آفتاب

فروش لوازم تاتو و ارائه خدمات تاتو بدن و صورت به صورت تخصصی در تتوچی



اگر به دنبال کسب درآمد هستید، و یا می خواهید صفر تا صد تاتو زدن را یادبگیرید باید به دنبال آموزش تاتو باشید. تتوچی با کادر مجرب خود خدمات آموزشی را در اختیار هنرجوهای عزیز قرار می دهد. در این دوره های آموزشی شما می توانید انواع طرح زدن بر صورت و بدن را یاد بگیرید.

تاتو یا همان تتو که معنای لغوی آن علامت زدن بر چیزی می باشد یکی از روش های زیبایی برای پر نشان دادن ابرو، جلوه بیشتر لب ها، کشیدن خط چشم و ... است که امروزه بسیار بیشتر از قبل به کار گرفته می شود. البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود و از این روش برای قسمت های مختلف بدن مانند: پا، دست، کمر، ساعد و ... نیز استفاده می شود. شما می توانید هر طرحی که می خواهید در هر اندازه ای روی بدن خود خالکوبی کنید. بدون آنکه نگران پاک شدن آن باشید البته به شرطی که سراغ یک تاتوکار باتجربه بروید که از لوازم به روز و باکیفیت استفاده می کند. برای تاتوآرتیست شدن و انجام تاتو بدن و صورت، نیازمند یک سری لوازم و آموزش هایی هستید که تتوچی به صورت حرفه ای این زمینه را برای شما فراهم کرده است.


مهم ترین دستگاه های تاتو

برای آموزش تاتو بدن و صورت نیازمند یک سری ابزارها و دستگاه هایی هستید که مهم ترین آنها عبارتند از:

پن تاتو

پن تاتو یا همان قلم تاتو یکی از بهترین دستگاه تاتو می باشد. این پن محفظه ای برای جای گرفتن سوزن تاتو می باشد که سوزن را به صورت میانگین از 50 الی 3000 بار به جهت بالا و پایین حرکت می دهد. این ارتعاشات موجب می شود که رنگ به لایه زیری پوست متقل شود. به عبارتی با استفاده زا این مداد رنگ تاتو به بخش زیری لایه پوستی یا همان درم نفوذ می کند که دارای سلول های ثابت می باشد و رنگ در آن قسمت جاودانه می ماند. از این وسیله بیشتر برای تاتو های صورت و ظریف استفاده می شود. این قلم ها انواع مختلفی دارند که بر حسب فعالیت پیگمنتور انتخاب می شود. از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قلم تاتو مخصوص لب

قلم تاتو مخصوص ابرو

قلم مخصوص تاتو موقت

و ...



دستگاه روتاری تاتو

دستگاه روتاری تاتو به نام کویل نیز شناخته می شود و ظاهری شبیه به تفنگ دارد. برخلاف طراحی ظاهری خشنی که دارد کارایی آن بسیار ظریف و لطیف می باشد. این دستگاه نیز سوزن را در قلب خود جای داده است و با حرکات خود موجب انتقال ررنگ به سطح زیری پوست می شود. بیشترین کاربرد آن برای تاتو بدن است. وزن سبکی دارد و صدای تولید شده آن نیز بسیار کم می باشد. از طرفی دارای عایق بدنه می باشد و هیچ تهدید برای کاربر ندارد.




کیت لوازم تاتو

اگر می خواهید به یک تاتوکار حرفه ای تبدیل شوید باید فروش انواع لوازم تاتو خود را داشته باشید. این کیت شامل لوازمی مانند: رنگ تاتو، سوزن تاتو و وسایل برقی آن است. انتخاب آن بستگی به مهارت شما دارد. با داشتن این لوازم می توانید زیباترین آثار را بر روی پ.ست خلق نمایید و به کسب درآمد برسید.



آموزش تاتو حرفه ای

اگر به دنبال کسب درآمد هستید، و یا می خواهید صفر تا صد تاتو زدن را یادبگیرید باید به دنبال آموزش تاتو باشید. تتوچی با کادر مجرب خود خدمات آموزشی را در اختیار هنرجوهای عزیز قرار می دهد. در این دوره های آموزشی شما می توانید انواع طرح زدن بر صورت و بدن را یاد بگیرید. با لازم تاتو و انتخاب بهترین آنها آشنا شوید و به یک پیگمنتور حرفه ای تبدیل شوید. تتوچی آموزش تاتو را با شیوه های متنوع با جدیدترین متدهای موجود ارائه می دهد. برای اینکه یک تاتوکار حرفه ای شوید باید موارد زیر را یاد بگیرید:
بتوانید نوع پوست را تشخیص دهید
بدون داشتن مهارت در زمینه نقاشی و طراحی شابلونسازی را انجام دهید
دستگاه های تاتو رو بشناسید و بتوانید به سهولت از آنها استفاده نمایید
نحوه منتقل کردن طرح بر روی بدن را بدانید
منتقل کردن صحیح رنگ به قسمت زیری پوست را یادبگیرید
نحوه سایه زدن به طرح را بلد باشید
دانید چگونه طرح سه بعدی ایجاد کنید
و ...
نگران نباشید تمام این آموزش ها را تتوچی در اختیار شما خواهد گذاشت تنها کافی است با ما در ارتباط باشید.




دستگاه و لوازم تاتو را از کجا خریداری کنیم؟

برای آنکه بتوانید یک تتو ظریف و زیبا انجام دهید علاوه بر مهارت نیاز به ابزارهای باکیفیت و حرفه ای دارید. راه میانبر دیگری برایتان وجود ندارد. توجه داشته باشید که پول خود را برای خریدن لوازم ارزان قیمت و البته بی کیفیت هدر ندهید. برای انتخاب و خرید لوازم تاتو باید نکاتی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:
از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
محصولات مدنظر دارای کارت ضمانت باشد.
متناسب با مهارت و نیاز خود انتخاب کنید.( برخی از دستگاه ها برای اشخاص حرفه ای است و برخی برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است)
برند محصولات را بشناسید و با ویژگی های آنها آشنایی داشته باشید
نحوه استفاده و تمیز کردن آنها را بلد باشید
و ...
تتوچی انواع دستگاه های تاتو و اقلام همراه آن را به صورت وارداتی عرضه می کند. کیفیت تمامی محصولات به صورت تضمینی است. شما می توانید با نازل ترین قیمت به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را انجام دهید.


قیمت لوازم تاتو باکیفیت و خدمات آموزشی تتوچی

قطعا کیفیت همیشه حرف اول را می زند اما نمی توان چشم بر قیمت هم بست. با توجه به این نکته که محصولات عرضه شده در تتوچی به صورت وارداتی عرضه می شود و کیفیت بالایی دارد قیمت محصولات به شدت به نوسانات بازار ارز وابسته است. اما در حالت کلی قیمتی مقرون به صرفه و مناسبی دارد که می توانید به صورت اینترنتی خریداری نمایید. امکان خرید عمده محصولات نیز وجود دارد.
خدمات آموزشی تتوچی نیز تحت نظر کادری مجرب و متخصص انجام می شود و طی چندین جلسه صورت می گیرد. در تمام طول این مدت متخصصین پاسخگو شما هستند و نکات ریز و درشت کار را به شما آموزش می دهند. البته قیمت ان بستگی به استعداد و میزان یادگیری هنرجو دارد. هرچه مدت زمان یادگیری شما بیشتر شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. اما قطعا ارزشش را خواهد داشت چرا که به یک پیگمنتور حرفه ای تبدیل خواهید شد.




وبگردی