آفتاب

تجربه خرید میز و صندلی استیل شیک و مدرن با ماهران برتر



سبک مدرن یکی از جدیدترین و پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون می باشد که می توانید برای آن از صندلی و میز استیل مدرن استفاده کنید.

برای کامل کردن دیزاین و چیدمان هر خانه ای با هر سبک و سلیقه ای به میز و صندلی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که آنها پر استفاده ترین اجزا در خانه هستند باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشند و همچنین ظاهر زیبای آنها چشم ها را در طولانی مدت اذیت نکند. البته مهم ترین نکته دیگری که وجود دارد این است که طراحی آنها موجب کاهش کارایی و نقص در عملکرد آنان نباشد و با دیگر اجزا و المان های دکوراسیون همخوانی داشته باشد. سبک مدرن یکی از جدیدترین و پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون می باشد که می توانید برای آن از صندلی و میز استیل مدرن استفاده کنید. ماهران برتر با سابقه چندین ساله درخشان خود در این زمینه انواع مدل های شیک و جذاب صندلی استیل را با کارایی بالا و طراحی خاص عرضه می کند که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.



آشنایی با انواع میزهای ماهران برتر

شما هم در جریان این موضوع هستید که امروزه برای هر کاری یک میز  استیل متناسب با آن کار طراحی و تولید شده است. از انواع میز های کاربردی که وجود آن برای هر خانه لوکس و مدرن نیاز است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
میز جلو مبلی استیل: همانطور که از نامشان مشخص است جلو مبلی استیل برای قرار دادن در  مقابل مبل ها مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید روی این میزها اکسسوری های تزئینی جهت افزایش زیبایی آن قرار دهید و در زمان مهمانی و دورهمی ها نیز خوراکی ها و مواد پذیرایی خود را روی آن بچینید و در برابر مهمان های خود بدرخشید.


میز عسلی استیل: این میزها ابعاد کوچک ترین نسبت به میز جلو مبلی استیل دارند و فضای کمی را اشغال می کنند. در مقابل کارایی بالایی دارند و به کافی تیبل نیز شهرت دارند. می توانید جهت زیبایی در اطراف ممبل های خود قرار دهید و یا برای پذیرایی جلوی مهمان بگذارید تا دسترسی راحت تری به وسیله های روی میز داشته باشد. میزعسلی را می توانید با جلومبلی نیز ست کنید.



میز ناهارخوری: بی شک از این میزها برای صرف وعده های غذایی استفاده می شود و در ابعاد و شکل های گوناگون طراحی شده است. انتخاب آنها بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد.
میز تلویزیون: امروزه تلویزیون ها در هر خانه ای وجود دارند و نگاه ها را به خود جذب می کنند. وجود تلویزیون در هر خانه ای موجب می شود تا به یک میزتلویزیون نیز احتیاج پیدا کنید.



میز کنسول: اگر شما هم به دنبال تشریفات و پرجلوه دادن منزل خود می باشد از این گزینه چشم پوشی نکنید. میزهای کنسول در گوشه ای از منزل شما نگاه ها را به خود خیره می کند و می توانید با آینه ست کنید. از این میزها می توانید به عنوان میزآرایش در اتاق خواب ها هم استفاده نمایید.


 صندلی، همراه همیشگی میزها

قطعا با داشتن میز استیل به یک صندلی نیز نیاز پیدا خواهید کرد. فرقی نمی کند چه نوع میزی داشته باشید شما باید صندلی متناسب آن را انتخاب کنید. این تناسب باید با در نظر گرفتن طراحی داخلی خانه شما باشد و همچنین جهت رفع نیازتان باشد. صندلی و میزهای پایه استیل با رویه های متنوع شیشه ای، آینه ای، طرح سنگ و ... انتخاب های ایده الی برای سبک های مدرن شما خواهند بود که علاه بر زیبایی کیفیت بسیار بالایی داشته و نگهداری از آنها نیز بسیار راحت است.
نکته: توجه داشته باشید که انتخاب محل مناسب برای قرار دادن میز و صندلی عامل مهمی است که بر جلوه بیشتر آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ترفندهای خرید میز و صندلی

برای خرید میز استیل و صندلی استیل با کارایی و کیفیت بالا باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:
صندلی مد نظر شما باید مطابق با استانداردهای روز باشد.
ارتفاع صندلی و میز باید متناسب با قد کاربر و نیاز آنها باشد.
نرمی صندلی باید به گونه ای باشد که هنگام نشستن روی آن احساس ناراحتی نکنید.
سبک و طراحی مبلمان باید متناسب با سبک دکوراسیون باشد.
پایه های محکم و با دوامی داشته باشد.
قابلیت تحمل وزن بالایی را داشته باشد
و ...


چرا ماهران برتر؟

شما می توانید صندلی استیل،  میز جلو مبلی استیل، میز عسلی استیل و دیگر وسیله های مورد نیاز خود را از ماهران برتر به صورت اینترنتی و از طریق سایت خریداری نمایید. اما شاید این سوال ذهنتان را درگیر کرده باشد که چرا ماهران برتر؟ پاسخ بسیار ساده است. در مجموعه ماهران برتر محصولات طبق استاندراد های جهانی و از متریال باکیفیت استفاده می شود. تنوع طرح آن باعث شده است تا برای هر سلیقه ای یک انتخاب داشته باشد. استفاده از استیل با دوام در ساخت میز و صندلی ها جلوه آنها را بسیار زیباتر و چشم نواز تر کرده است، همچنین در برابر رطوبت و گرما نیز مقاوم می باشد. شما می توانید رویه آنها را متناسب با نظر خود سفارش دهید. محصولات آن در دو رنگ سیلور و گلد ارائه می شود که تضمین رنگ دارند. با همه تفاسیر عامل مهمی که سبب محبوبیت و پر طرفداری این مجموعه شده است قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای آن است. شما می توانید با کم ترین هزینه صاحب بالاترین کیفیت و زیباترین مبلمان باشید.

عوامل موثر بر هزینه فروش نهایی

واضح است که در هنگام خرید نظر ها با یکدیگر فرق می کند و کاربران با توجه به معیار های مختلفی از جمله: سلیقه شخصی، متراژ منزل، بودجه و ... محصول مد نظر خود را انتخاب می کنند. تمامی این موارد بر قیمت تمام شده آنها تاثیر می گذارد. میز های بزرگ قیمت بیشتری دارند و رویه های سنگ طبیعی نیز بسیار لوکس و ارزشمند هستند. اما یک ویژگی مهمی که ماهران برتر در اختیار کاربران قرار داده است این است که می توانید با توجه به مودجه خود تغییراتی را در میز و صندلی ها ایجاد کنید تا قیمت مناسب تری با توجه به بودجه شما داشته باشند. برای مثال می توانید برای میز استیل به جای رویه آینه ای از رویه شیشه ای برای میزها استفاده کنید و یا ب جای استفاده از مخمل برای رویه صندلی از پارچه بهره بگیرید.






وبگردی