آفتاب

حفاظ پنجره راهی به سوی امنیت دارد



اگر به دنبال امنیت ساختمان خود هستید بهتر است از راه کارهای ساده برای این امر شروع کنید.

نرده حفاظ پنجره یکی از مهمترین نکات امنیتی است که باید بدان توجه کنید با وجود حفاظ نرده پنجره شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید زیرا دیگر راهی از سمت پنجره به داخل منزل وجود ندارد.
نرده حفاظ پنجره یکی از پرفروش ترین محصولات در بین صنایع فلزی است زیرا این حفاظ چندین کارکرد دارد که مهمترین آن را نیز که امنیت است ذکر کردیم. از جمله کارکرد حفاظ پنجره می توان به حفاظت در برابر سقوط افراد اشاره کرد.
در خانه هایی که در طبقات پایین آپارتمان هستند یا خانه های ویلایی تک طبقه، سارقین می توانند به راحتی با بالا آمدن از دیوارها و شکستن پنجره وارد منزل شده و اموال شما را به سرقت ببرند، پس بهتر است احتیاط کنید و ایمنی را به خانه خود دعوت کنید. در نظر داشته باشید که وجود نرده حفاظ پنجره مقاوم و مستحکم شرط رعایت ضریب ایمنی خانه شما است.
حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که هر یک مشتری خاص خود را دارد. نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره استیل یا آهنی ساده و همچنین انواع نرده حفاظ پنجره از لحاظ سبک برای مثال حفاظ پنجره ساده و مدرن ، نرده حفاظ پنجره کلاسیک، نرده حفاظ پنجره سلطنتی و یا حفاظ پنجره فرفورژه فانتزی و.... انواع متفاوت نرده هستند.
در نظر داشته باشید که سه ویژگی مهم را باید در هنگام خرید نرده حفاظ پنجره به آن توجه کنید. مهمترین نکته این است که نرده حفاظ باید استحکام و مقاومت کافی داشته باشد و در کل از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد. حفاظ پنجره که در ایران سازه ساخته می شود بهترین متریال را برای ساخت نرده حفاظ به کار می برد. در شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ پنجره و نرده حفاظ دیوار و...دارد، توانسته است با رعایت فاکتورهایی مانند کیفیت بالا و زییایی محصول و همچنین قیمت مناسب نظر مشتریان را به خود جلب کند.
اما نکته مهم دیگر در هنگام خرید حفاظ پنجره این است که زیبایی داشته باشد. حفاظ پنجره در دکوراسیون خارجی خانه تاثیر بسزایی دارد. نرده حفاظ پنجره که شیک و زیبا باشد سبب می شود تا نمای خانه شما نیز زیباتر از قبل به چشم آید.
نکته دیگر قیمت حفاظ پنجره است. قیمت نرده پنجره باید مقرون به صرفه باشد تا مشتریان با هر بودجه ای بتوانند اقدام به خرید نمایند. در شرکت ایران سازه قیمت صنایع فلزی براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.
برای مشاوره و بازدید رایگان توسط کارشناسان ایران سازه می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
 

حفاظ پنجره کشویی راحتی و امنیت ساختمان شما

یکی از راه هایی که می توان با کمک آن امنیت خانه را تضمین کرد استفاده از حفاظ پنجره کشویی است. همان طور که در بالا ذکر کردیم می توانید نرده حفاظ پنجره شیک و در عین حال محکمی را برای ساختمان انتخاب کنید و آنگاه با خیال راحت خانه خود را ترک کنید.
انواع نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه ساخته می شود و به فروش می رسد. از جمله مهمترین طرح نرده، می توان به حفاظ پنجره کشویی اشاره کرد. این حفاظ پنجره کشویی راحتی در استفاده را برای مشتریان به ارمغان می آورد. حفاظ پنجره کشویی یا متحرک نسل جدید نرده حفاظ هستند. اگر بخواهید تفاوت نرده حفاظ پنجره ثابت با حفاظ پنجره کشویی یا متحرک را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.
نرده حفاظ ثابت همان تیغه های آهنی هستند که به صورت ثابت پشت پنجره نصب می شوند. اما نرده حفاظ پنجره متحرک یا کشویی مانند درب آکاردئون به صورت کشویی باز و بسته می شود که این قابلیت را فراهم می آورد که ساکنین منزل از داخل این نرده را جمع و یا باز کنند.
از مزایای نرده حفاظ پنجره می توان به این نکته اشاره کرد که در مواقعی که ساکنین در خانه هستند می توانند با کنار زدن نرده حفاظ، منظره بیرون خانه را مشاهده کرده و لذت ببرند. همین طور برای تمیز کردن پنجره نیز به راحتی می توان این نرده را کنار زد و اقدام به پاکیزه نمودن پنجره ها نمود.
حفاظ پنجره متحرک در انواع سه گل، چهارگل یا حفاظ پنجره طرح آکاردئونی است که شما می توانید طرح مورد نظر خود را به کارشناس فروش ایران سازه ارائه داده تا بهترین محصول را برای شما آماده کند.



نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از پرطرفدارترین نرده دیوار

امروزه امنیت ساختمان حرف اول را می زند. زیرا وجود نرده حفاظ روی دیوار سبب می شود تا سارقین نتوانند به راحتی وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرند. نرده حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل های نرده دیوار است که امروزه در ساختمان ها و ویلا و همچنین ساختمان های تجاری آن را مشاهده می کنیم.
نرده حفاظ شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است توانسته است سد دفاعی محکمی را روی دیوار ایجاد کنند. شما با وجود این نرده حفاظ روی دیوار می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. زیرا نرده حفاظ شاخ گوزنی همچون نگهبانی بی مزد و مواجب از خانه شما محافظت می کنند.
نرده حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های مختلفی قابل سفارش است. مشتریان برحسب نیاز و یا بودجه خود یکی از تراکم های نرده شاخ گوزنی را برای خود سفارش می دهند. شماره میلگرد به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی نیز متغیر است که روی قیمت آن تاثیر می گذارد. برای اطلاع از قیمت می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه تماس بگیرید تا مشاوره و بازدید رایگان را در اختیار شما قرار دهد. برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.
ایران سازه با نیم قرن تجربه همیشه پرآوازه بوده و رضایت مشتریان را در صدر قرار می دهد.





وبگردی