آفتاب

حفاظ درب آپارتمان، یعنی نبرد با سارقان



همه ما به دنبال امنیت هستیم زیرا با شعار امنیت هزینه نیست، کاملا واقفیم و به آن ایمان داریم. اگر برای ساختمان خود هزینه کنیم و از نقطه نظر امنیت، جنبه های لازم را پیاده سازی کنیم انگاه دیگر نگرانی برای ورود سارقین وجود ندارد.

حفاظ درب آپارتمان یکی از راه هایی است که سبب می شود تا ایمنی خانه شما تضمین شود. در نظر داشته باشید که نرده حفاظ ضد سرقت که متحرک است یا به صورت کشویی باز و بسته می شود می تواند فضای کمی را به خود اختصاص دهد. وجود حفاظ درب آپارتمان شیک و مدرن سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند و در نتیجه به راحتی از خانه خود محافظت کرده اید.
حفاظ درب آپارتمان برای جلوگیری از فضای زیاد و همچنین پیشگیری از گرفتن مسیر ورودی افراد، به صورت کشویی باز و بسته می شود. در صورتی که به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی هستید باید به شما این مژده را بدهیم که شما به لیست افرادی پیوسته اید که امنیت را راهی برای آسایش خانه و اعضای خانه می پندارید.
طرح های مختلف نرده حفاظ کشویی برای درب آپارتمان موجود است که شما عزیزان می توانید یکی از این طرح ها را برای خود اختیار کنید. در نظر داشته باشید که این حفاظ شیک و به روز می تواند زیبایی درب ساختمان شما را نیز افزایش دهد.
از جمله طرح های مختلف حفاظ درب آپارتمان می توان به نرده حفاظ کشویی دوگل یا دو لوزی خم یا ساده، سه گل یا سه لوزی ساده و یا خم، حفاظ درب آپارتمان چهارگل یا چهار لوزی ساده یا خم، پنج گل یا تمام گل، حفاظ درب آپارتمان ایتالیایی، حفاظ درب آپارتمان پیچی و همچنین درب آکاردئونی سلطنتی ازجمله طرح های گوناگون درب کشویی متحرک است.
درب اکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است توانسته است جایگاه ویژه ای را برای خود داشته باشد. زیرا به صورت تاشو باز و بسته می شود و از این رو توانسته است فضای کمی را به خود اختصاص دهد و برای اپارتمان ها با پله های باریک و یا ورودی کم بسیار مناسب باشد.
حفاظ درب آپارتمان برای پاساژها و همچنین سایر مراکز اداری نیز کاربرد دارد. زیرا ایمن ترین و زیباترین روشی که می توان با کمک آن درب اصلی ساختمان را امن کرد، استفاده از درب آکاردئون شیک و به روز است.
درب آکاردئونی در طرح های مدرن یا سطلنتی و کلاسیک ساخته می شود که در جلو کلینیک یا مغازه ها و همچنین ساختمان های مسکونی نصب می شود. مشتریان براساس دکوراسیون خارجی منزل می توانند یکی از این نوع حفاظ درب آپارتمان را برای خود اختیار کنند.
کیفیت ساخت محصولات ایمنی و حفاظ درب آپارتمان نکته مهمی است که باید به ان توجه کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه با نیم قرن تجربه و ارائه خدمات ویژه توانسته است رضایت مشتریان را کسب کند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 

محافظ کشویی درب ساختمان امنیت را هدیه می دهد

همه ما به دنبال امنیت هستیم زیرا با شعار امنیت هزینه نیست، کاملا واقفیم و به آن ایمان داریم. اگر برای ساختمان خود هزینه کنیم و از نقطه نظر امنیت، جنبه های لازم را پیاده سازی کنیم انگاه دیگر نگرانی برای ورود سارقین وجود ندارد. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما با وجود گارد کشویی درب ورودی چندین برابر می شود. زیرا این محافظ نقش سپر بلایی را دارد که در برابر سارقین فرصت طلب از خانه شما محافظت می کند. یکی از مهمترین راه کار هایی که افراد باهوش انجام می دهند این است که نرده کشویی یا محافظ ایمنی درب ضد سرقت را از بهترین شرکت خریداری می کنند تا کیفیت مطلوبی داشته باشد و به راحتی تیغه های ان قابل برش و خم کردن نباشد.
ایران سازه یکی از شرکت های پراوازه در زمینه ساخت انواع محصولا ایمنی است. محافظ کشویی که در ایران سازه ساخت می شود از کیفیت مطلوبی برخوردار است و همچنین جنبه های امنیتی را برای محافظت کامل از درب ساختمان حفظ می کند.
استفاده از بهترین دستگاه های جوشکاری و برشکاری و همچنین بهره مندی از متد جدید رنگ کاری سازه های اکاردئونی یا محافظ کشویی سبب شده است تا محصول نهایی از هر نظر، یکی از بهترین های بازار باشد.
ایران سازه برای شما امنیت را هدیه می دهد و در عین حال با قیمت مناسب که براساس نرخ اتحادیه است قیمت محافظ کشویی ساختمان را تعیین می کند تا مشتریان با هر بودجه ای بتوانند خرید درب کشویی اکاردئونی را انجام دهند.برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه شما را خوشنود می کند

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه بر مبنای نرخ اتحادیه تعیین می شود و از این رو شما می توانید با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه های گزاف اقدام به خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی نمایید. در نظر داشته باشید که ایران سازه با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه ویژه ای را برای خود رقم بزند از این رو شما این شرکت مشتریان مختلف با بودجه های متفاوتی دارد، برای رضایت همگان قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به گونه ای در نظر گرفته است که براساس نرخ اتحادیه باشد و نهادهای مصوب نظارتی روی قیمت نیز اشراف داشته باشند.
نرده حفاظ شاخ گوزنی که در تراکم و ارتفاع های گوناگونی ساخته می شود قیمت های متغیری نیز دارد. با توجه به نمره یا شماره میلگرد به کار رفته در ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز قیمت متغیر می باشد. در سایت ایران سازه براساس تراکم و ارتفاع و همچنین نمره میلگرد، قیمت حفاظ شاخ گوزنی تعیین شده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناس فروش از قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی مورد نظر خود اطلاع یابید.
نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که امنیت هزینه نیست و همچنین پرداخت هزینه برای کیفیت مطلوب نیز امری هوشمندانه است. پس به دنبال ارزانی محصولی نباشید که کیفیت پایینی دارد. در ایران سازه کیفیت ساخت و جوشکاری و برشکاری و همچنین رنگ امیزی به گونه است که مشتریان با خیال راحت بتوانند از این محصول با کیفیت استفاده کنند و در عوض قیمت مناسبی نیز برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازند. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره و همچنین بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.




وبگردی