آفتاب

راهنمای خرید اینورتر با ارزانترین قیمت



اگر بخواهیم از دیدگاه لغوی اینورتر را معنی کنیم باید به مبدل اشاره نماییم. همانطور که از معنای اینورتر ها می توان متوجه شد قابلیت تبدیل را دارند و می‌توانند به واسطه تقویت کننده ها فرکانس و سطح ولتاژ تولیدی را به فرکانس مورد نظر و دلخواه تبدیل نمایند و برق AC خروجی را به ولتاژ و فرکانسی تبدیل کند که برای کاربر مورد نیاز است.

اینورتر: اول از همه باید بدانید که اینورتر را با نام‌های متنوعی می‌شناسند که می‌توان به کنترل دور موتور، درایو و VFD اشاره نمود .
 
اگر بخواهیم  از دیدگاه لغوی اینورتر را معنی کنیم باید به مبدل اشاره نماییم. همانطور که از معنای اینورتر ها می توان متوجه شد  قابلیت تبدیل را دارند و می‌توانند به واسطه تقویت کننده ها فرکانس و سطح ولتاژ تولیدی را به فرکانس مورد نظر و دلخواه تبدیل نمایند و برق AC خروجی را به ولتاژ و فرکانسی تبدیل کند که برای کاربر مورد نیاز است.
در نهایت در خروجی اینورتر به واسطه برق AC  که تولید می‌شود می توان انواع موتورهای AC سه فاز را کنترل نمود و برای راه اندازی آن اقدام کرد.

کاربرد اینورترها

اینورترها کاربردهای متنوعی داشته اند و می توانیم در موارد مختلفی همانند اسانسور، پمپ های صنعتی ،پمپ های ساختمانی، فن های صنعتی، نوار نقاله، دستگاه های اکسترودر، ماشین الات های صنایع چاپ و تزریق پلاستیک، منبع تغذیه، گرمکن القایی، منابع برق اضطراری و.... آن ها را بکار بگیریم.
جالب است بدانید که اینورترها در پنل های خورشیدی نیز کاربرد دارند و به دلیل اینکه پنل های خورشیدی خروجیDC داشته اند میتوان با اینورترها تبدیل را به AC انجام داد.
اینورتر یا درایو به عنوان یکی از وسایل پرکاربردی محسوب می شود که در تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه پیشرفت های زیادی در عرصه صنعت و ساخت تجهیزات صنعتی صورت گرفته و روزانه محصولات بروزی وارد بازار می شود اینورترها نیز تولید و ساخته شده اند تا بتوانند برخی از مشکلات زیادی که در این عرصه وجود دارد را برطرف نمایند.

خرید اینورتر

زمانی که می خواهید اینورتر بخرید باید به نکاتی توجه نمایید چرا که نیاز به مهارت و تخصص داشته است. در زمان خرید اینورتر و انتخاب آن باید اطلاعاتی همانند توان موتور، نوع تغذیه در دسترس (تک فاز ، سه فاز) در اختیار داشته باشید.



البته از تمامی این موارد مهم تر که در زمان انتخاب یک اینورتر که باید به آن دقت کنید نوع نیاز و کاربردی است که شما دارید و میخواهید اینورتر را به کار بگیرید.
اینورتر هایی برای کاربردهای عمومی ساخته شده‌اند که با نام اینورترهای اقتصادی نیز شناخته می شوند و شما می توانید در جهت کارهایی که تخصصی نیستند آنها را به کار بگیرید. برای موارد دیگری مثل ماشین آلات که نیاز به دقت بیشتری دارند باید در انتخاب و خرید اینورتر وسواس بیشتری به خرج داد.
 در واقع انتخاب یک اینورتر مناسب برای شما که با نوع کاربرد مورد نیازتان هماهنگ و همخوانی داشته باشد باید با اطلاعاتی نظیر  نوع بار انتخاب گردد.

تهران برق

اگر شما تصمیم گرفته اید که برای خرید اینورتر یا سیم، کابل برق ، لوازم روشنایی یا صنعتی و غیره اقدام کنید و قصد دارید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خریداری نمایید می توانید همین حالا از فروشگاه تخصصی سیم و کابل تهران برق استفاده کنید و هر آنچه که شما نیاز دارید را انتخاب کرده و به سادگی خرید کنید. فروشگاه تهران برق به عنوان یکی از بزرگترین مرجع خرید تجهیزات برق و روشنایی برق صنعتی به شمار می رود.
با ورود به وبسایت شما می توانید با دسته بندی های مختلف روبرو شوید و محصولاتی را که می خواهید انتخاب نمایید و آخرین قیمت ها را در خصوص هر کالا مشاهده نمایید.




وبگردی