مثال برای محیط های رسمی (محیط کار یا داشنگاه) بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که در عین زیبایی شان اجتماعی شما را حفظ نماید. در این موقعیت ها بهتر است از رژ لب مایع با رنگ های ملیح و ملایم استفاده کنید.
اما در محیط های مهمانی، دورهمی خانوادگی و دوستانه دست تان برای انتخاب رنگ رژ لب مایع و جامد باز است. رنگ رژ لب را با لباس، اکسسوری ها کیف و کفشتان ست کنید و زیبایی و آراستگی خود را رخ بکشید.


 فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی


رژ لب مایع ماندگارتر است یا رژ لب جامد؟

شاید این یک باور عمومی است که در ذهن همه خانم ها جا افتاده است که ماندگاری رژ لب مایع نسبت به رژ لب جامد کمتر است و با خوردن و آشامیدن اثری از ارژ لب روی لب ها باقی نخواهد ماند.
اما واقعیت اینگونه نیست. به جز رژ لب جامد مات که به عنوان رژ لب 24 ساعته همه خانم ها آن را می شناسند که در اثر استفاده طولانی مدت موجب آسیب های شدید به پوست لب می شود، رژ لب مایع نسبت به رژ لب جامد ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر چه نرم کننده و روغن های موجود در یک رژ لب بیشتر باشد، ماندگاری آن کمتر خواهد بود. رژ لب مغذی هم به دلیل دارا بودن نرم کننده و مواد ویتامینه ماندگاری کمی هم خواهد داشت.
اما این نوع رژ لب ها به دلیل دارا بودن مواد اولیه خاص، زمانی که شما از آن استفاده می کنید حتی اگر رنگ انتخابی شما کم رنگ و ملایم باشد روی لب های شما درخشش و جذابیت خاصی ایجاد می کند.
با انتختب های ظریف است که می توانید به سادگی اما پر قدرت در یک جمع بدرخشید.

چگونه از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی رژ لب مایع مناسب خریداری کنیم؟

امروزه با گسترش فضای آنلاین و وب، بسیاری از کسب و کارها به سمت دیجیتال و آنلاین شدن پیش رفته اند. یکی از مشاغلی که در فضای اینترنت بسیار زیاد وجود دارد و پیشرفت عظیمی داشته فروشگاه های لوازم آرایشی است.
 اما چگونه می توان به یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی اعتماد کرد که محصولاتی که خریداری می کنید اصل باشد و قیمت آن هم متناسب با کیفیت کالا باشد؟
اگر دقت کنید فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی این گونه هستند که یک مدل از لوازم آرایشی مانند رژ لب را با برندها و مارک ها مختلف که هر کدام قیمت متفاوتی دارد به فروش می رسانند.
دقت کنید که این کالاها تضمین اصالت کالا را دارند یا خیر.


 فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی


یکی از مزیت های فروشگاه های تک محصوله مانند روبی سان این است که تنها یک برند را با تضمین اصالت کالا می فروشد و این می تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولی که خریداری می کنید راحت کند.
در مورد قیمت کالاهای آرایشی، برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی قیمت کمتری دارد اما کیفیت محصولات خارجی در زمینه لوازم آرایشی بسیار متفاوت می باشد. این قیمت پایین تا جایی پیش می رود که حتی یکی از معیارهای خرید لوازم آرایشی خانم ها شده است.
اگر بخواهیم یک محصول آرایشی با قیمت مناسب اما کیفیت عالی از یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی خریداری کنیم چقدر باید هزینه کنیم؟
به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله خانم ها، با این چند نکته آرایشگر حرفه ای خود باشید را مطالعه کنید
تمام محصولات روبی سان دارای اصالت کالا است و محصولی مشترک بین ایتالیا و ایران است. مواد اولیه از ایتالیا وارد ایران و در کشور ما بسته بندی می شود. این یعنی شما یک کالای باکیفیت را با قیمت تمام شده کمتری خریداری خواهید کرد.
برای بررسی و خرید محصولات آرایشی اصل روبی سان می توانید از طریق لینک وب سایت آن به نشانی www.Rubisun.ir مراجعه نمایید.




وبگردی