آفتاب

معرفی خدمات تبلیغاتی و مشاوره کسب و کار " قبضه "



شما باید حتما از مشاور کسب و کار بهره ببرید. اما نه هر مشاوری... اینکه کسی دارای اعتماد بنفس باشد، چند کتاب مرتبط بخواند، کمی سخنرانی بلد باشد، و باور مثبتی داشته باشد نمیتواند ادعا کند که مشاوری ست زبده... زیرا مهمترن عامل را ندارد.

در ذیل شرح مختصری از 3 خدمت برجسته ای که " آکادمی قبضه " ارائه می دهد را معرفی می کنیم:

1-  خدمات تبلیغات گسترده در اینستاگرام  پاپ آپ اینستاگرام  

•    یکی از خدمات وب سایت " قبضه "، تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد. البته ما خدمات تبلیغاتی متعدد و متنوعی را ارائه می دهیم. اما یکی از برجسته ترین خدمات مان تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد. در میان شیوه های تبلیغاتی فراوان از اینستاگرام، روش پاپ آپ اینستاگرام و جذب فالوور از طریق پاپاپ موثرترین، سریع ترین و بصرفه ترین روش تبلیغاتی محسوب می شود.
•    در این روش پیج شما بطور مستقیم و بدون اراده ی دست فرد بیننده ی تبلیغ، رو گوشی موبایلش نمایش داده می شود. این روش موجب افزایش وحشتناک بازدید پروفایل و نمایه ی شما خواهد شد. قطعا روی بازدیدها و لایک های شما تاثیر مناسبی خواهد گذاشت. می تواند فالوورهای پیج شما را نیز بصورت کاملا واقعی افزایش دهد. و موجب رشد پیج شما شود. استفاده از این روش هر 15 روز یک بار توصیه می گردد. البته بگویم اگر تازه پیج تان را راه اندازی کرده اید یا پیج تان اکشن بلاک action block است، اصلا توصیه نمی شود. مادامی که مساله رفع گردد. پاپ آپ اینستاگرام یا افزایش فالوور پاپ اپ جدیدترین روش تبلیغات در اینستاگرام محسوب می گردد. و قدمت آن تقریبا 15 ماه است.
•    نکته ی آخر اینکه اگر محتوای خوبی برای ارائه نداشته باشید، هیچ تبلیغاتی برای تان موثر نمی باشد. تنها زمانی تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام جواب می دهد که پیج شما از نظر محتوایی کاملا آماده عرض اندام باشد. تا وقتی مخاطب هدف با پیج تان مواجه شد آن را دنبال کرده و به دلیل محتوای عالی کاربردی تان ترک تان نکند. در غیر این صورت پس از بررسی محتوا، اگر نظرش جلب نشود شما را آن فالو خواهد کرد. و این اصلا مطلوب تان نیست. فراموش نکنید که " محتوا پادشاه است. "




2- خدمات مشاوره ی کسب و کار

•    کسب و کارها شکست می خورند، چرا که از مشاورین زبده و خبره و حرفه ای بهره ای نمی برند. اما مشکل جای دیگری ست. مشکل اینجاست که بسیاری از کسب و کارها لزوم بهره بردن از مشاورین کسب و کار در درک کرده اند، اما بقدری مشاور کسب و کار زیاد شده که تمیز دادن حرفه ای از غیر حرفه ای، مجرب با بی تجربه بسیار سخت شده است. بسیاری از کسب و کارها شکست می خورند، ناله سر می دهند که ما از مشاور کسب و کار نیز بهره بردیم. اما جواب مطلوبی نگرفتیم. و علت را متوجه نمی شوند.
•    شما باید حتما از مشاور کسب و کار بهره ببرید. اما نه هر مشاوری... اینکه کسی دارای اعتماد بنفس باشد، چند کتاب مرتبط بخواند، کمی سخنرانی بلد باشد، و باور مثبتی داشته باشد نمیتواند ادعا کند که مشاوری ست زبده... زیرا مهمترن عامل را ندارد. آن هم داشتن تجربه ی مرتبط، مفید و موثر در حوزه ی مشاوره است. تاکنون به چند نفر مشاوره داده؟؟؟؟ چه شرکتهایی؟؟ در چه حوزه هایی؟؟؟ چه آموزش هایی دیده؟؟؟ مربی اش چه کسی بوده است؟؟؟ شغل خودش چه بوده؟؟؟ در شغل خودش چقدرموفق عمل کرده؟؟؟ چقدر روی برندسازی شخصی اش کار کرده؟؟؟ تحصیلاتش چیست؟؟؟ چقدر کتاب خوانده؟؟؟ و... البته پرسیدن این سوالات از ایشان ممکن است بی احترامی تلقی شود... و شما شرم کنید از اینکه این قبیل سوالات را بپرسید.. نتیجه اش هم می شود صرف کلی هزینه، از دست دادن زمان ارزشمند، بالا رفتن احتمال نگرفتن نتیجه و... بخاطر رودربایستی... و این رودربایستی خانمان سوز است. ما با صراحت و کاملا شفاف خودمان و خدمات مان را معرفی می کنیم. از پاسخ دادن به هیچ سوالی نه طرفه می رویم و نه ابایی داریم. رزومه و کارنامه مان مشخص و معین است. و آن را جار می زنیم. این باید رویه ی معرفی یک مشاور حرفه ای کسب و کار باشد.
•    گفتن این جمله که میخواهم پشت پرده باشم و کسی مرا نشناسد، و صرفا تلاش می کنم که برندها را معروف تر و شناخته شده تر کنم، ممکن است از یک مشاور گمنام مدعی سر بزند. اما شما باور نکنید. هر انسانی می تواند یک محصول یا خدمت باشد. مثلا یک مشاور کسب و کار حرفه ای خودش یک خدمت محسوب می شود. او باید بتواند خود را به بهترین نحو ممکن معرفی و پرزنت نماید. شما اول باید طالب خود او شوید، بعد به فکر استفاده از خدماتش باشید.



3- خدمات مشاوره تبلیغات انتخاباتی

• یکی ازخدماتی که ما ارائه میدهیم مشاوره تبلیغات انتخاباتی است. کاندیدای محترم میتوانند از کلیه خدمات مشاوره ی انتخاباتی ما بهره ببرند. این مبحث بسیار تخصصی است. تبلیغات انتخاباتی و سیاسی زمین تا آسمان با سایر انواع تبلیغات اختلاف دارد. موفقیت در انتخابات به 1001 عامل مختلف بستگی دارد. یکی از مهمترین عوامل، ارائه و سخنرانی قدرتمند است. شما باید تاثیرگذار باشید و بشوید. و اگر شما (کاندید انتخاباتی) تسلط کلام و سخنرانی داشته باشید می توان گفت که از سایر رقبا پیشی خواهید گرفت.
• خیلی ها می گویند به عمل کار برآید، به سخنرانی (سخن دانی) نیست. این یکسره غلط است. عمل شما را پس از رای دادن خواهند دید. پیش از رای دادن که قدرتی برای عمل به دعده های تان ندارید. نه قدرت و نه اختیار... فقط می توانید حرف بزند.. همین... آزادید که حرف بزنید. قول ندهید. کسی که قول می دهد معمولا دروغ می گوید. او از محدودیت ها بی اطلاع است. ضمنا همه می توانند قول بدهند. قول دادن نمیتواند وجه تمایز مناسبی نسبت به رقبا باشد. هر چقدر قول بدهید، رقیب می تواند بیشتر قول بدهد. پس قول دادن کارآمد نیست.  سه عامل کلیدی می تواند در انتخابات بسیار موثر و پیروزی آفرین باشد.
   ـ  اول اینکه روی محتوا کار کنید. محتوا همانی ست که در سخنرانی ها ارائه می دهید. روی پوستر می نویسید. روی بنر چاپ می کنید. جنگ، جنگِ محتواست.
   ـ دوم اینکه استاد و متخصص ارائه ی محتوا باشید. محتوا هر چقدر هم عالی باشد، اگر درست ارائه نشود بی تاثیر خواهد بود. راوی باید استاد باشد. استاد و متخصص ارائه و سخنوری و تاثیرگذاری روی جمع (ناگفته نماند اگر محتوا مزخرف باشد تخصص راوی و سخنران اهمیتش را از دست می دهد. هر 2 باید قوی باشد. محتوا و ارائه)
    ـ سومین عامل موثر در انتخابات رسانه است. رسانه در عصر حاضر، موثرترین ابزار ارائه و نمایش محتوای شماست. همه که نمی توانند در مجالس شما حضور داشته باشند. آنها احتمالا فیلم های شما را در صفحات و شبکه ها و رسانه های اجتماعی خواهند دید. سومین عامل تقویت ابزارهای انتشار است.
• ما 0 تا 100 از مشاوره تا اجرای موفق، کنار شما کاندیدای محترم انتخاباتی خواهیم بود.






وبگردی