آفتاب

درب آکاردئونی یعنی امنیت در کنار زیبایی



درب آکاردئونی که حفاظ درب ضد سرقت نیز شناخته می شود برای جلو درب واحدهای آپارتمان و همچنین اداره به کار می رود تا امنیت ساختمان تضمین شود.

درب آکاردئونی یکی از الزامات لازم هر ساختمان است. زیرا وجود این نرده حفاظ کم جا که به صورت کشویی باز و بسته می شود و در عین حال مقاومت بالایی در برابر خم شدن و برش خوردن دارد، امنیت ساختمان شما را تضمین می کند.
نرده حفاظ درب آکاردئونی که به شکل ساز آکاردئونی باز و بسته می شود توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. زیرا هم زیبایی خاصی دارد و هم اینکه به دلیل کم جا بودن، فضای زیادی را اشغال نمی کند.
درب آکاردئونی که حفاظ درب ضد سرقت نیز شناخته می شود برای جلو درب واحدهای آپارتمان و همچنین اداره به کار می رود تا امنیت ساختمان تضمین شود. با وجود این حفاظ درب ضد سرقت دیگر سارقین نمی توانند به راحتی به درب اصلی خانه دسترسی داشته باشند و از طریق آن وارد خانه شوند. درب آکاردئون یا درب کشویی متحرک در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود که شما می توانید از یکی از این طرح ها و مدل ها برای درب ساختمان خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان خود را جدی گرفته و نصب درب یا حفاظ ضد سرقت آکاردئونی را در اولویت قرار دهید.
درب آکاردئونی به درب کرکره ای یا درب کشویی متحرک و همچنین درب آهنی تاشو نیز شناخته می شود. درب آکاردئونی طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است که به صورت کشویی یا تاشو باز و بسته می شود. علت ساخت این مدل این است که از فضا استفاده بهینه شود و استفاده از درب نیز آسان باشد. همچنین برای جابه جا کردن ان نیاز به اعمال فشار زیادی نباشد.
انواع طرح درب یا حفاظ آکاردئونی را در ادامه توضیح داده ایم:
درب آکاردئونی طرح سه گل یا سه لوزی خم یا ساده، درب آکاردئونی دو گل یا دو لوزی خم یا ساده، 4 گل و پنج گل یا تمام گل ساده و خم، درب آکاردئونی سلطنتی، درب آکاردوننی پرچ مخفی و درب آکاردونی ایتالیایی ، درب آکاردئونی پیچی از انواع حفاظ درب کشویی است که در شرکت ایران سازه با بهترین متریال و همچنین بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های جوش و برشکاری و رنگ آمیزی ساخته می شود.
کیفیت رنگ به کار رفته در ساخت درب یا حفاظ کشویی آکاردئونی به گونه ای است که سال های متمادی مانند روز اول براق و شیک به نظر می رسد. شما مشتریان عزیز می توانید برای داشتن درب آکاردئونی با شماره تلفن 09127716460 تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت کنید.
 

محافظ کشویی پشت درب آپارتمان جنگی با سارقین دارد

محافظ کشویی پشت درب آپارتمان امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات ایمنی ساختمان تبدیل شده است. این محافظ چندین ویژگی و مزیت دارد که مشتریان را برای خرید این محصول سوق می دهد. از جمله مهمترین ویژگی های محافظ کشویی پشت درب آپارتمان می توان به طرح زیبا و خاص آن اشاره کرد. این حفاظ با وجود اینکه در برابر سارقین جان فشانی می کند اما باید طرح زیبایی داشته باشد تا نمای درب منزل زیبا جلوه دهد. با توجه به طرح های متفاوت درب اکاردئونی که هر کدام زیبایی خاصی دارند شما می توانید نمای درب ساختان خود را با این محافظ کشویی چشم نواز جلوه دهید.
محافظ کشویی پشت درب آپارتمان نقطه قوتی که دارد این است که فضای بسیار کمی را برای خود اشغال می کند. در واقع در هنگام بسته بودن این درب ها به راحتی می توان از فضای پشت درب استفاده کرد. زیرا این محافظ به صورت تاشو است و در حالت فشرده هیچ فضایی اضافی را به خود نمی گیرد. بنابراین اگر شما به دنبال ایمنی ساختمان هستید و در عین حال فضای پله گرد شما کم  است، محافظ کشویی پشت درب آپارتمان بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.
یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که محافظ کشویی پشت درب آپارتمان به صورت پرچ مخفی نیز تولید می شود که همین امر ایمنی ساختمان شما را بیش از پیش تضمین می کند. البته در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت حفاظ اکاردئونی در شرکتی که آن را تولید کرده است بسیار اهمیت دارد. در شرکت ایران سازه از متریال مرغوب برای ساخت محافظ کشویی پشت درب آپارتمان استفاده می شود. زیرا راحتی حرکت لایه ها در تسمه کشویی آهنی و همچنین باز و بسته شدن راحت و همچنین تراکم و ساخت تیغه های به کار رفته اهمیت شایانی دارد. در ایران سازه با بهره گیری از تیم حرفه ای که جنبه های امنیتی و جنبه های زیبا شناختی را در کنار کیفیت بالا حفظ می کنند، محصول نهایی از هر نظر کیفیت مطلوب را دارد.
برای اطلاع از قمیت و همچنین مشاهده انواع طرح درب آکاردئونی در ایران سازه می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 

حفاظ بوته ای با سارقین نبرد تن به تن دارد

نرده حفاظ بوته ای توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی در بین مشتریان پیدا کند. زیرا این نرده حفاظ به دزدگیر معروف است. این طرح از پرفروش ترین طرح های نرده روی دیوار است که چندین مزیت را با هم به همراه دارد. از جمله مهمترین مزیت نرده حفاظ بوته ای این است که ایمنی بسیار بالایی را برای ساختمان به ارمغان می اورد زیرا طرح ان که از گل ها و بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است، مانع از عبور هر جنبده ای به داخل ویلا یا حیاط منزل می شود.
نرده حفاظ بوته ای در نبرد تن به تن با سارقین قرار دارد و همیشه پیروز میدان است زیرا تراکم و طرح این حفاظ مانع از نفوذ می شود. نرده حفاظ بوته ای از نظر ظاهری شباهت بسیاری به نرده شاخ گوزنی دارد اما تفاوت اصلی آن با شاخ گوزنی این است که تراکم بالاتری داشته و در نتیجه ضریب ایمنی خانه را دوچندان برابر افزایش می دهد.
حفاظ بوته ای در تراکم و ارتفاع های متفاوت و همچنین شماره میلگرد متغیر ساخته می شود. مشتریان می توانند برحسب نیاز و یا شرایط ساختمان خود یکی از نمره میلگردهای مورد نظر را برای دیوار ساختمان خود سفارش دهند.
قیمت حفاظ بوته ای در شرکت ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با خیال راحت با تماس با شماره تلفن 09127716460 اقدام به خرید از این شرکت نمایید.





وبگردی