آفتاب

حفاظ پنجره ساده و شیک خریدی مطمئن و زیبا



نرده حفاظ پنجره یکی از الزامات ضروری هر ساختمان به حساب می آید. شما برای داشتن نرده حفاظ ساده و محکم باید دقت زیادی به خرج دهید.

اگر به دنبال نرده حفاظ پنجره ساده و شیک هستید که هم امنیت خانه شما را تضمین کند و هم اینکه بتواند زیبایی نمای خانه را دوچندان کند، بهتر است طرح ها و تصاویر نرده حفاظ شیک ایران سازه را مشاهده کنید.
نرده حفاظ پنجره یکی از الزامات ضروری هر ساختمان به حساب می آید. شما برای داشتن نرده حفاظ ساده و محکم باید دقت زیادی به خرج دهید. زیرا هدف تنها قرار دادن چند تیغه کنار هم به اسم نرده حفاظ نیست. بلکه باید نرده حفاظ پنجره ایمنی و استحکام لازم را داشته باشد. امروزه شما برای داشتن نرده حفاظ پنجره ساهد و شیک و همچنین در عین حال مقاوم باید به دنبال سازنده معتبر و به نام باشید. شرکت ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی از جمله حفاظ پنجره و نرده حفاظ دیوار، نرده آکاردئونی و .... توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و محصولات با کیفیت و مقاوم و در عین حال زیبا و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.
نرده حفاظ پنجره ساده و شیک در دو طرح متفاوت اصلی تولید می شود که شامل نرده حفاظ پنجره ثابت و نرده حفاظ پنجره متحرک است.
نرده حفاظ پنجره ثابت که نوع رایج نرده حفاظ پنجره است از ایمنی بالایی برخوردار است. این حفاظ پنجره به صورت ثابت در پشت پنجره قرار می گیرد و امکان باز و بسته کردن نرده وجود ندارد.
نرده حفاظ پنجره متحرک یا کشویی برخلاف نرده پنجره که ثابت بود، به صورت آکاردئونی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و در نتیجه می تواند به نام های پنجره های باز شو یا تاشو یا متحرک و کشویی نیز خوانده شود.
طرح ها و مدل های مختلفی برای نرده حفاظ پنجره ساده و شیک در ایران سازه تولید می شود. شما باید براساس نمای ساختمان و همچنین مدل مورد نظر خود یکی از طرح های حفاظ پنجره را مانند نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا نرده حفاظ استیل و نرده حفاظ با برش لیزری یا نرده حفاظ پنجره ساده و شیک طرح آکاردئون را برای ساختمان خود برگزینید.
در نظر داشته باشید که نرده حفاظ پنجره هم ایمنی و هم زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد پس در انتخاب حفاظ پنجره که این ویژگی ها را دارد، تردید نکنید. شرکت ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ پنجره ساده و شیک بهره می برد. شما می توانید طرح نرده حفاظ پنجره خود را با کارشناس فروش ما به اشتراک بگذارید و سپس در مورد نوع و ابعاد و همچنین قیمت نهایی اطلاعاتی کسب کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو شما نگران هزینه های گزاف نرده پنجره که به صورت پراکنده به گوش شما رسیده است نباشید. برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.
 

آردواز یعنی سقف شیروانی با جنس عالی

اگر به دنبال بهترین سقف شیروانی هستید که تمام مزیت ها را با هم داشته باشد از پوشش آردواز غافل نشوید. سقف شیروانی که با پوشش آردواز ساخته شده است سبب می شود تا نه تنها از گزند شرایط نامطلوب آب و هوایی در امان باشید بلکه در برابر نور آفتاب رنگ نمی بازد و سبب می شود تا سقف خانه شما نو به نظر برسد.
آردواز سقفی برای سقف خانه برای درب حیاط و برای مکان هایی مانند پاسیو و یا حیاط خلوت است. با وجود آردواز می توانید باران گیری زیبا و در عین حال مقاوم داشته باشید. آردواز به صورت پله پله و با شیب هایی متفاوتی روی سقف شیروانی اجرا می شود در نتیجه همین شیب سبب می شود تا پوشش برف و آب روی سقف باقی نماند و به سقف درب حیاط یا سقف آلاچیق یا سقف ساختمان و بالای پنجره و ... فشار وارد نکند.
آردواز در بین مصالح به کار رفته از جمله بهترین و پرکاربردترین مصالحی است که برای پوشش سقف شیروانی یا سقف درب حیاط مورد کاربرد است.  مواد به کار رفته در ساخت آردواز ، از الیاف مصنوعی، سیمان و همچنین پنبه نسوز، مواد شیمایی و آزبست و آب و همچنین ترکیبات رنگ های گوناگون است.
در نظر داشته باشید که آردواز در ترکیبات رنگی مختلفی است که شما عزیزان می توانید براساس سلیقه و نظر خود یکی از این ترکیبات رنگی را برای پوشش سقف به کار ببرید. تنوع رنگ این محصول به اندازه ای است که ممکن است مشتریان در هنگام انتخاب رنگ مغروق شوند!
از مهمترین ویژگی که آردواز برای پوشش سقف شیروانی یا آلاچیق و .. دارد این است که مقاومت بسیار قابل قبولی دارد در برابر هر نفوذ مانند آب و باران و همچنین گرد و غبار بسیار مقاوم است. همچنین به علت سبک طراحی خاص، بسیار سبک بوده و دردسری برای نصب و یا تعویض ورقه های آن نمی باشد.

 

حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین نرده حفاظ روی دیوار را رونمایی می کنیم

حفاظ لیلیوم امروزه به یکی از زیباترین ها در بین نرده روی دیوار تبدیل شده است. به گونه ای که این حفاظ به ملکه زیبایی نرده حفاظ دیوار معروف شده است. نرده حفاظ لیلیومی با طرح شیک و خاصی که دارد سبب شده است تا نه تنها ایمنی ساختمان حفظ شود بلکه طرح بسیار زیبایی روی دیوار خانه ایجاد کند.
نرده حفاظ لیلیومی که طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی بهره گرفته است تصویر جالبی روی دیوار خانه نقش می بندد. نرده حفاظ دیوار گل دار نه تنها با وجود گل های رنگی و خاصی که دارد سبب شده است تا مشتریان علاقه بسیاری به سمت این نرده روی دیوار پیدا کنند. بلکه به دلیل وجود همین گل ها، سارقین نمی توانند به راحتی از دیوار عبور کنند. زیرا طرح و مدل گل ها به گونه ای است که بسیار تیز و برنده است و دسترسی راحت را برای سارقین سد می کند.
نرده حفاظ گل دار لیلیومی در ارتفاع و تراکم های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود که شما می توانید یکی از این تراکم و ارتفاع ها و همچنین رنگ آمیزی متنوع نرده حفاظ را برای خود داشته باشید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.



 





وبگردی